Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!



Toon eerste reactie

592 reacties

Hoi @Ilsejee, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

De reden dat jij nog niet in je nieuwe account kan, is omdat jij hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken om een nieuw My T-Mobile Thuis account te registeren en dat is niet mogelijk. Bij elke nieuwe aansluiting, dien je een nieuw account aan te maken. Geen zorgen, ik heb de oplossing voor je! Ik verwijder jouw e-mailadres bij het vorige abonnement en account, zo kun je een nieuw account registreren voor je nieuwe aansluiting op het nieuwe adres. Let er alleen wel op dat je dan niet meer je oude account en abonnementsinformatie kunt inzien. Ik maak het meteen in orde voor je: je kunt over een klein uurtje je nieuwe account registreren.

Helaas Jason, nu krijg ik helemaal geen e-mail meer om een wachtwoord aan te maken. 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Ilsejee, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

De reden dat jij nog niet in je nieuwe account kan, is omdat jij hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken om een nieuw My T-Mobile Thuis account te registeren en dat is niet mogelijk. Bij elke nieuwe aansluiting, dien je een nieuw account aan te maken. Geen zorgen, ik heb de oplossing voor je! Ik verwijder jouw e-mailadres bij het vorige abonnement en account, zo kun je een nieuw account registreren voor je nieuwe aansluiting op het nieuwe adres. Let er alleen wel op dat je dan niet meer je oude account en abonnementsinformatie kunt inzien. Ik maak het meteen in orde voor je: je kunt over een klein uurtje je nieuwe account registreren.

 

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

 

Ik begrijp er niks van. Ik ben verhuisd. Mijn oude abo is opgezegd. Ik heb een nieuw abo afgesloten. Ik kan nog in mijn oude T-mobile Thuis account, maar daar staat dus dat ik geen abo meer heb. Ik heb een e-mail gehad met een nieuw T-mobile thuis e-mailadres cq. gebruikersnaam. Ik heb geen wachtwoord ontvangen. Zonder toegang tot het e-mailadres kan ik geen account/wachtwoord aanmaken en zonder wachtwoord kan ik niet in het e-mailaccount. vicieuze cirkel dus. Help!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Kaiwren, great that you found this topic! I'm more than happy to help you with this. Can you please send me a private message (by clicking my name) with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number? If you can also let me know with which email address you're trying to login, I will try to figure out where this goes wrong. I want to fix this for you! ☘️

Hello,

I registered for Thuis but I am not receiving the email with password. Tried 3 times with no success. Can you please help me with this?

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @bouchtaoui_m, ik zie dat je inderdaad twee actieve abonnementen hebt, maar wel hetzelfde e-mailadres hebt geregistreerd bij beide contracten. Je kunt maar met één My T-Mobile Thuis account tegelijk hetzelfde e-mailadres gebruiken. Ik wil je graag adviseren om daarom een ander e-mailadres te gebruiken voor het tweede account. Kun jij me dit e-mailadres per privébericht toesturen? Dan zorg ik ervoor dat dat e-mailadres geregistreerd wordt bij je tweede abonnement en kun je ook daar een account aanmaken.

 

Hoi @OrionFive, ik heb jouw wachtwoord gereset en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. Deze stuur ik per privébericht zodat je het meteen naar eigen wens kunt aanpassen! 😊

Beste support,

ik wil graag weer eens in T-Mobile Thuis inloggen, maar mijn gegevens woorden geweigerd. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen mail toegestuurd. Hiermee mijn vraag om hulp :sweat_smile:

Hallo, tot vandaag werkte internet en tv goed. Vandaag kreeg ik opeens een melding dat ik klant nummer en pincode moet invoeren op tv te kunnen kijken. Helaas lukt het mij niet om in te loggen op tmobile thuis. Dit zou te maken kunnen hebben dat ik twee abonnementen heb op twee verschillende adressen? Kan ik een reset krijgen? Wellicht dat ik ook een andere mailadres moet aan gebruiken om zo twee verschillende omgevingen te creëren ? Graag advies hierover.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @imkee en @shandrolis,

Daar gaan we wat aan doen! Willen jullie mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres wat momenteel in gebruik is? Dan zet ik direct de koppeling helemaal goed neer. Ik zie jullie berichten graag tegemoet! 

Hoi - ik heb in 2020 een Tmobile Thuis abbonnement afgesloten. Opzich geen tot weinig problemen mee gehad, maar ik heb sinds kort ook een Mobiel abbonnement afgesloten, en wil daarom het klantvoordeel aanzetten.

