Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

592 reacties

Ik heb een al een aantal jaar een t-mobilethuis account, maar nog nooit gebruikt, weet ook geen wachtwoord of alternatieve e-mail adressen. Kunnen jullie mij helpen om toegang te krijgen?

Alvast bedankt!

Ook ik probeer een account te maken op T-mobile Thuis en wel om de factuur in te zien. De beloofde email komt echter nooit aan. Graag uw hulp!

vr.gr.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jacobono, heel goed dat je dit hier aangeeft! Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Aan de hand van het e-mailadres in jouw profiel kom ik namelijk niet uit op jouw abonnement. Ik neem graag een kijkje om te zien hoe de vork in de steel zit. Dankjewel alvast! 😊

Ik kan niet inloggen en krijg geen mailtje met inlog gegevens.
Reputatie 1

Hallo,

Ik kom niet in mijn Tmobile Thuis omgeving. Ik heb het wachtwoord al een paar keer aangepast, maar hij blijft zeggen dat de gegevens niet kloppen. Staat er iets niet goed?

In de mobiel kom ik wel.

Groet, Robert

Reputatie 7
Badge +8
@italob Ai dan wordt het lastig 🙂 Als je echt je inloggevens niet meer weet stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en ter controle de naam van je Wifi netwerk, dan stuur ik je inloggegevens door!

@DutchDaan Waar loop je op vast met het inloggen? Het kan soms even duren totdat je de e-mail ontvangt of hij blijft hangen in je ongewenste e-mail. Mocht het echt niet lukken stuur mij dan net zoals italob ook even een privébericht dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Doorn89, heb je ergens per ongeluk een spatie staan of gebruik je een kleine letter in plaats van hoofdletter of vice versa? Ik kan het wachtwoord nogmaals voor je aanpassen en dan naar je versturen per privébericht, dan controleer ik meteen of het aan onze kant lukt. Er zijn geen algemene issues met My T-Mobile Thuis. Gebruik je de juiste link/pagina om in te loggen bij je Thuis account: My T-Mobile Thuis?

Beste ook mij lukt het niet.

Er komt geen activatie link binnen op de aangegeven mail adres en hij zit ook niet in de spam folder.

Graag een PM voor een passende oplossing. Gr. M

Bij mij lukte het ook niet. Na heel veel gedoe, bleek ik niet bij Thuis te moeten zijn, maar bij Mobiel met ‘4 g voor thuis’. Weet het allemaal maar eens.

veel succes!

Jacobono

Hier ook een inlogprobleem... ik kan zowel mijn privé als mijn t-mobile mailadres niet gebruiken om een account aan te maken. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt, mvg
Reputatie 1

Inmiddels kom ik erin! Geen idee hoe of wat, haha!

Ook ik kan kan helaas niet inloggen op my t-mobile thuis. Ik kan een wachtwoord niet aanvragen.

Is er ook een emailadres voor de klantenservice van my t-mobile thuis?
Reputatie 7
Badge +4

Hi @Doorn89, super fijn dat het is gelukt! Dankjewel dat je dat laat weten, ik ben blij dat jij weer kan inloggen. Mocht jij nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd mag aankloppen! 

Helemaal top dat jij inmiddels ook duidelijkheid hebt @Jacobono, ik ben blij dat ik het voor je heb kunnen uitzoeken! 

Weet je wat raar is, als ik bij thuis probeer in te loggen lukt het niet, dan log ik mobiel in wat prima loopt, verrassend dat weer wel, als ik dan uitlog bij mobiel en weer op de tap thuis klik ben ik ingelogt bij thuis en werkt het, ik hoef nergens meer op te drukken, alleen het tabblad om de inlog gegevens in te vullen.

