Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 3

Hi @Valentijn77 

Zou je mij anders de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledie adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en het email adres dat je gebruikt om in te loggen.

Dan ga ik controleren waarom jij wel een account ziet staan. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Done. Vorige week ook al naar Lisa gestuurd.

Reputatie 7

Hi @Valentijn77, je bent een topper - dankjewel! @Hajar gaat je via die weg verder helpen, omdat het mobiel betreft. We gaan dit voor je fixen. 

Hallo,

 

Ik wil graag weer gebruik kunnen maken van t-mobile thuis. Ik had een abonnement, die opgezegd om gelijk een nieuwe te openen (anders kon ik geen gebruik maken van de gogogodeals). Mijn mobiel abo liep door. Nu kan ik niet meer in thuis inloggen (ook al klik ik op specifiek die link, kom dan automatisch in mobiel) en als ik in het mobiele abo ingelogd ben en ik die wil koppelen met thuis, kan dat niet omdat ik bij het invullen van de laatste vijf cijfers van mijn rekeningnummer een melding krijg dat er teveel records zijn, mijn rekeningnummer klopt wel gewoon. Ik heb echt al van alles geprobeerd en ben er moedeloos van!

 

Wie o wie vindt de oplossing...

Reputatie 7

Hi @jslk, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem snel wordt opgelost. Je wordt namelijk nog gemigreerd naar onze vernieuwde T-Mobile omgeving. Zo kun je voortaan na één keer inloggen bij al je gegevens van thuis en mobiel. In het onderstaande topic lees je hier alle ins en outs over: 

Je krijgt vanzelf een e-mail waarin staat dat je wordt overgezet. We zijn nog druk bezig met de migraties, dus je kunt elk moment aan de beurt komen. Vervolgens ben je van het probleem dat je omschrijft af. Als je tot die tijd iets in jouw abonnement voor thuis wilt inzien, laat het dan weten weten. Dan neem ik met liefde een kijkje en stuur ik de informatie naar je toe. 

Reputatie 1

Hallo, ik wil in de t-mobile app mijn nieuwe internet only abonnement toevoegen aan mijn bestaande telefoon abonnement. 
ik kom op een pagina waar staat dat ik een email krijg zodat ik een 4 cijferige in kan voeren en mijn abonnement dan gekoppeld is maar ik krijg geen email! Ik heb mijn spam folder en ook andere folders nagekeken maar krijg geen mail. Ik heb een aantal keer geprobeerd de knop “geen email ontvangen?” In te drukken maar helaas geen email. 
kunt u mij hierbij helpen?

met vriendelijke groeten,

Pascal

Reputatie 7

Hi @Passie42, dankjewel voor het aangeven! Ik wil hier graag voor je achteraan gaan en een verzoek hiervoor indienen bij onze technische dienst, zodat dit wel gaat lukken. Ik zie alleen tot mijn spijt dat jouw abonnement binnenkort stopt. Mijn vraag is dan ook: wil je het onderzoek dat ik inschiet nog afwachten of vind je het fijner als ik jou tot die tijd de informatie die je wilt inzien persoonlijk stuur via een privébericht? Het duurt namelijk altijd een paar dagen voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

Nee hoor. Is goedzo. Bedankt. 

Reputatie 7

Hi @Passie42, helemaal helder - dankjewel voor het aangeven! Ik wens je alle goeds en hopelijk mogen we jou in de toekomst weer bij T-Mobile voor thuis verwelkomen. Maak er nog een mooie middag/avond van! 🍀

Ik kan niet meer inloggen omdat ik op een landingspagina beland voor de nieuwe My T-Mobile omgeving. Blijkbaar door een nog heel oud account wat nog in de administratie staat maar al vele jaren niet meer actief. Ik zou deze accounts moeten koppelen maar kan dus niet inloggen. Bij het wijzigen van het wachtwoord krijg ik de melding dat het versturen van het wachtwoord mislukt is. Hierdoor kan ik niet verder. Onderstaand de meldingen die ik krijg:

 

Bovenstaande is opgelost, foutmelding bij resetten wachtwoord was nu opeens weg waardoor ik verder kon met de stappen. 

Hi @jslk, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem snel wordt opgelost. Je wordt namelijk nog gemigreerd naar onze vernieuwde T-Mobile omgeving. Zo kun je voortaan na één keer inloggen bij al je gegevens van thuis en mobiel. In het onderstaande topic lees je hier alle ins en outs over: 

Je krijgt vanzelf een e-mail waarin staat dat je wordt overgezet. We zijn nog druk bezig met de migraties, dus je kunt elk moment aan de beurt komen. Vervolgens ben je van het probleem dat je omschrijft af. Als je tot die tijd iets in jouw abonnement voor thuis wilt inzien, laat het dan weten weten. Dan neem ik met liefde een kijkje en stuur ik de informatie naar je toe. 
------------------------------------------------------------------------

Dat werkt dus niet voor mij,  omdat ik bij het invullen van de laatste vijf cijfers van mijn rekeningnummer een melding krijg dat er teveel records zijn en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ook dat heb ik al meerdere keren gedaan. Mijn rekeningnummer klopt wel gewoon, mijn oude abo is ondertussen echt wel weg zou ik denken. Intussen kan ik niet bij mijn thuis abo en dus ook niet bij mijn facturen, tv anywhere etc. 

Leuk al dat gemigreer, maar ik blijf ergens hangen!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jslk, fijn dat je dit laat weten, hier wil ik graag meer voor je in betekenen! Het lukte mij ook niet om te ontdekken waar dit precies mis gaat. Wél lijkt het erop dat de migratie nog niet is doorgevoerd. In ieder geval zal ik hier navraag naar opstarten. 

