Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

579 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joey5800,

Thanks voor je bericht! Dat is zeker niet fijn. Ik help je graag op weg, maar ben ook erg benieuwd wat er precies misgaat:

  • Hoe probeer je in te loggen jouw My T-Mobile? App, browser op desktop, browser op telefoon?
  • Gebruik je de browser, welke browser gebruik je dan?
  • Wat Mobiel abonnement gebruik je?

Met deze extra gegevens kunnen wij zorgen dat het probleem wordt opgelost door middel van een onderzoek. Wil je deze nog aan mij terugkoppelen? Ook zal ik je een privébericht sturen met de inloggegevens voor de TV. Alvast heel erg bedankt voor je terugkoppeling! 

Goedemorgen

Ik heb een probleem. Om in te loggen in my tmobile thuis wordt elke keer omgeleid naar mijn mobiel abonnement heb bovenstaande al geprobeerd maar elke keer weer naar mijn mobiel abonnement geleid

Ik zou graag naar mijn persoonlijke gegevens willen voor de pincode van mijn tv abonnement want kan nu geen tv meer kijken is hier wat aan te doen

Mvg joey

Reputatie 2

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 


Jullie zijn goed! Na een wachtwoordreset nu de keuze tussen de 2 abonnementen (mobiel en thuis) na het inloggen!

 

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Hi @RLeltz, top dat je dit zo razendsnel kon aanvullen - merci! Als jij nog op de volgende vragen terug kan komen, dan zet ik al deze informatie graag door naar onze technische dienst. Er wordt namelijk heel hard gewerkt om dit issue op te lossen en hoe meer voorbeelden we doorzetten, hoe sneller de oplossing aan het licht komt:

  • Heb je ook geprobeerd om in te loggen in de App via de telefoon/tablet of heb je dit enkel geprobeerd via de webbrowser? 
  • Gebruik je ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Heb je ook geprobeerd om specifiek op ‘inloggegevens vergeten’ te drukken? 
  • Gebruik je hetzelfde e-mailadres voor zowel de Mobiele als de Thuis omgeving? 

Als je dit kan aanvullen, dan zou dat super zijn. Merci! 😊


Ook in de app staat alleen het mobiele abonnement. Gebruikersnamen en wachtwoorden zijn inderdaad automatisch opgeslagen, maar ook in de Google Chrome Incognitomodus (waar ik dus alles zelf in moet vullen) is er geen verschil.

Inderdaad heb ik ook gebruik gemaakt van de “Inloggegevens vergeten”, omdat dat eerder in dit topic ook genoemd was. Nieuw wachtwoord ingesteld en wederom geen keuze tussen mobiel en thuis.

 

Ik heb geregistreerd met hetzelfde e-mailadres vlak na het afsluiten van het abonnement, via de mail die destijds toegestuurd is. Ik heb echter nog helemaal nooit in kunnen loggen. Ik dacht in eerste instantie aan “Mogelijk als het abonnement actief is”, maar nu dat inmiddels volledig actief en aangesloten is, kon ik er alsnog niet in.

 

Ik heb het gevoel dat in mijn account geen thuis abonnement bekend is, kunnen jullie dit checken?

Sinds enige maanden lukt inloggen op de homepage van T-Mobile Thuis niet meer omdat de aparte homepage van My T-Mobile Thuis blijkt te zijn verwijderd, althans je wordt doorgeleid naar de website van T-Mobile Mobile, omdat men bedacht had wat ik 5 jaar geleden al wilde maar toen niet kon: 1 abonnement en 1 gebruikersnaam voor zowel mobiel als thuisbellen in Internet. Het was dus niet mijn schuld dat ik 2 accounts met hetzelfde emailadres had. Vanaf begin moest ik het doen met 2 websites en 2 wachtwoorden om mijn klantgegevens te managen, doordat men niet in staat was bij mijn overstap van internet en mobiel tegelijk alles-in-een contract aan te bieden, met zowel thuisbellen, internet en tv en mobiel. Totdat ze opeens besloten dat het wel kon en alle lopende contracten dus in elkaar moesten worden. Maar ja. Hoe doe je dat met al je bestaande cliënten? Typisch voorbeeld van hoe digitalisering de cliënten even negeert en buitenspel zet. Ik kon opeens niet meer bij mijn T-Mobile Thuis account, want het zat allemaal bij T-Mobile Mobile, behalve mijn oude T-Mobile Thuis gegevens dus: die waren foetsie. Na maanden vruchteloos gechat is het nog steeds niet geregeld en blijkt de samenvoeging van mijn accounts niet te werken. Ik krijg nu nota bene zelf de schuld, namelijk omdat ik 2 accounts had met twee dezelfde email-adressen. Hoe stom is dat! De enige houtje – touwtje remedie die een medewerker me ten langen leste adviseert is om een nieuw en hetzelfde wachtwoord voor beide accounts in te stellen. Ja daag. Een gotspe  Dank voor de tip. Dat werkt bovendien niet: men is nog steeds niet gereed met het overzetten van de account en ik kan dus nog steeds niet inloggen op mijn Thuis account. Pff.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RLeltz, top dat je dit zo razendsnel kon aanvullen - merci! Als jij nog op de volgende vragen terug kan komen, dan zet ik al deze informatie graag door naar onze technische dienst. Er wordt namelijk heel hard gewerkt om dit issue op te lossen en hoe meer voorbeelden we doorzetten, hoe sneller de oplossing aan het licht komt:

  • Heb je ook geprobeerd om in te loggen in de App via de telefoon/tablet of heb je dit enkel geprobeerd via de webbrowser? 
  • Gebruik je ook een password manager (worden de gebruikersnaam en het wachtwoord automatisch ingevuld)?
  • Heb je ook geprobeerd om specifiek op ‘inloggegevens vergeten’ te drukken? 
  • Gebruik je hetzelfde e-mailadres voor zowel de Mobiele als de Thuis omgeving? 

