Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

560 reacties

Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.

Hallo Cal,

Ik heb de e-mail binnen gehad en een wachtwoord aangemaakt. Vervolgens ging ik proberen in te loggen, maar toen kreeg ik dat de inloggegevens onjuist waren (terwijl ik toch echt het juiste email adres en wachtwoord invoerde). Nu heb ik opnieuw wachtwoord aanvragen gedaan, maar komt de e-mail weer niet binnen. 

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jeszuyd1980,

Daar help ik je graag bij!

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen? Dan geef ik je daar de nieuwe inloggegevens!
Reputatie 7
Badge +13

Hoi @JolindaCavia, ik vermoed dat je per ongeluk een foutje hebt gemaakt met betrekking tot het e-mailadres, of er zat ergens een tijdelijke obstructie in waardoor het inloggen niet lekker liep. Gelukkig heb ik het wachtwoord gereset, ik stuur je meteen de nieuwe inloggegevens toe, vergeet niet om deze meteen aan te passen in jouw account

Het gaat nu zeker lukken, geen zorgen! 😉

Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding. Wat gaar er fout?
Menu
WACHTWOORD AANVRAGEN
Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.
Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Hallo,

Bij het opvragen van een wachtwoord om een nieuw account aan te maken voor de My T-Mobile thuis omgeving krijg ik geen e-mail binnen.
Kan wel inloggen op de My T-Mobile thuis voor het 06 nummer wat ik heb maar niet voor het thuis abonnement.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @PaulArts,

Fijn dat je een screenshot mee kon sturen, hiermee heb ik het probleem snel ontdekt!

Zo te zien ontvang je Thuis email op het email adres waar je ook op de Community mee inlogt. Daartegen gebruik je een ander privé email adres om in te loggen op het My T-Mobile account. Lastig genoeg kan ik niet in veel detail treden omdat dit een openbaar bericht is. Hopelijk begrijp je welk ander email adres ik bedoel? Anders stuur ik je graag in een privébericht nog de details toe. Hoe dan ook kunnen wij dit samen snel oplossen! 

Reputatie 5
Badge +2
Hi Pugnus, oeps! Ik heb zojuist ook op jouw eigen topic gereageerd. Heb je mijn reactie al gelezen? Mocht je er echt niet uitkomen, mag je mij altijd een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN sturen. Dan lossen we het samen op! 🙂
Reputatie 7
Badge +13

Hoi @BakkerAb, ik heb meteen je wachtwoord gereset en zal je het nieuwe (tijdelijke) wachtwoord in een privébericht toesturen. Vergeet niet om na het inloggen, direct je wachtwoord te veranderen in je persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de link is klikbaar). 

“Kan wel inloggen op de My T-Mobile thuis voor het 06 nummer wat ik heb maar niet voor het thuis abonnement.” → We hebben nu nog twee verschillende accounts, eentje voor Mobiel en eentje voor Thuis. Je logt bij Thuis in met jouw gebruikersnaam (e-mailadres dat je zelf opgegeven hebt) en een wachtwoord. Bij Mobiel kun je inderdaad met je 06-nummer inloggen. Succes en als ik nog iets voor je kan doen, let me know! 

Hi, I got the "Welcome to T-Mobile Home" email. In this email they mention that I can create my account via home.t-mobile.nl/my/password .
I tried and I received the "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" after few hours. I tried to set the password, but I got: "Helaas, deze link is verlopen. Om in te loggen bij My T‑Mobile Thuis, vraag opnieuw een wachtwoord aan. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link om je wachtwoord aan te maken. Let op: deze link is een uur geldig"

I got the same "Maak je wachtwoord aan voor My T-Mobile Thuis" email 3 times, but it never worked.

Hello,

I applied for a T-Mobile Home subscription 2 weeks ago and today is the date when my contract begins. I requested my password with my new T-mobile email address, but I do not receive an email with the password. Done multiple attempts, sadly didn't work. Tried checking the spam folder, also nothing in there. Can you please check what's going on?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, dankjewel voor het aangeven! Ik wil hier graag voor je achteraan gaan en een verzoek hiervoor indienen bij onze technische dienst, zodat dit wel gaat lukken. Ik zie alleen tot mijn spijt dat jouw abonnement binnenkort stopt. Mijn vraag is dan ook: wil je het onderzoek dat ik inschiet nog afwachten of vind je het fijner als ik jou tot die tijd de informatie die je wilt inzien persoonlijk stuur via een privébericht? Het duurt namelijk altijd een paar dagen voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik hoor het graag van je! 

hallo, ik heb gisteren T-Mobile internet besteld en wil graag aangeven dat ik de bedenktijd eraf wil halen. Ik heb begrepen dat dit via mijn account kan, maar ik ontvang geen wachtwoord op mijn emailadres.
Kun je mij hierbij helpen?
Groet, Thirza
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @thirza.rhegum,

bedankt voor je bestelling! Wij willen jou ook graag zo snel mogelijk verwelkomen, dat kan inderdaad via de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik heb onderstaande uitleg gevonden in een topic over het inloggen:

Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je ontvangt op álle e-mailadressen die bij ons bekend zijn een wachtwoord reset e-mail. Krijg je toch geen e-mail? Het kan zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt dan waar je de aanvraag voor jouw T-Mobile Thuis abonnement mee hebt gedaan. Controleer op welk e-mailadres je onze bevestiging hebt ontvangen. Voer dat e-mailadres in.


