Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

579 reacties

Ik denk dat de app storing heeft? Want ik kan opeens niet op mytmobile

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Tattie87, je kunt met een 4G voor Thuis abonnement ook niet inloggen op een My T-Mobile Thuis account. Alhoewel de naam anders doet vermoeden, valt 4G voor Thuis onder de afdeling Mobiel. Je kunt wel een My T-Mobile account aanmaken (de link is klikbaar).

Hoi @Jooosiiee, My T-Mobile is de app van Mobiel. Ik zou je graag naar één van hun topics willen doorverwijzen. Klik op de volgende naam om naar het subforum van de juiste afdeling te navigeren: My T-Mobile en de My T-Mobile app. Succes!

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @thomas1982,

In dit topic vraag ik je om enkele gegevens, dan kan ik een nieuwe inlog voor je aanmaken!
Reputatie 7
Badge +15

@Tattie87 Aah ik begrijp het helemaal, bedankt voor je toelichting! Ik plaats jouw reactie in het subforum waar de mobiele moderators reageren. Zo kun je het beste antwoord krijgen. Succes daar en als je Thuisvragen (geen 4G voor Thuis, maar T-Mobile Thuis) hebt, dan mag je die altijd in de Thuissectie stellen! 😄

Alles gedaan zoals in de mail was aangegeven, maar krijg geen email met wachtwoord, dus kan niet inloggen op tmobile thuis. Heb ......@t-mobilethuis.nl gedaan en mijn eigen mail adres maar op geen van beide resultaat.

Mvg

Super dank je wel 😁🙌🏻

Ook ik loop tegen het probleem aan dat inloggen op my T-mobile Thuis niet werkt.

of ik nu met het t-mobile e-mailadres of met het e-mailadres waarmee ik de bestelling heb geplaatst probeer in te loggen het resultaat is het zelfde.

Alle tips die op dit forum staan geprobeerd en helaas hetzelfde resultaat.

welke opties of trucs mis ik nog.

Hello,

I tried to create a new T-Mobile thuis account but with no luck, I am not getting any emails from T-Mobile to set a password. Could you please help me? @Sander 

Kind regards,

Federico

Reputatie 6
Badge +2
Hey @Outlae en @kmetz,

Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met een postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan maak ik direct een tijdelijk wachtwoord aan waarmee jullie kunnen inloggen.
Reputatie 7
Badge +6

Hi @federico_fossatti,

I'm here to help! I can't find any Thuis order using your e-mailaddress. Could you send me a private message (click my name) and sent me your zipcode, housenumber, date of birth and the last four digits of your IBAN? Also add the e-mailaddress you used to reset your password. 

Ik heb helaas hetzelfde probleem en kan mij niet aanmelden voor een tmt account. Op privé en tmt emailadres geen resultaat. Wie kan mij helpen? Gr. M

Dag, 

Ook hier alles geprobeerd, maar ontvang maar geen link om mijn wachtwoord te resetten. 

Graag jullie hulp!? 

Alvast dank! 
mvg, CZRD20

Hoi,

Ik heb alle tips geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet. Waarschijnlijk omdat de e-mailadressen die bij jullie bekend zijn niet meer actief zijn en ik dus de mail die verstuurd wordt bij 'wachtwoord aanmaken' acties niet zie. De t-mobile thuis inbox heb ik nooit geactiveerd. Niet handig, I know. Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Groet,

Hanneke
Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @CZ2020RD, er lijkt sprake te zijn van een tijdelijke bug in de communicatietool bij jouw account. Hierdoor komen de mails met wachtwoord resetlinks niet binnen, terwijl deze wel in het systeem staan. Ik heb dit doorgegeven en wacht nu op een herstelaanpak. Je hoort later meer  van me! 

İk herinner mij mijn @tmobilethuis mail niet meer en kan dus niet inloggen. Wie kan mij helpen?

Mvg
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd, maar ook geen email nog binnen gekregen va. De bestelling met gegevens. Misschien is er iets mis gegaan met het spellen van mijn email, waardoor er iets anders bij jullie op papier staat en er geen mail binnenkomt? (just a wild guess)

Thanks!
Reputatie 7
Badge +15

@CZ2020RD Dat is fijn, mooi dat het binnen relatief korte termijn verholpen is! Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, geef dan een seintje. De Community zit altijd voor je klaar!

Reputatie 6
Badge +2
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁

Beste heer/mevrouw,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag doe met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. Ik kan ook niet inloggen op de webmail van ….@t-mobilethuis.

Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Evelien

Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.

Ik heb hetzelfde probleem. Graag jullie hulp T-Mobile.

Mvg, Han
Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @eefkoenders, jouw wachtwoord is aangepast zodat je zo weer kunt inloggen. Omdat je ook niet kunt inloggen in het opgegeven e-mailadres (@t-mobilethuis.), ontvang je de e-mails met wachtwoord reset ook niet. Dat wordt namelijk enkel naar die mailbox gestuurd.

Het nieuwe wachtwoord stuur ik per privébericht naar je toe, zorg er voor dat je dit meteen naar wens aanpast in de My-zone: Mijn Gegevens aanpassen.

Reputatie 5
Badge +2
Geen zorgen @Han8691, ik ga je helpen! Ik ontvang graag een privébericht van jou, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zodra de verificatie compleet is, zorg ik dat je weer in kunt loggen! 😄

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

Met vriendelijke groet,

Rik Godeke

Ik heb nu meerdere keren wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen.

Dus kunnen jullie hierbij helpen?

En wellicht na een dik een jaar contract vrij te zijn keer mooi aanbod op de mail te gooien?... tip wees hier actiever in anders lopen mensen weg😋.

vriendelijke groet,

S Boelen

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als hier eerder genoemd. Als ik een nieuw inlognaam+nieuw wachtwoord wil aanvragen komen er geen mails binnen op de ingevoerde e-mail.

Reageer