Echter als ik mijn email invoer bij het ‘wachtwoord aanvragen’ krijg ik geen email in mijn inbox, ook niet bij mijn spamfolder.

Ik weet wel vrij zeker dat ik het met dit betreffende emailadres heb afgesloten ooit, want ik zie de oorspronkelijke aansluitings-emails nog wel in mijn mailbox staan (dec 2020)

hoi - ik ben mijn wachtwoord voor T-Mobile Thuis vergeten en het email adres dat bij jullie geregistreerd staat is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen weer in mijn account te komen?

Reputatie 7
Badge +15

@m13z Superfijn, heel graag gedaan! Veel plezier met jouw abonnement. Als we je ooit nog ergens bij kunnen helpen, neem dan zeker weer contact op met de Community! 😄

Hoi @m13z, ik heb jouw wachtwoord gereset en heb een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Geen zorgen, deze kun je straks meteen aanpassen zodra je ingelogd bent. Het tijdelijke wachtwoord stuur ik per privébericht naar je zodat je alles paraat hebt voor jouw My T-Mobile Thuis account.

Helemaal geweldig!

Dank voor je hulp, het is gelukt.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @m13z, ik heb jouw wachtwoord gereset en heb een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Geen zorgen, deze kun je straks meteen aanpassen zodra je ingelogd bent. Het tijdelijke wachtwoord stuur ik per privébericht naar je zodat je alles paraat hebt voor jouw My T-Mobile Thuis account.

Morgen komt de monteur hier t-mobile thuis aansluiten.
Het lukt me maar niet om in te loggen bij t-mobile thuis en morgen heb ik het blijkbaar nodig voor de activatie.
Ik probeer hopeloos een wachtwoord op te vragen zonder resultaat.
Hoe nu verder?

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @hetty, top dat het ineens weer werkt! 😊 Wat bleek de oplossing te zijn? Als we je ooit nog kunnen helpen, laat het dan zeker weten.

YES!! Ik kan ook niet inloggen:

 

  • De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.
 
wie kan dit voor mij oplossen aub

 

nevermind, het werkt weer

YES!! Ik kan ook niet inloggen:

 

  • De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.
 
wie kan dit voor mij oplossen aub
Reputatie 7
Badge +4

Zojuist ben ik op je teruggekomen in het privébericht @MarkF! Hopelijk heb ik je zo wat duidelijkheid kunnen geven. Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt waarbij ik kan helpen! 😊

Reputatie 7
Badge +15

@MarkF Scherp van je, normaliter checken we op dagelijkse basis de privé-inbox. Door de nieuwjaarsdrukte lopen we daarin een klein beetje achter. Geen zorgen: Lisa zal straks alsnog reageren, dat komt helemaal in orde.

Hi @MarkF, wat balen dat dit niet lukt! Heel goed dat je dit hier laat weten, want ik help je hier graag bij. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan neem ik gelijk een kijkje in jouw profiel. Als je daarnaast ook kan aangeven in datzelfde privébericht met welk e-mailadres jij probeert in te loggen, dan heb ik alle informatie om voor je aan de slag te kunnen. Ik wil dit voor je fixen! 😁

Tot op heden geen reactie hierop gehad helaas....

Reputatie 7
Badge +15

Helemaal super, fijn dat @Cal je zo goed heeft kunnen helpen. Mocht je ooit nog hulp kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten! 

Het inloggen is gelukt. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Sharon96,

Leuk om te horen dat je binnenkort gebruik gaat maken van Internet van T-Mobile Thuis! :smile:  Ik ben meteen in de systemen gedoken en ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een wachtwoord kan aanvragen met het email adres dat je ook gebruikt om in te loggen op de Community: Wachtwoord aanvragen. Zo te zien had je jouw vorige aanvraag met een ander privé email adres gedaan, die ik voor privacy redenen niet openbaar bekend zal maken.

Mocht er nog iets spelen, klopt gerust aan. Hopelijk kan je snel van ons Internet genieten!  

Hi! Ik heb problemen met inloggen bij My T-Mobile Thuis. Ik had eerst een abonnement afgesloten voor internet, deze is geannuleerd. Vervolgens heb ik het juiste abonnement voor internet en tv afgesloten met een nieuw klantnummer. Als ik inlog zie ik enkel het geannuleerde abonnement onder het oude klantnummer en kan ik geen nieuw T-Mobile Thuis account aanmaken voor mijn goede abonnement onder het nieuwe klantnummer. Kunnen jullie mij helpen?

Reageer