Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

597 reacties

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Vreemd is dit. Krijg je een verzoek een privebericht te sturen en dan wordt er niets mee gedaan en niet op gereageerd (ook niet na herinnering).

Is er nog een andere moderator die mij kan helpen, want ik zie op de website alleen nog mijn geannuleerde bestelling?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @BBR92, top dat je dit checkt! Je gaat binnenkort gemigreerd worden naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In dit topic lees je daar alle ins en outs over terug: 

Mocht je informatie in willen zien die je nu tijdelijk niet in kunt zien, laat hier dan vooral weten wat je wilt checken. Dan gaan we dat voor je opzoeken. Zodra je bent gemigreerd kan je weer volop van de App en de webversie genieten. 

Reputatie 1

Ik kan niet inloggen op de My T-Mobile app, geeft de melding: Binnenkort kun je ook gebruik maken van deze app! Houd je e-mailbox in de gaten 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Het lijkt dat dit nu werkt, maar nu zie ik dat mijn bestelling is geannuleerd.

Kan het zijn dat er een "foute” bestelling wordt weergegeven?

De medewerker die mijn bestelling heeft opgenomen heeft een fout gemaakt en de bestelling geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Lijkt mij dat de eerste nu nog wordt getoond.

Ik heb een afspraak voor installatie en het pakket ontvangen, dus neem aan dat e.e.a. door gaat.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Als ik inlog in my T-Mobile thuis krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis". Kan iemand dit nakijken? (Ps mijn abonnement gaat in per 30-9 maar ik probeer de status van de bestelling te zien)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gavw, excuus voor de verlate reactie! Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht. Spreek ik je daar verder? Dan zorgen wij ervoor dat het wordt opgepakt.

Inloggen myT-mobile lukt niet.

E-mail adres is niet toegankelijk dus ik loop vast.

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik weer in de portal kan? Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

Bedankt!

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

 

 

Boris: kan je hierbij helpen? PM verstuurd.

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Goedemorgen, helaas lukt het inloggen via de webbrowser Mozilla Firefox niet. De inlogpagina geeft een error melding weer, ook na aanpassing van de cookie instellingen.

Via de T-Mobile app lukt het wel en wordt de inlogpagina in de browser geopend.

 

Kunt u mij hierbij helpen?

Inloggen myT-mobile lukt niet voor activatie nieuwe SIM kaart!

E-mail adres is ook niet toegankelijk dus ik loop vast.

 

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik de nieuwe SIM kaart kan activeren?

Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

 

Bedankt!

Ik heb alle stappen doorlopen.

Wat een stuk ingewikkelder was dan aangegeven.

De wachtwoordeisen voor tmobile thuis en tmobile mobiel zijn namelijk anders

Bij beide moet minimaal 8 tekens en een hoofdletter en een kleine letter, maar bij de ene moet er een speciaal teken in voorkomen bij de ander niet.  Schijnbaar is _ geen speciaal teken.  Dus uiteindelijk na talloze keren wachtwoord reset gelukt om voor beiden hetzelfde wachtwoord te hebben.

Op de website krijg ik nu de keuze thuis of mobiel als ik inloggen. Ik kan dan enkel mijn thuis of mobile gegevens zien. Wat in mijn geval wellicht handig was want ik wilde het rekeningnummer van de ene anders hebben dan van de ander. Weet niet of dat ook gekund had als beiden letterlijk onder 1 account hadden gevallen.

Tot zover alles gelukt. 

Maar nog niet in de app.... in de mobiele app zie ik alleen mijn mobiele account en niet mijn thuis account 

Account toevoegen werkt niet want ik kan alleen een telefoonnummer toevoegen.

Gebruiker toevoegen heeft ook geen zin, want als ik mijn emailadres gebruik (dat voor thuis en mobiel gebruikt wordt) dan kom ik automatisch op mijn mobiele abonnement. Kortom het lukt dus niet om de gegevens van mijn thuis abonnement in de app te zien. 