Lukt het met deze uitleg? 🙂
Ik heb net een link ontvangen waarmee ik het wachtwoord in zou kunnen stellen, maar toen bleek dat deze al was verlopen. Wilde toen opnieuw een wachtwoord aanvragen, en vulde toen per ongeluk mijn gmail in ipv het t-mobile mailadres. Ik weet nu niet of ik alsnog een nieuwe link op mn gmail zal ontvangen. Ik heb geprobeerd opnieuw de link aan te vragen met mn t-mobile email, maar kreeg toen de melding dat ik al een verzoek had gedaan. Ik heb nu enkele minuten later nog niks ontvangen op mijn gmail.

Wat denk je, nog even wachten?
Reputatie 7
Badge +13

We've limited the amount of username logins to just one. This is done to maintain as much safety with regards to login options as possible. Also, when you receive emails from T-Mobile Thuis, you'll now receive the emails in the desired inbox, instead of the @t-mobilethuis one. 

Hope this clears up things! Please let me know if I should explain this more thoroughly. I'm always on standby to help.

Reputatie 7
Badge +8
@Nusselt The first time you log in you have to use your @t-mobilethuis.nl e-mail address, on an external e-mail address (Gmail for example) there might be a delay. If that still doesn't work then send me a private message with your postal code + housenumber, your date of birth and the last four digits of your bankaccount number, then I can reset the password for you!

@thirza.rhegum Is het bij jou inmiddels geluk om in te loggen? Zo niet dan geldt voor jou hetzelfde 🙂

Goedemorgen,

 

ook ik kan helaas niet inloggen op T Mobile thuis, ik heb alle mogelijke opties al geprobeerd, opnieuw wachtwoorden aangemaakt, maar helaas krijg ik opnieuw  na alle wijzigingen de melding dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. heel vervelend en frustrerend.

hopelijk kunnen jullie mij helpen.

 

met vriendelijke groet,

J.de M.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jdm89, welkom op de Community!

Er zijn momenteel geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis. Welke pagina/wat voor scherm zie je wanneer je probeert in te loggen? Als ik inlog op jouw account vanuit ons systeem, krijg ik namelijk het normale scherm van My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Gebruik je de juiste inlogpagina en niet per ongeluk die van My T-Mobile (Mobiel)? 

Het wordt opgelost! Mocht het nog steeds niet lukken, dan zorg ik ervoor dat het wel gaat lukken.

P.s. een andere user in een ander topic heeft gisteren hetzelfde ervaren, daar heb ik ook zojuist op gereageerd. Ik zal eens controleren of er nog meer gebruikers last van hebben, dan schakel ik onze specialisten in - indien dit niet nodig blijkt, lossen we het op individuele basis op natuurlijk! 😉

beste moderators,

mij lukt het ook niet om een wachtwoord te krijgen voor my t-mobile thuis. kunnen jullie mij helpen?

groet,

Hi Jason,

 

Ik gebruik wel echt de inlogpagina van thuis ( mobiel kan ik dus wel inchecken ) daarnaast heb ik meerdere malen een nieuw ww moeten aanvragen omdat hij op een of andere manier niet samen ging met mijn gebruikersnaam/email ( en ik heb dus ook de mail ingevoerd van T-mobile zelf, en daarna eigen mail geprobeerd ) het kan aan mij liggen hoor! dat ik alsnog iets over het hoofd zie. 

 

ik hoor het heel graag @Jason 

 

 

Hi,

 

I had  a T-mobile house internet subscription  about 3 years ago. Two years ago I closed it. Afterwards I moved to another address and last summer I got a new subscription with T-mobile house internet. However whenever I try to login to my-T-Mobile I see my old information; old house address, closed subscription etc. So looks like my new data has not been mapped to my-T-mobile database. Obviously I cannot see my bills my subscription. Can you please help me to fix this?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Passie42, helemaal helder - dankjewel voor het aangeven! Ik wens je alle goeds en hopelijk mogen we jou in de toekomst weer bij T-Mobile voor thuis verwelkomen. Maak er nog een mooie middag/avond van! 🍀

Ik heb geen toegang tot mijn t-mobile thuis of mijn account op t-mobilethuis
Reputatie 7
Badge +13

@jdm89 Aah dan zal het daar niet aan liggen, thanks voor je uitleg! 

We hebben sinds kort het aantal gebruikersnamen om mee in te loggen beperkt tot één zodat dit overzichtelijker is en je ook niet langer alle e-mails vanuit ons alleen nog/grotendeels in je @t-mobilethuis inbox ontvangt. Kan het zijn dat je het ene e-mailadres daarom als gebruikersnaam gebruikt, maar met het verkeerde adres inlogt? 

De andere user ervaart overigens een ander issue dus het lijkt er niet op er algemene problemen zijn. Dat scheelt want zo kunnen we je zo snel mogelijk goed helpen. Ik zal je een privébericht sturen met jouw gebruikersnaam, dat helpt wellicht! 😉

Reageer