Er gaat heel veel mis in de systemen, ik denk dat het beter is om alles weg te gooien en opnieuw te beginnen, maar wel klant voor klant omzetten hoor, als jullie het met groepen proberen gaat het gegarandeerd mis.😲😲

Inloggen t-mobile thuis werkt niet

sinds gisteren nieuw pakket ontvangen en in de woonkamer werkt de tv omdat de monteur dat heeft gefixt. Nu boven 2e box erop en inloggen met tv pin en klantnummer. Account geactiveerd met 4 cijferig nummer dus mijn mail (icloud) klopt en meerdere keren het wachtwoord veranderd maar ik krijg steeds dezelfde melding dat email/wachtwoord niet klopt en dat ik het na 15 minuten weer mag proberen.

Hi,

I also cannot access my tmobile thuis account. I have requested the password many days over the past weeks, but the email never arrives.

Bedankt,

Corintho.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dennisalmere ,

Wellicht dat er voor het verkeerde e-mailadres wordt gekozen. Aan de achterkant staat alles goed afgesteld. Je kan inloggen met jouw @icloud.com mailadres. Mocht het dan nog niet werken, stuur mij een privébericht en ik zorg ervoor dat je zo weer de juiste inloggegevens hebt. Ik hoor het graag van je!  

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ditishetdan, merci voor de reminder! Ik heb Boris gevraagd om terug te komen op jouw privébericht! 😊 Als het goed is heb je hier inmiddels een reactie op gekregen, klopt dat? Sorry voor de vertraging. 

Hi @rensx.ox, ik had ontzettend gehoopt dat alle problemen na de migratie bij jou waren verdwenen! Heel goed dat je hier meteen voor aan de bel trekt, zodat ik je hierbij kan helpen. Ik denk dat er een mismatch is tussen de aanvullende gegevens, zoals misschien verschillende e-mails/adressen. Zou je willen dubbelchecken of dit de boosdoener is? Wat betreft een compensatie, die kan ik jammer genoeg niet voor je in orde maken. Ik vind het heel rot dat je al enige tijd problemen met de My T-Mobile omgeving kent, maar je betaalt hier geen kosten voor. Om deze reden kan ik dan ook niet een vergoeding regelen, sorry daarvoor. Maar ik hoor graag van je, want ik wil dat deze problemen heel snel verleden tijd zijn. 

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Brennah81, ik zie dat er een eerdere aanmelding van jouw bekend is. Ik laat de e-mailadressen weg halen bij de oude aanmelding zodat je daarna in kan loggen! Zodra dit is gebeurd ontvang je een bevestiging van ons via e-mail.

@liekedewaal voor jou heb ik hetzelfde gedaan als voor Brennah :)

@corintho I would like to see if I can resolve that for you! Could you send me a private message with your full address, your date of birth and the last four digits of the bank account number? Then I will see what I can do!

Help!

Ik kom niet in mijn account. Al 2x het wachtwoord veranderd, maar hij blijft met inloggen aangeven dat de inloggegevens niet kloppen en dat ik het na 15 min nog een keer moet proberen.. wachtwoorden kloppen 100% zeker dus geen idee waarom hij het maar niet doet

Hallo,

Ik Heb zojuist een internet thuis abbo. afgesloten en moet binnen 3 werkdagen een aantal gegevens invullen op t-mobilethuis.nl voor de overstap maar ik kan dus niet inloggen met de gemaakte wachtwoord. Wachtwoord opnieuw aanvragen gaat niet want dan krijg ik die bekende melding.

Graag even hulp zodat ik weer kan inloggen.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4

Hi @Samvd, heel goed dat je dit via deze weg laat weten! Geen paniek, want ik ga je hier met alle liefde bij helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres waarmee jij inlogt? Dan neem ik een kijkje in jouw profiel om te zien of ik de boosdoener kan opsporen. Ik wil dit voor je fixen! ✨

@Lisa  Helaas nog niets vernomen

Hoi! Ik probeer de DSL-verbinding tot stand te brengen en ik krijg geen wachtwoord van uw systeem. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het lijkt erop dat het niet goed loopt. Ik heb hier wat hulp nodig, alsjeblieft

Ondanks vele pogingen, lukt het niet om de T-Mobile thuis omgeving in te loggen, of een account aan te maken.

Is hier een oplossing voor?

Reageer