Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

583 reacties

als ik vervolgens met nieuwe wachtwoord inlog krijg ik weer alleen mijn mobiele gegevens te zien. Als ik druk op abonnement toevoegen’ om mijn thuis te koppelen wil hij dat ik op een andere website inlog. Maar die website bestaat niet meer.

Als je het zelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt, en het wachtwoord van één van de diensten (mobiel) aanpast, dan kan je met het oude wachtwoord inloggen in T-Mobile voor Thuis.

Je moet dus niet met het nieuwe wachtwoord inloggen als je wilt inloggen bij T-Mobile voor Thuis. Het nieuwe wachtwoord werkt alleen voor T-Mobile Mobiel.

Op doordeweekse dagen vinden er allerlei werkzaamheden plaats, dit probleem zal op termijn dan dus ook tot het verleden behoren maar tot die tijd is het noodzakelijk om verschillende wachtwoorden te gebruiken als je het zelfde e-mail adres gebruikt om in te loggen.

Of te wel, verander je het wachtwoord bij de dienst waarbij je wel kunt inloggen? Dan is het nieuwe wachtwoord van toepassing op die dienst. De andere dienst is bereikbaar met het oude wachtwoord.

Dit heb ik gedaan, maar dat werkte in eerste instantie niet. Ik kon mijn oude wachtwoord niet meer gebruiken en er niet mee inloggen. Gelukkig kreeg ik na een uur proberen opeens ook nog een tweede ‘verander je wachtwoord’ mail, dit keer van Thuis. Dat wachtwoord dus ook verandert en toen kon ik wel inloggen. Inloggen blijft echter een probleem, ook om dit bericht te plaatsen kreeg ik eerst 5x de melding het verkeerde wachtwoord te hebben gebruikt, terwijl ik die echt niet nu al zou zijn vergeten. Nouja, het is gelukt.

De wijziging in mijn abonnement doorvoeren helaas niet, dus daar moet maar weer voor gebeld worden vrees ik..  

als ik vervolgens met nieuwe wachtwoord inlog krijg ik weer alleen mijn mobiele gegevens te zien. Als ik druk op abonnement toevoegen’ om mijn thuis te koppelen wil hij dat ik op een andere website inlog. Maar die website bestaat niet meer.

Als je het zelfde e-mail adres en wachtwoord gebruikt, en het wachtwoord van één van de diensten (mobiel) aanpast, dan kan je met het oude wachtwoord inloggen in T-Mobile voor Thuis.

Je moet dus niet met het nieuwe wachtwoord inloggen als je wilt inloggen bij T-Mobile voor Thuis. Het nieuwe wachtwoord werkt alleen voor T-Mobile Mobiel.

Op doordeweekse dagen vinden er allerlei werkzaamheden plaats, dit probleem zal op termijn dan dus ook tot het verleden behoren maar tot die tijd is het noodzakelijk om verschillende wachtwoorden te gebruiken als je het zelfde e-mail adres gebruikt om in te loggen.

Of te wel, verander je het wachtwoord bij de dienst waarbij je wel kunt inloggen? Dan is het nieuwe wachtwoord van toepassing op die dienst. De andere dienst is bereikbaar met het oude wachtwoord.

Wat ik ook doe: ik kan niet inloggen op my T-Mobile thuis. Ik krijg telkens alleen de gegevens van mijn mobiele abonnement te zien. Wachtwoord veranderen helpt niet. Wat een waardeloze ‘vooruitgang’ is dit zeg!!! Hoe kan ik nou mijn abonnement voor internet wijzigen??? Ik kan niks inzien! Doe hier iets aan!!

obviously gebruik ik voor beide accounts hetzelfde mailadres (en kennelijk) wachtwoord. Maar deze wijzigen leid dus tot precies niks.
​​​

hoe lossen we dit op?? Wat een ontzettende trieste service dit zeg

edit: na 301 x opnieuw inloggen ben ik nu wel ineens in Thuis beland. Wat een bevalling dit zeg, doe hier aub snel wat aan. Nu nog kijken of mijn abonnement wijzigen lukt want dat doet hij uiteraard ook weer niet…

Reputatie 1

Hi
I’m unable view my T-Mobile house page. After I successfully login to my account and enter the URL for T-mobile house (https://thuismy.t-mobile.nl) I encounter an empty page (screenshot #1). After 1-2 seconds, the page automatically redirects me to T-mobile phone page (www.t-mobile.nl/my/abonnement-overzicht) (screenshot #2). It is probably the same problem another user reported here.