Als je dit kan aanvullen, dan zou dat super zijn. Merci! 😊

Reputatie 2

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.

Screenshots via een PM kan niet blijkbaar… Wel wat info in je PM, maar hierbij de gecensureerde screenshots :)

 

Reputatie 2

Klopt als een bus! Ik ga van het inlogscherm direct naar mijn mobiele-pagina.

Zowel Chrome als Edge geprobeerd en beide ook de cookies verwijderd, cache geleegd en browsergeschiedenis verwijderd (just to be sure)…

Ik heb de screenshots even via een PM naar de gestuurd, aangezien er e-mailadres en telefoonnummer op staat ;)

 

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @RLeltz, als ik het goed begrijp, krijg jij dus niet de optie voor Thuis en Mobiel te zien wanneer je net ingelogd bent (de twee kopjes/buttons), klopt dat?

Zou je een screenshot van je scherm kunnen maken, alsjeblieft? Heb je jouw cookies verwijderd en de cache geleegd en een andere browser geprobeerd?

In Chrome

  1. On your computer, open Chrome.
  2. At the top right, click More More.
  3. Click More tools and then Clear browsing data.
  4. At the top, choose a time range. To delete everything, select All time.
  5. Next to "Cookies and other site data" and "Cached images and files," check the boxes.
  6. Click Clear data.
Reputatie 2

Probleempje…

Alle stappen inmiddels doorlopen, 80.000 nieuwe wachtwoorden, refreshes, directe links volgen etc. verder en het ziet ernaar uit dat er iets anders niet goed zit…

Ik wil heel graag inloggen voor T-Mobile Thuis, maar wat ik ook doe, ik kan alleen maar in mijn mobiele omgeving…

Help? :)

Reputatie 7
Badge +4

Hi @marzso, super dat je laat weten dat het inloggen is gelukt! 😁 Check, dat kan gebeuren natuurlijk. 

Reputatie 2

ja, bedankt. Er staat alleen nog geen factuur klaar want ik had ‘binnenkort’ over het hoofd gezien

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @marzso, dan zijn de aanvraag voor het nieuwe wachtwoord/wachtwoord reset én de hulp van Cal elkaar gekruist! Beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen! 😄

Is het trouwens wel gelukt nu?

Reputatie 2

@Cal , ik bedoelde met de mail dus niet privé-bericht. Die kwam voor jouw antwoord

Reputatie 7
Badge +2

Dat klopt 100% @marzso! Via een privébericht heb ik je zojuist je nieuwe inlog toegestuurd. Geen vreemde hackers dus, al noemen sommige collega's mij wel vreemd. 😜

Reputatie 2

@Cal ik kreeg net via de mail wel een oproep mijn wachtwoord te veranderen. Kwam dat van jou?

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @marzso,

Slim dat je hier een berichtje post, daar kan ik je zeker mee helpen! Via een privébericht stuur ik je het wachtwoord toe dat ik voor je heb aangemaakt. Hierna kan je weer optimaal genieten van jouw My T-Mobile Thuis account. 🙂

Reputatie 2

goedendag, ik heb ook het probleem dat ik niet in de ‘mijn thuis’ omgeving kan komen. Ik heb al een nieuw wachtwoord geprobeerd maar ook dat helpt niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DragonDraak 

Onze app ontwikkelaars zijn ermee bezig en eind deze week komt er een update live waardoor deze issue wordt opgelost. Nog even geduld en excuses voor het ongemak! 

Reputatie 7
Badge +15

@DragonDraak Ik heb de expertise ingeschakeld van één van onze mobiele moderators. Je zult binnen maximaal 24 uur een antwoord ontvangen, thanks voor je geduld!

Reputatie 1

Hoi Jason,

Ik heb dezelfde login gegevens gebruikt in de app.
email en wachtwoord stuur ik liever niet mee.

Groet,
Kafai

Reputatie 7
Badge +15

@DragonDraak Dat is inderdaad de URL die we ook in de tekst hebben geplaatst dus fijn dat dat overeenkomt. Je kunt op de app met dezelfde inloggegevens inloggen, vreemd dat je daar niet meer inkomt. Weet je zeker dat je hetzelfde wachtwoord gebruikt?

Zou je een foto kunnen maken van de pagina die je krijgt op de app, alsjeblieft?

Reputatie 1

Hoi Jason, 

Met behulp van de chat is het wel gelukt. Na 5x password reset en directe url’s. 

Toch bedankt voor je reactie

Mooi dat het gelukt is, wat bedoel je met directe URL's? Dan pas ik dat graag aan in onze probleemomschrijving. 

 

 

Hiermee log ik nu in: https://thuismy.t-mobile.nl/

Maar ik kom nu niet meer in de app. :S 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi Jason, 

Met behulp van de chat is het wel gelukt. Na 5x password reset en directe url’s. 

Toch bedankt voor je reactie

Mooi dat het gelukt is, wat bedoel je met directe URL's? Dan pas ik dat graag aan in onze probleemomschrijving. 

 

Reageer