Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

590 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Manna123, er zijn geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis ofwel de inlogpagina van het dashboard (de link is klikbaar), daarmee kunnen we voorzichtig concluderen dat er problemen op serverniveau of in de browser zijn. Welke browser en browserversie gebruik je op dit moment? Ik heb het aan mijn kant met Chrome en Firefox geprobeerd en kom zonder foutmelding op de pagina terecht:

Kun je het nogmaals proberen, in bijvoorbeeld incognitomodus en met een andere browser, alsjeblieft? Probeer ook meteen cookies te verwijderen:

Cookies verwijderen in Chrome

1. Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Geschiedenis' > 'Geschiedenis'
  2. Klik in de linkerbalk op 'Browsegegevens wissen'
  3. In het menu 'Browsegegevens wissen' heb je bovenin de optie om browsegegevens te wissen vanaf het eerste gebruik tot en met alleen het laatste uur.

Indien het nog niet lukt, geen zorgen! Laat het me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk verder op voor je!

Hoi ik kan geen wachtwoord aanvragen. Ik krijg telkens onderstaande melding:

Menu

WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Ik wilde in januari al overstappen, en toen was dit adres ook al ingesteld. Maar ivm mieters hoge boete van Ziggo moest ik annuleren.

Kunnen nu helpen? Dan kan ik straks mijn abonnement combineren.
Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv Gebruik je toevallig een adblocker of of iets die (oa java) scripts blokkeert? Dan moet je denken aan noscript, Ghostery of iets in die geest? Het probleem lijkt er wel erg op in ieder geval.

Goedemiddag,

Na enige tijd niet meer te hebben aangemeld op my t-mobile thuis, kan ik niet meer aanmelden.
wachtwoord vergeten / account aanmaken werkt niet, krijg geen mail binnen.

Reputatie 7
Badge +2
Hey @sjoerdv, vreemd dat hij nog steeds blijft hangen! Maak je toevallig gebruik van een Adblocker wat Glassertje ook al heeft aangekaart?

Hey @T44, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Hoi @zeiltje88, ook ontvang ik van jou graag je adresgegevens, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht. Ik los het dan graag voor je op.
Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joey5800,

Thanks voor je bericht! Dat is zeker niet fijn. Ik help je graag op weg, maar ben ook erg benieuwd wat er precies misgaat:

• Hoe probeer je in te loggen jouw My T-Mobile? App, browser op desktop, browser op telefoon?
  • Gebruik je de browser, welke browser gebruik je dan?
  • Wat Mobiel abonnement gebruik je?

Met deze extra gegevens kunnen wij zorgen dat het probleem wordt opgelost door middel van een onderzoek. Wil je deze nog aan mij terugkoppelen? Ook zal ik je een privébericht sturen met de inloggegevens voor de TV. Alvast heel erg bedankt voor je terugkoppeling! 

Reputatie 2
@Glassertje @Piotr ik maak wel gebruik van een adblocker op Chrome. Maar ook via Edge of Mozilla kan ik niet inloggen. Daar staan bij mij geen blockers op. Op Chrome werkt het trouwens ook niet als ik de blocker volledig uitschakel

Hi,
Ik probeer in te loggen bij mijn t-mobile thuis. Ik heb al een paar keer mijn wachtwoord proberen te wijzigen omdat ik er niet in kwam. Dit is na een aantal keren pas gelukt. Maar als ik nu probeer in te loggen, kom ik er niet in. 
Misschien extra zinvolle informatie: ik heb in 2019 ook Tmobile thuis gehad. Mijn oude gegevens stonden daar nog in, ipv de nieuwe. Ik heb gebeld en hij heeft dit omgezet of zoiets, naar mijn huidige abonnement. Heeft dit er iets mee te maken?

Alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv zat je op wifi met je mobiel, toen je inlog de op mijn T-Mobile Thuis? Zo niet, wil je dan even dat testen?

Zit net te denken, als je telefoon wel verbonden was met WiFi dan kunnen we wat uitsluiten. Kan zijn dat je host file aangepast is, dan werkt het ook niet op alle browsers.
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Mammalou77, top dat je om assistentie vraag op de Community, zo kunnen we het probleem verhelpen. Het lijkt erop dat mijn collega het persoonlijke e-mailadres heeft weggehaald bij je oude account zodat je juist kunt inloggen met het huidige account. Dit heeft gewerkt, maar ik vermoed dat er iets misgegaan is met het wachtwoord. Om dit te herstellen, heb ik je wachtwoord gereset. Je kunt nu inloggen met de gegevens die ik je per privébericht toestuur. 

