Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

590 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @Daniela11, fijn dat je in dit topic reageert en sorry dat je bericht erdoorheen is geglipt, ik durf niet te zeggen hoe dit is gebeurd! Ik wilde dit meteen voor je rechtzetten, maar ik was blij om te zien dat je inmiddels beide accounts hebt weten te koppelen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Voor nu wens ik je vooral nog veel plezier met je account toe! 😃

 

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Hoi @Cal

Ik heb een nieuw account gemaakt en geprobeerd mijn abonnementen te koppelen. Helaas krijg ik bij mijn thuis abonnement onderstaande foutmelding, terwijl het adres klopt.

 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

@Tommie ja ik kan wel in de My Tmobile omgeving van mijn mobiel. Maar nee, ik krijg geen melding van Thuis kan worden toegevoegd. Als ik dan handmatig zelf dit contract wil toevoegen krijg ik de melding over het adres

Reputatie 7
Badge +6

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Demi  maak maar een ticket aan

Hallo,

Ik heb gisteren twee abonnementen aangevraagd. T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel.
Link in welkom mail om account te activeren levert geen mails op.

Handmatig een account aangemaakt, maar daar kan ik geen abonnementen koppelen.

Postcode / geb.datum combinatie werkt niet

Wat kan ik nu doen om ergens mijn abonnementen en status van de overstapservice te bekijken?

Groetjes,
Harold

Reputatie 6
Badge +2

Hi @hharold,  ik wil dat je zo snel mogelijk alles kan bekijken. Ik heb dit doorgespeeld naar onze technische dienst. Ik wacht nog even af op een update. Talk soon!

I also get this message when trying to view my Thuis invoices:

 

“Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”


Unknown address
Unfortunately, the specified address does not exist in our systems. Please check your details and try again.
 

Customer service said it’s their fault: T-Mobile NL has been having a storing for weeks, and it will last longer. You cannot view your Mobile and your Thuis accounts together with the same email address. The workaround she proposed is to register 2 different emails to view the 2 different services.

They have just increased their invoices for inflation by ~8%, I’d also like to see the quality of service improving.

 

Een tijd geleden gaf ik aan dat ik mijn mobiel en thuis abonnement niet op één account kon krijgen en daardoor ook bij één van de twee niet kon inloggen. Nu uiteindelijk heb ik dit nogmaals geprobeerd en is het gelukt, het werkt nu perfect. 😁

Ik kan wanneer ik ben ingelogd het abonnement niet toevoegen. De site geeft namelijk de melding dat het niet mogelijk is mijn telefoonnummer te koppelen(??) Ik heb het contract overgenomen van de vorige huurster (studentenwoning dus gedeeld met het huis), maar zou het toch ook wel fijn vinden om inzage te hebben op het abonnement. 
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Nee, dat e-mailadres is niet van mij. Als het goed is was het e-mailadres ook omgezet bij de contractovername, maar blijkbaar dan dus niet

Reputatie 6
Badge +2

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres aan je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Ik krijg dan nog steeds de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”, dus het koppelen wil nog steeds niet lukken.

 

Reageer