Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

590 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@CZ2020RD Dat is fijn, mooi dat het binnen relatief korte termijn verholpen is! Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, geef dan een seintje. De Community zit altijd voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +2
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁

Beste heer/mevrouw,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag doe met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. Ik kan ook niet inloggen op de webmail van ….@t-mobilethuis.

Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Evelien

Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.

Ik heb hetzelfde probleem. Graag jullie hulp T-Mobile.

Mvg, Han
Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @eefkoenders, jouw wachtwoord is aangepast zodat je zo weer kunt inloggen. Omdat je ook niet kunt inloggen in het opgegeven e-mailadres (@t-mobilethuis.), ontvang je de e-mails met wachtwoord reset ook niet. Dat wordt namelijk enkel naar die mailbox gestuurd.

Het nieuwe wachtwoord stuur ik per privébericht naar je toe, zorg er voor dat je dit meteen naar wens aanpast in de My-zone: Mijn Gegevens aanpassen.

Reputatie 6
Badge +2
Geen zorgen @Han8691, ik ga je helpen! Ik ontvang graag een privébericht van jou, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zodra de verificatie compleet is, zorg ik dat je weer in kunt loggen! 😄

Goedemorgen,

Ik kan niet inloggen in My t-mobile thuis. Als ik een wachtwoord aanvraag met de door mij ingestelde email, krijg ik geen mail binnen. 

Wellicht kunnen jullie mij helpen

Met vriendelijke groet,

Rik Godeke

Ik heb nu meerdere keren wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen.

Dus kunnen jullie hierbij helpen?

En wellicht na een dik een jaar contract vrij te zijn keer mooi aanbod op de mail te gooien?... tip wees hier actiever in anders lopen mensen weg😋.

vriendelijke groet,

S Boelen

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als hier eerder genoemd. Als ik een nieuw inlognaam+nieuw wachtwoord wil aanvragen komen er geen mails binnen op de ingevoerde e-mail.

Ik kan niet meer inloggen omdat ik op een landingspagina beland voor de nieuwe My T-Mobile omgeving. Blijkbaar door een nog heel oud account wat nog in de administratie staat maar al vele jaren niet meer actief. Ik zou deze accounts moeten koppelen maar kan dus niet inloggen. Bij het wijzigen van het wachtwoord krijg ik de melding dat het versturen van het wachtwoord mislukt is. Hierdoor kan ik niet verder. Onderstaand de meldingen die ik krijg:

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven al enkele malen geschetst. Enige tijd terug ook over gebeld met de klantenservice, maar dat heeft nog niets opgelost. Kunnen jullie me helpen?
Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @RikGodeke en @Zahhaf, top dat jullie het aangeven! 

Ik heb voor jullie beide het wachtwoord voor My T-Mobile Thuis aangepast, deze zal ik meteen in een privébericht toesturen. Vergeet niet om zo gelijk het wachtwoord naar eigen smaak te wijzigen: My T-Mobile Thuis! 😉

Reputatie 1

Ik kan niet inloggen op de My T-Mobile app, geeft de melding: Binnenkort kun je ook gebruik maken van deze app! Houd je e-mailbox in de gaten 

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres aan je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Ik krijg dan nog steeds de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”, dus het koppelen wil nog steeds niet lukken.

I also get this message when trying to view my Thuis invoices:

“Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”

Unknown address
Unfortunately, the specified address does not exist in our systems. Please check your details and try again.

Customer service said it’s their fault: T-Mobile NL has been having a storing for weeks, and it will last longer. You cannot view your Mobile and your Thuis accounts together with the same email address. The workaround she proposed is to register 2 different emails to view the 2 different services.

They have just increased their invoices for inflation by ~8%, I’d also like to see the quality of service improving.

Reageer