Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

590 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Samvd, heel goed dat je dit via deze weg laat weten! Geen paniek, want ik ga je hier met alle liefde bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres waarmee jij inlogt? Dan neem ik een kijkje in jouw profiel om te zien of ik de boosdoener kan opsporen. Ik wil dit voor je fixen! ✨

Help!

Ik kom niet in mijn account. Al 2x het wachtwoord veranderd, maar hij blijft met inloggen aangeven dat de inloggegevens niet kloppen en dat ik het na 15 min nog een keer moet proberen.. wachtwoorden kloppen 100% zeker dus geen idee waarom hij het maar niet doet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dennisalmere ,

Wellicht dat er voor het verkeerde e-mailadres wordt gekozen. Aan de achterkant staat alles goed afgesteld. Je kan inloggen met jouw @icloud.com mailadres. Mocht het dan nog niet werken, stuur mij een privébericht en ik zorg ervoor dat je zo weer de juiste inloggegevens hebt. Ik hoor het graag van je!  

Inloggen t-mobile thuis werkt niet

sinds gisteren nieuw pakket ontvangen en in de woonkamer werkt de tv omdat de monteur dat heeft gefixt. Nu boven 2e box erop en inloggen met tv pin en klantnummer. Account geactiveerd met 4 cijferig nummer dus mijn mail (icloud) klopt en meerdere keren het wachtwoord veranderd maar ik krijg steeds dezelfde melding dat email/wachtwoord niet klopt en dat ik het na 15 minuten weer mag proberen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Doorn89, super fijn dat het is gelukt! Dankjewel dat je dat laat weten, ik ben blij dat jij weer kan inloggen. Mocht jij nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd mag aankloppen! 

Helemaal top dat jij inmiddels ook duidelijkheid hebt @Jacobono, ik ben blij dat ik het voor je heb kunnen uitzoeken! 

Reputatie 1

Inmiddels kom ik erin! Geen idee hoe of wat, haha!

Bij mij lukte het ook niet. Na heel veel gedoe, bleek ik niet bij Thuis te moeten zijn, maar bij Mobiel met ‘4 g voor thuis’. Weet het allemaal maar eens.

veel succes!

Jacobono

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Doorn89, heb je ergens per ongeluk een spatie staan of gebruik je een kleine letter in plaats van hoofdletter of vice versa? Ik kan het wachtwoord nogmaals voor je aanpassen en dan naar je versturen per privébericht, dan controleer ik meteen of het aan onze kant lukt. Er zijn geen algemene issues met My T-Mobile Thuis. Gebruik je de juiste link/pagina om in te loggen bij je Thuis account: My T-Mobile Thuis?

Reputatie 1

Hallo,

Ik kom niet in mijn Tmobile Thuis omgeving. Ik heb het wachtwoord al een paar keer aangepast, maar hij blijft zeggen dat de gegevens niet kloppen. Staat er iets niet goed?

In de mobiel kom ik wel.

Groet, Robert

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jacobono, heel goed dat je dit hier aangeeft! Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Aan de hand van het e-mailadres in jouw profiel kom ik namelijk niet uit op jouw abonnement. Ik neem graag een kijkje om te zien hoe de vork in de steel zit. Dankjewel alvast! 😊

Ook ik probeer een account te maken op T-mobile Thuis en wel om de factuur in te zien. De beloofde email komt echter nooit aan. Graag uw hulp!

vr.gr.

Reputatie 7
Badge +15

@A. Brouwer Namens Lisa: heel graag gedaan, fijn dat het weer werkt. Geniet van een mooi, gezond weekend! 

@Lisa het werkt nu wel, dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @A. Brouwer, super dat je ook in dit topic aan de bel hebt getrokken! Toevallig hadden wij al contact in een privébericht en heb ik je daar zojuist laten weten dat de boosdoener als het goed is, is gevonden. Zou jij eens willen proberen om nog eens in te loggen met de gegevens die ik naar je heb doorgezet? Ik hoop heel erg dat het nu lukt en hoor het graag van je! 🎈

Hoi, ook ik heb geen toegang tot My-Tmobile thuis. De klantenservice aan de telefoon en via dit forum (PB) hebben mijn wachtwoord al meermaals gerest, maar wanneer ik daarmee probeer in te loggen krijg ik de melding dat de combinatie van e-mail adres en wachtwoord niet bekend is. Wat kan ik nu nog proberen? 

My-Tmobile mobiel werkt overigens wel gewoon. 

Reputatie 7
Badge +2

Hi @bdvbart,

Vermoedelijk heb ik het wat makkelijker gemaakt door jouw privé email adres in te stellen als gebruikersnaam. Hierdoor zal je niet meer tegen dit probleem aanlopen. Via een privébericht zal ik het wachtwoord toesturen waarmee je zeer zeker kan inloggen. :relaxed:

Gefeliciteerd, het is jullie officieel gelukt om me één hele dag te kunnen laten inloggen…

En nu lukt het niet meer.

Als ik wil inloggen krijg ik te horen dat mijn inloggegevens onjuist zijn. Als ik mijn wachtwoord wil resetten komt het mailtje daarvoor nooit aan.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bdvbart, thanks voor je terugkoppeling! Super dat je gelijk aan de slag bent gegaan met mijn privébericht. Zojuist heb ik je weer van een reactie voorzien. Spreek ik je daar verder? 😊

Dit lukt ook niet

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bdvbart, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Super fijn dat het mysterie gelukkig is uitgepluisd en er is achterhaald dat er twee abonnementen liepen. Ik baal ervan om te lezen dat het begin niet vlekkeloos bij je is verlopen, dus ik schiet je direct te hulp om dit laatste stukje in orde te maken. Zojuist heb ik handmatig het wachtwoord aangepast van je My T-Mobile Thuis en deze stuur ik je in een privébericht naar je toe. Ik hoop heel erg dat het je met dit wachtwoord en juiste e-mailadres wel lukt om in te loggen. Laat je het aan mij weten als dit is gelukt? 💪

Hallo,

Ik heb al twee maanden een abonnement bij jullie, maar als ik inlogte op de site kreeg ik altijd te zien dat mijn abonnement geannuleerd is. Drie weken geleden met jullie gebeld en de techinsche dienst ging het binnen zes dagen oplossen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Net weer gebeld en dit maal zei de medewerker aan de telefoon dat ik twee accounts heb op hetzelfde emailadres en dat er één van de twee geannuleerd is(Ik heb dit nooit zelf gedaan). Hij heeft het goede abonnement op mijn emailadres gezet, maar nu kan ik niet meer inloggen. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, want ik krijg nooit een mailtje.

Ik betaal nu al twee maanden voor een service die niet aan me geleverd wordt, dus het zou fijn zijn als dit gewoon gefixt kan worden.

Groet,

Bart

Reputatie 7
Badge +6

@Vasile Pruteanu zojuist heb ik ook op jouw eigen topic gereageerd. Je kan jouw inloggegevens nu vinden in een privébericht die ik je gestuurd heb!:relaxed:

Ik heb alle mogelijke methoden geprobeerd om een ​​THuis-account aan te maken, maar de e-mail met het wachtwoord komt niet, kun je me helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lgio, top dat je dit hier laat weten! Het is natuurlijk wel handig om in te kunnen loggen, dus ik help je hier graag mee. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres dat je nu gebruikt om in te loggen, maar waar het niet mee lukt? Dan kan ik uitpluizen wat er mis gaat. Merci alvast! 

Ik kan niet inloggen op my tmobile thuis heb daarnaast ook een tmobile acount voor mijn mobiel met alebei dezelfde email

Reageer