I it helps, I know what has caused this problem. I ordered T-mobile house and created an account. I was able to view the order in my account. Later, I cancelled that order. A day after that, I again had a change of heart and decided to order the service again. This time, I called customer support and they registered the order but instead of using my previous account and client number, they created a new client number for me. Now I have two T-mobile house accounts with different client numbers! When I login with the first, I can only view the cancelled order. When I logout of the first account and login with the second account, I’m unable to view anything but an empty page and That’s when I encounter what I described in the beginning. 

screenshot #1:

screenshot #2:

Reputatie 7
Badge +15

You’re very welcome @Cheekychemist, thanks for your patience and cooperative attitude! 😁👍

It's working now!  Thank you @Jason for your quick help. 

Reputatie 7
Badge +15

@Cheekychemist I've managed to successfully login to your Thuis-account. Both are linked to each other and aren't necessarily separate entities anymore. Your Cookies and temp, cached files probably redirected to an old login page and dashboard. 

I'll send you your new login info via private message immediately! Use this link to login: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

This is the page you'll first see when you've logged into your account:

Reputatie 7
Badge +15

@Cheekychemist I'll reset your password and change it to a default, temporary one, then login myself and see how we can fix this. Will keep you posted, sorry for the inconvenience!

Hi @Jason,

Yes that's right, I cannot register for T-Mobile Thuis. Your link also redirects me to the common login page of T-Mobile (here) and when I try to make a new account is says that I cannot use the e-mail address used for this contract because it is already in use for another T-Mobile account (well, duh...) and when using a different e-mail address I end up again at the point that Thuis cannot be added as a product…

So not a solution yet.

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Cheekychemist, welcome to the Community! 🙋‍♂️

If I understand you correctly, you haven't registered an account for My T-Mobile Thuis yet, is that correct? Basically, you can't seem to find a page where you can login/register the Thuis-section - is that how I can best describe the issue here?

Can you please try the following link to register an account - that one should definitely work: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Hi, I recently bought a thuis + mobile package for my new flat, haven't received the SIM card yet (so no number to fill in) and have been trying to make up a T-mobile account including thuis ever since. No matter what link from this forum or the costumer service I take, I am always redirected to the common t-mobile login, where I cannot add a thuis abonnement. Thus, I have currently no way to actually set up my TV or see any information on my contract. Can you help me?

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van het account waarin je wel komt, veranderen ( desnoods via Wachtwoord Herstel. Wanneer deze veranderd is (lees; anders dan het wachtwoord van het andere account), zou je met de oude gegevens van Thuis in moeten kunnen loggen.

Hoi, bedankt voor je reactie. Normaal kreeg ik een inlogscherm waar ik dan kon kiezen tussen Mobiel account en Thuis account. De keuze voor Mobiel account is geheel verdwenen en ik log in met Thuis inloggegevens maar kom dus in Mobiel account terecht…..

Update: eindelijk gelukt. Via oud wachtwoord, wat eerst niet lukte overigens, in Thuis gekomen. Deze verandering is op dit moment geen verbetering.

ik kan ook niet meer inloggen bij thuis ik krijg alleen mij mobiel abbo in gelogd heb wel het zelfde mail adres voor thuis en mobiel maar andere wachtwoorden de e-mail werkt wel gewoon

ik heb ook graag hulp?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Edman!,

Heb je mijn post direct boven die van jou gezien? Lukt het om met die tips in te loggen?

Hier ook dezelfde problemen. Kom op geen enkele manier op mijn Thuis account maar wordt bij alles doorgestuurd naar mijn Mobiel account.

