Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7

Hi @Ditishetdan, excuus voor de verlate reactie! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Wil je mij op de hoogte houden of het nu wel wil lukken? Dan spreek ik je daar verder.

Hi,

 

I had  a T-mobile house internet subscription  about 3 years ago. Two years ago I closed it. Afterwards I moved to another address and last summer I got a new subscription with T-mobile house internet. However whenever I try to login to my-T-Mobile I see my old information; old house address, closed subscription etc. So looks like my new data has not been mapped to my-T-mobile database. Obviously I cannot see my bills my subscription. Can you please help me to fix this?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @erguler,

Great that you ask for help and thanks for the detailed description of your situation! I noticed that you also created a topic for this, namely: Cannot see my new data in My T-Mobile Thuis. Please be aware that, in accordance to our house rules, we recommend you to limit a specific question to a single topic. You’ll soon see me appear with the solution in the other topic! 😃

Reputatie 2

 

Ik blijf hier tegenaan lopen. En ik ben het echt zat.
Betaal toch echt maandelijks voor mijn internet, dus m’n abonnement moet ergens in jullie systemen staan. Ik kan al vanaf mei niet bij mn rekeningen of iets wijzigen.

Ik wil dat het nu gefixt wordt, anders ga ik nu per direct naar de concurrent.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rensx.ox,

Fijn dat je een screenshot mee kon posten, zo weet ik beter waar je tegenaan loopt!

Ik ben meteen in onze systemen gedoken en met gemak kon ik jouw Thuis abonnement vinden. Daarentegen was dit niet zozeer het probleem, maar juist dat je Thuis abonnement een koppeling wilde maken met een oud mobiel abonnement. Ik ben aan het knutselen geweest en ik kan je zeggen dat het mij is gelukt om je Thuis abonnement nu helemaal bereikbaar te maken. Via een privébericht zal ik je het wachtwoord toesturen dat ik voor je heb aangemaakt en de specifieke pagina binnen My T-Mobile waar je dit kan wijzigen.

Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Ik ben blij dat je nu weer optimaal van jouw My T-Mobile account kan genieten! 😃

Reputatie 2

Hoi @rensx.ox,

Fijn dat je een screenshot mee kon posten, zo weet ik beter waar je tegenaan loopt!

Ik ben meteen in onze systemen gedoken en met gemak kon ik jouw Thuis abonnement vinden. Daarentegen was dit niet zozeer het probleem, maar juist dat je Thuis abonnement een koppeling wilde maken met een oud mobiel abonnement. Ik ben aan het knutselen geweest en ik kan je zeggen dat het mij is gelukt om je Thuis abonnement nu helemaal bereikbaar te maken. Via een privébericht zal ik je het wachtwoord toesturen dat ik voor je heb aangemaakt en de specifieke pagina binnen My T-Mobile waar je dit kan wijzigen.

Laat het gerust weten als je verder nog vragen hebt. Ik ben blij dat je nu weer optimaal van jouw My T-Mobile account kan genieten! 😃

 

Hi Cal,

Wat apart dat er nog een oud mobiel abonnement in het systeem stond. Fijn dat het eindelijk is opgelost en zag dat je een privé bericht hebt gestuurd. Zal er meteen even naar kijken.

Thanks!

Reputatie 1

Hi. I’m a T-Mobile Thuis customer. A few month ago I had a problem. When I tried logging into T-mobile thuis, it did not show me my home internet subscriptions and instead tried listing my mobile subscriptions which I do not have (Thank God!)

Now, I’m facing the same problem again! I’m logging in and I see a page which asks me for my mobile subscriptions. (This happened after a forced T-Mobile Update page showing up and claiming I have a linked account or something similar to that. Whatever!) How can I get rid of this super annoying problem? I’m a home internet customer, not a mobile customer and I’d like to view my home internet subscriptions which are currently not accessible in any way!

Last time a kind moderator did something in the back and the problem was fixed. I wish it can be fixed again.