Vergeet niet om straks meteen je wachtwoord naar eigen smaak te veranderen: Mijn gegevens.

Hallo, ik kan online inloggen op mytmobile echter na de recente veranderingen werkt de app niet meer. Melding ‘je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist’
Ik heb al een aantal tips van dit forum geprobeerd echter het probleem blijft
Graag verneem ik hoe ik weer kan inloggen op de app
Bedankt!
Erik

Reputatie 2
@Glassertje ja ook op mijn mobiel gewoon via wifi

Beste,

Ik probeer mijn wachtwoord op te vragen via t-mobile thuis met mijn t-mobile thuis abonnement zoals beschreven in de bevestigingsmail die ik heb ontvangen en zoals hierboven beschreven. Echter wordt er geen mail naar mijn e-mailadres verzonden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

mvg Lex

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv wat je even kunt doen is in je host file kijken of er blokkeer regels in staan. Je hostfile kan je vinden op je laptop C:\Windows\System32\drivers\etc Host kun je open met notepad of kadblok. Als je wilt bewerken moet je admin zijn. Enigste wat erin hoort te staan is:

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.

#

# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.

#

# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each

# entry should be kept on an individual line. The IP address should

# be placed in the first column followed by the corresponding host name.

# The IP address and the host name should be separated by at least one

# space.

#

# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual

# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.

#

# For example:

#

# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server

# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.

# 127.0.0.1 localhost

# ::1 localhost
Reputatie 7
Badge +15

Hoi @lexert, het e-mailadres dat jij wilt gebruiken om in te loggen op het My T-Mobile Thuis account voor je nieuwe (huidige) abonnement, is teven geregistreerd op je oude account en abonnement. Je kunt niet hetzelfde e-mailadres voor beide accounts gebruiken. Ook wordt jouw nieuwe abonnement niet weergegeven in je huidige Thuis account, hier dient echt een nieuw account voor aangemaakt te worden! 😊

Ik heb het e-mailadres verwijderd bij je oude abonnement en account. Je kunt over een klein uurtje een nieuw account aanmaken door te registeren via deze pagina: Registratie My T-Mobile Thuis.

Indien het niet lukt, laat het me weten, dan maak ik een nieuw account voor je aan zodat je straks alles inzichtelijk hebt ten aanzien van je huidige abonnement.

Reputatie 2
@Glassertje dat is precies wat erin staat. alvast dank voor de hulp trouwens

Ik kan niet inloggen op my tmobile thuis heb daarnaast ook een tmobile acount voor mijn mobiel met alebei dezelfde email

Een tijd geleden gaf ik aan dat ik mijn mobiel en thuis abonnement niet op één account kon krijgen en daardoor ook bij één van de twee niet kon inloggen. Nu uiteindelijk heb ik dit nogmaals geprobeerd en is het gelukt, het werkt nu perfect. 😁

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Lgio, top dat je dit hier laat weten! Het is natuurlijk wel handig om in te kunnen loggen, dus ik help je hier graag mee. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres dat je nu gebruikt om in te loggen, maar waar het niet mee lukt? Dan kan ik uitpluizen wat er mis gaat. Merci alvast! 

I have the same problem and can't sign up for a tmt account. No result on private and tmt email address. Who can help me? Gr. m

Reputatie 2
@Glassertje dit zal ik morgen even allemaal gaan uitproberen

Ik heb alle mogelijke methoden geprobeerd om een ​​THuis-account aan te maken, maar de e-mail met het wachtwoord komt niet, kun je me helpen?

Hi, wij kunnen onze Thuis abbo niet toevoegen in onze persoonlijke pagina. Zie onderstaande plaatje. Als je op de link ‘thuismy.t-mobile.nl’ klikt begin het riedeltje weer opnieuw. 

Hierdoor kunnen we onze afgenomen producuten niet inzien of wijzigen en geen facturen inzien. 

Graag horen wij hoe dit opgelost kan worden. 

Inloggen myT-mobile lukt niet.

E-mail adres is niet toegankelijk dus ik loop vast.

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik weer in de portal kan? Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

Bedankt!

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv dan hoor ik het wel. Succes in ieder geval.

Reageer