Ondertussen wil ik heel graag dat je weer in jouw My T-Mobile Thuis account kan. Daarom heb ik een apart wachtwoord voor je aangemaakt waarmee je in My T-Mobile Thuis kan inloggen en ik stuur je die snel in een privébericht toe. 

Ik laat het niet bij deze tijdelijke oplossing zitten en ondertussen gaan we ook aan het hoofdaccount voor je sleutelen!

Hallo,

Ik krijg mijn T-Mobile thuis niet meer in beeld, ik zie enkel mijn zakelijke aansluitingen als ik inlog. Hoe kan ik weer inloggen op T-Mobile thuis?

Hallo, ik kan online inloggen op mytmobile echter na de recente veranderingen werkt de app niet meer. Melding ‘je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist’
Ik heb al een aantal tips van dit forum geprobeerd echter het probleem blijft
Graag verneem ik hoe ik weer kan inloggen op de app
Bedankt!
Erik

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @David1973, goede vraag! Je kunt je zakelijke account niet koppelen met het Thuis account. Ik wil je vragen om voor Thuis apart in te loggen, met je hoofd e-mailadres die op dit contract staat. Je kunt het beste een nieuw wachtwoord aanvragen, zodat je direct kunt inloggen!

@Driel1973 ook jou help ik graag! Vreemd dat je niet kunt inloggen via de app. Wat heb je precies allemaal getest? Als je kiest voor de knop 'Gebruikersnaam en wachtwoord opvragen', kun je de gegevens opnieuw instellen. In dit geval adviseer ik een nieuw wachtwoord. Werkt dit? Probeer het anders eerst via de browserversie van My T-Mobile, dit moet lukken!

Reputatie 1

Hi

I’m not able to view my home Internet+TV subscription in my TMoblie account. This is a problem I’ve been having for months now! It’s the 3rd time I mentioning it in this thread. It was not a very big problem until now, just an annoying problem. However, I had to reset my TV box today and as I can’t view my pin code, I cannot even watch TV now.

Technical description: After I login, I try to add my home internet subscription. It then asks for my postal code and my birthday which I enter. After that, I receive this error: “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.”

Needless to say, I have an active Tmobile home subscription and I’m paying for it every month!

Reputatie 7
Badge +16

Hi @dimozyne, thanks for staying patient, I know it hasn't been an easy wait! I've reset your password and this should fix the trick regarding the T-Mobile voor thuis subscription. 

I'll send you a private message with your new login details. Please change your password upon logging in: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Goedenavond iedereen,

 

Ik ervaar onderstaande melding als ik wil inloggen bij My T-mobile thuis.

 

Dit e-mailadres is gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Voeg je nieuwe abonnement toe aan dit bestaande account om ze te koppelen. Of geef een uniek e-mailadres op om je abonnementen apart te beheren.

 

Andere mensen ook dit probleem?
Of al bekend ermee, en hoe is dit opgelost?

Ik heb al meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd maar dat is helaas niet de oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @xIlse, fijn dat je hiervoor een reactie plaatst, ik help je graag om de puzzel op te lossen! Zoals je wellicht kan merken aan alle emails die verstuurd zijn ben ik druk bezig geweest om je account aan de praat te krijgen, alleen is het mij nog niet gelukt. Zou je in het inlogscherm een alternatief email adres voor het account kunnen opgeven om te gebruiken? Ik heb een sterk vermoeden dat ik vervolgens wél verder kan komen om je account aan te passen. Ik stuur je via een privébericht je nieuwe inloggegevens toe, dit komt goed!

Help! Ik krijg steeds deze melding als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement wil toevoegen aan mijn account: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @MarjaBoender, ik help je verder! Zou je het inloggen en koppelen eens via een apparaat testen? Je kan ook een andere internetbrowser proberen. Mocht dit niet werken, vraag dan eens een nieuw wachtwoord aan en log daarna opnieuw in. Dankjewel en hou mij op de hoogte!

Goedemiddag! 

Ik probeerde in te loggen op My T-Mobile Thuis zodat ik de facturen kon inzien maar dat lukt niet. 

Ik heb ook een T-Mobile mobiel abonnement. Het inloggen daar lukte wel. Ik kreeg de optie om de twee samen te voegen: T-mobile Thuis en T-Mobile Mobiel. Dit deed ik en beide account kwamen te voorschijn in een scherm. 

Bij mijn T-Mobile Mobiel account kon ik mijn facturen en informatie zien. Maar bij min T-Mobile Thuis account kwam ik op een blanco scherm toen ik daarop klikte.

Wat doe ik verkeerd of wat is de oplossing hiervoor? 

Ik hoor het graag. 

 

Gino

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gnio, leuk dat je graag meer uit je My T-Mobile Thuis account wil halen! Zou je aan kunnen geven wat je precies ziet? Het lukt mij wel namelijk om je facturen in te zien. Omdat ik niet al je factuur informatie wilde delen heb ik slechts een kleine screenshot uit je abonnement gehaald waarop je een deel van de maand december kan zien:

Rekeningen overzicht van @Gnio

Als je een specificatie van de factuur van december, of van de andere maanden wil inzien, heb je rechts van dit overzicht een ‘PDF’ knop. Andere facturen vind je door verder naar onder te scrollen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, veel leesplezier alvast! 😉

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem als MarjaBoender.

Ik krijg steeds deze melding als ik mijn T-Mobile Thuis abonnement wil toevoegen aan mijn account: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.


Ik heb ook een andere internet browser geprobeerd,  ik heb ook een nieuw wachtwoord gevraagd maar werkt het nog steeds niet. 

Voor beide hetzelfde email adres gebruikt. Geprobeerd wachtwoorden te resetten maar ook hierna blijft alleen het mobiele abonnement zichtbaar in My T-Mobile

Reageer