Furthermore, I’m sorry but I have to mention that your IT department is doing a terrible terrible job! Up until last night I was able to login in, not only using my email address as the username, but also by using my email address concatenated to “mtm” string at the end! I have no idea what kind of a hacky thing they’re trying in the backend but they’re clearly messing thing up in an attempt to unify accounts across home and mobile. I’ve been a software developer for 10 years now across two countries and I’ve never seen such a mess anywhere.

Reputatie 3

Ik ben al ruim een uur aan het chatten met webcare omdat ik mijn thuis abonnement niet te zien krijg. En niet kan koppelen. Ik kom namelijk in mijn mobiele abonnement uit als ik inlog en daar is geen mogelijkheid om een (thuis) abonnement te koppelen. Ik heb twee wachtwoord resets gedaan en hetzelfde wachtwoord gekozen. Toch kom ik telkens in mijn mobiele abonnement uit en kan ik mijn thuis abonnement niet zien. Ik krijg ook geen keuze bij of na inloggen zoals hierboven gesuggereerd wordt dat het geval zou zijn.

Is er hier iemand die mij kan helpen via PB oid? Webcare heeft volgens mij niet echt goed door hoe e.e.a. werkt want ze geven geen antwoord op mijn vragen en komen telkens met andere suggesties die ook net werken. Ik wil gewoon het liefst één account met twee abonnementen. Twee losse accounts mag ook, maar ik kan mijn mobiele abonnement nergens ontkoppelen van mijn huidige email adres.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Valentijn77, kan het zijn dat jij voor je mobiele abonnement/account een ander e-mailadres gebruikt dan voor het Thuis-account? We zijn bezig met de migraties naar de nieuwe My-omgeving en hierbij kan het voorkomen dat klanten een ander e-mailadres gebruiken voor beide accounts, daardoor blijven de onderdelen als het ware gesepareerd. 

 

Hi @dimozyne, if I understand you correctly, your account is trying to add a non-existing mobile subscription, is that correct? This always happens when customers have just migrated to the new My T-Mobile version. However, this should by no means hinder your Thuis subscription. Can you post a screenshot of the page you see when logging in, please?

Reputatie 3

Hoi @Valentijn77, kan het zijn dat jij voor je mobiele abonnement/account een ander e-mailadres gebruikt dan voor het Thuis-account? We zijn bezig met de migraties naar de nieuwe My-omgeving en hierbij kan het voorkomen dat klanten een ander e-mailadres gebruiken voor beide accounts, daardoor blijven de onderdelen als het ware gesepareerd. 

 

Het probleem is juist dat ze beide hetzelfde emailadres hebben. Mobiel is zakelijk en dan gaat het helemaal fout met die migratie / nieuwe manier van inloggen. Uiteindelijk snapte de webcare het probleem en hebben ze het email adres van mijn thuis abonnement veranderd. En nu kan ik weer inloggen.

Maar het is mij nog steeds niet duidelijk hoe ik een (mobiel) abonnement kan ontkoppelen. Of hoe ik een account volledig weg kan gooien. Ik heb ik een nieuw account aangemaakt op mijn werkgevers email adres. Daar wil ik mijn mobiele abonnement aan hangen, maar dat kan niet zolang dat abonnement nog aan mijn privé email hangt.

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, super fijn om te lezen dat je weer kunt inloggen! Ik wil graag met je mee kijken om ook jouw mobiele abonnement te koppelen. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik je hierbij helpen. 

Hallo,

 

Ik ben nu een paar weken lid maar kan niet meer inloggen.. loop continue tegen het probleem aan hieronder. Ik heb alleen T-mobile thuis.. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PaulArts,

Fijn dat je een screenshot mee kon sturen, hiermee heb ik het probleem snel ontdekt!