Reputatie 7
Badge +6

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. 

Wachtwoord vergeten?

Maakte je gebruik van een auto-login en weet je de inlog voor My T-Mobile Thuis niet meer? Klik dan op “Inloggegevens vergeten". Vul vervolgens je e-mailadres in dat correspondeert met je abonnement van T-Mobile voor thuis. Zorg ervoor dat je een verschillend wachtwoord aanmaakt voor Mobiel en Thuis. 

Zelfde e-mailadres voor mobiel én voor thuis

Met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord voor mobiel en thuis kan je nog steeds inloggen. Je krijgt dan na het inloggen een pagina om een keuze te maken voor mobiel of thuis. Het is nu alleen nog niet mogelijk om binnen dezelfde sessie te ‘switchen’ tussen mobiel en thuis als je via de back button op de pagina terug komt. 

UPDATE

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van het account waarin je wel komt, veranderen ( desnoods via Wachtwoord Herstel. Wanneer deze veranderd is (lees; anders dan het wachtwoord van het andere account), zou je met de oude gegevens van Thuis in moeten kunnen loggen.

Hoi, bedankt voor je reactie. Normaal kreeg ik een inlogscherm waar ik dan kon kiezen tussen Mobiel account en Thuis account. De keuze voor Mobiel account is geheel verdwenen en ik log in met Thuis inloggegevens maar kom dus in Mobiel account terecht…..

Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

@Cal Verschillende emailadressen en wachtwoorden instellen voor Thuis en Mobiel heeft inderdaad een oplossing geboden. Bedankt voor het meedenken!

Het koppelen van accounts is helaas (nog) niet mogelijk. Wanneer je wilt inloggen, zal je dus per dienst het betreffende e-mail adres en / of wachtwoord moeten gebruiken welke je daaraan gekoppeld hebt.

Goedemiddag,

Kunnen jullie mijn accounts goed koppelen aan elkaar.

Heb de volgende accounts:

Thuis oud account XXXX

Mobiel account (actief) XXXX

Nieuw thuis account: XXXX

Kan alleen niet inloggen op mijn nieuwe thuis account, krijg de mail niet binnen omdat ik geen toegang heb tot het mail account :)

Is het mogelijk om mijn nieuwe thuis account / contract / facturen te koppelen onder het mail adres dat wordt gebruikt onder XXXX

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan graag het wachtwoord instel mailtje toesturen aan het mailadres van XXXX

Thanks alvast

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, thanks!

Reputatie 7
Badge +2

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

Reputatie 7
Badge +2

Super deze informatie @M.Blom, erg bedankt! Ik was al bezig om een email uit te zetten naar de verantwoordelijke op het gebied van de inlogomgeving en ik ga deze informatie zeker toevoegen.

Ik hoop jullie snel een update te kunnen geven over de stand van zaken!

Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Slim dat je hulp inschakelt!

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je er nog vragen over hebt, ik maak het graag duidelijk voor je. 🙂

@Cal 
Zoals @Gerrit078 aangeeft: de oplossing die je aangeeft, was mij al aangeraden via de chat-hulp… maar het werkt niet.
Ik kan prima inloggen, maar krijg alleen de facturen voor mijn mobiele abonnement te zien. De directe link naar de rekeningen voor T-Mobile Thuis toont een blanco pagina met alleen de voettekst, en verwijst daarna automatisch door naar de thuispagina.
Als ik probeer mijn T-Mobile Thuis account handmatig in het overzicht toe te voegen, krijg ik dit te zien:

Voortaan maar één keer inloggen.
Je kunt je eigen mobiele T-Mobile abonnementen nu toevoegen. Dit kan ook met PrePaid, Tablet en 4G voor Thuis. Zakelijke abonnementen kunnen niet toegevoegd worden. T-Mobile Thuis kan nu ook nog niet, dit volgt later wel.

Er is dus geen optie om mijn Thuis-facturen in dit overzicht te zien, maar ik kan ze ook elders niet raadplegen.

Reageer