Reputatie 1

Ik kan nog steeds niet inloggen nee

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @PFM Marks en @Marcells, ik hoor graag van jullie of jullie probleemvrij zijn zodra jullie zijn overgezet naar het verbeterde T-Mobile! Excuses voor het ongemak. Als ik jullie tot die tijd nog extra informatie over kan geven, laat het dan vooral weten. Ik help heel graag. 

Reputatie 1

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. 

 

Wachtwoord vergeten?

Maakte je gebruik van een auto-login en weet je de inlog voor My T-Mobile Thuis niet meer? Klik dan op “Inloggegevens vergeten". Vul vervolgens je e-mailadres in dat correspondeert met je abonnement van T-Mobile voor thuis. Zorg ervoor dat je een verschillend wachtwoord aanmaakt voor Mobiel en Thuis. 

 

Zelfde e-mailadres voor mobiel én voor thuis

Met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord voor mobiel en thuis kan je nog steeds inloggen. Je krijgt dan na het inloggen een pagina om een keuze te maken voor mobiel of thuis. Het is nu alleen nog niet mogelijk om binnen dezelfde sessie te ‘switchen’ tussen mobiel en thuis als je via de back button op de pagina terug komt. 
 

UPDATE

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

 

Was dit maar waar

Bijna 2 maanden verder en er zit geen beweging in. Ook voor nieuwe klanten onacceptabel dat zij dus elke installatie via de service desk moeten doen om bijv. een TV-code op te halen omdat ze simpelweg niet ingelogd raken. Ook geen tijdelijk A4’tje bij de installatie box o.i.d.

Apart dat T-Mobile hier zo lafjes mee om gaat. 

Reputatie 1

Ja het is onbegrijpelijk dat t zo lang moet duren

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rensx.ox, goed dat je het bij ons aankaart! De problemen die je ervaart op dit moment, zullen met de overschakeling en vernieuwingen die zojuist gedeeld zijn door @Jason, worden opgelost. Het is even geduld hebben, maar dan zullen de problemen ook voor jou opgelost zijn. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Lotte123123, dit topic is bedoeld voor de nieuwe My-omgeving straks. Ik zal jouw vraag verplaatsen naar het juiste topic! 😉 In het Inloggen topic kun je om advies en hulp vragen, onze moderators staan altijd voor je klaar: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community

Hi, wij kunnen onze Thuis abbo niet toevoegen in onze persoonlijke pagina. Zie onderstaande plaatje. Als je op de link ‘thuismy.t-mobile.nl’ klikt begin het riedeltje weer opnieuw. 

Hierdoor kunnen we onze afgenomen producuten niet inzien of wijzigen en geen facturen inzien. 

 

Graag horen wij hoe dit opgelost kan worden. 

 

 

 

 

Reputatie 2

Goedemiddag,

Ik lees veel reacties van mensen die problemen hebben met het inloggen. Ik heb zelf ook (al maanden ondertussen) problemen nádat ik ben ingelogd. Ik moet een abonnement toevoegen wil je alles inzien of dingen wijzigen, maar ik heb alleen een Thuis Internet abonnement, maar al maanden staat er een melding:

“We zijn ermee bezig

We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:

thuismy.t-mobile.nl

 

Maar als je daar op klikt, kom je weer in het begin scherm terecht waar je abonnementen moet toevoegen. Een eindeloze loop waar ik dus nu in vast zit. M’n wifi werkt niet prettig thuis en wil daar het een en ander voor wijzigen, maar kan dus al maanden (sinds juni ofzo) niet goed inloggen en het begint me nu aardig te frustreren.

 

Groetjes,
Renske

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Borssie en al, binnenkort starten de batchmigraties. We hebben een nieuw topic gemaakt om jullie van alle info te voorzien zodat jullie precies weten wat het verbeterde My T-Mobile gaat betekenen en hoe het werkt: Vernieuwingen op My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community.

Je hoeft zelf niets te doen en wordt tijdig ingelicht zodra je aan de beurt bent! 😊

Reageer