Zo te zien ontvang je Thuis email op het email adres waar je ook op de Community mee inlogt. Daartegen gebruik je een ander privé email adres om in te loggen op het My T-Mobile account. Lastig genoeg kan ik niet in veel detail treden omdat dit een openbaar bericht is. Hopelijk begrijp je welk ander email adres ik bedoel? Anders stuur ik je graag in een privébericht nog de details toe. Hoe dan ook kunnen wij dit samen snel oplossen! 

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Ik wil My T-Mobile van verschillende abonnementen koppelen

Dit topic geeft uitleg op alle vragen:

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw My T-Mobile Thuis account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de My T-Mobile app gebruiken voor je abonnement voor thuis. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. 

 

Wachtwoord vergeten?

Maakte je gebruik van een auto-login en weet je de inlog voor My T-Mobile Thuis niet meer? Klik dan op “Inloggegevens vergeten". Vul vervolgens je e-mailadres in dat correspondeert met je abonnement van T-Mobile voor thuis. 

 

Zelfde e-mailadres voor mobiel én voor thuis

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account j(mobiel of Thuis) e gaat.

 

Goede dag

Ik had een week geleden al contact dat ik wel kan inloggen maar niet me abonnement kan aanmelden ze zouden het uitzoeken maar tot nu toe werkt het nog steeds niet ,en niks meer er over gehoord.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Erwin00007,

Fijn dat je hier een berichtje post, dit is vast snel op te lossen! Ik wilde meteen in je abonnement duiken, alleen zo te zien heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw Thuis abonnement. Zou je mij daarom de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.
  • Het email adres dat je gebruikt om in te loggen.

Hiermee kan ik de onderste steen voor je naar boven halen! 😃

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Valentijn77 

Ik heb het My T-Mobile account dat is gekoppeld aan je persoonlijke e-mailadres verwijderd. Je kan nu met dat nummer een nieuw account aanmaken met het e-mailadres dat je wilt gebruiken. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @Valentijn77 

Ik heb het My T-Mobile account dat is gekoppeld aan je persoonlijke e-mailadres verwijderd. Je kan nu met dat nummer een nieuw account aanmaken met het e-mailadres dat je wilt gebruiken. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hallo

 

werkt nog steeds niet ik kan wel inloggen , maar dan moet ik me Abonnement toevoegen , dat gaat fout de code wordt na een ander email adres gestuurd. Ik heb geen telefoon Abonnement , alleen maar tv , internet.

Mvg erwin

Reputatie 3

Hi @Valentijn77 

Ik heb het My T-Mobile account dat is gekoppeld aan je persoonlijke e-mailadres verwijderd. Je kan nu met dat nummer een nieuw account aanmaken met het e-mailadres dat je wilt gebruiken. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik ben via DM in contact met Lisa. Is het handig dat alles even via haar loopt? Voorzover ik kan zien bestaat het t mobile account met mijn persoonlijke emailadres nog gewoon voor mijn mobiele nummer.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Erwin00007,

Het mysterie is ontrafeld hoor! Via een privébericht heb ik je alle details toegestuurd en ik verwacht dat je snel in je account zit. Veel plezier nog met het account! 🙂

Reputatie 7
Badge +9

@Valentijn77 

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

@Valentijn77

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

Hallo Valentijn .

ik heb nooit een mobiel account gehad , alleen tv en internet account

maar daar kom ik nu ook niet meer in ,

Mvg erwin

Reputatie 3

@Valentijn77

Voor mobiel heb je geen account meer. Ik zie nog wel een Thuis account dat is gekoppeld aan je e-mailadres. 

 

Jawel hoor.

Hallo

 

ik weet niet van wie dat is maar ik zit bij simpel dus dat zijn niet mijn gegevens.

 

Mvg erwin

Reputatie 3

Erwin je haalt wat dingen door elkaar. Hajar praat in dit geval tegen mij.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Valentijn77 

Zou je mij anders de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledie adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het email adres dat je gebruikt om in te loggen.

Dan ga ik controleren waarom jij wel een account ziet staan. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer