Sticky

Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet!

Toon eerste reactie

590 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@Vasile Pruteanu zojuist heb ik ook op jouw eigen topic gereageerd. Je kan jouw inloggegevens nu vinden in een privébericht die ik je gestuurd heb!:relaxed:

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Lotte123123, dit topic is bedoeld voor de nieuwe My-omgeving straks. Ik zal jouw vraag verplaatsen naar het juiste topic! 😉 In het Inloggen topic kun je om advies en hulp vragen, onze moderators staan altijd voor je klaar: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community

Reputatie 2
@Glassertje

daar zijn we weer. de hotspot heb ik geprobeerd maar ook dit heb het zelfde resultaat.

Ook geprobeerd in te loggen met een andere laptop. Ook hier het zelfde resultaat.

Opstarten in veilige modus kon ik niet proberen omdat ik zo snel geen internetkabel heb gevonden.

Ik werk normaal wel met een VPN. Maar ook die staat uitgeschakeld om proberen in te loggen.

In de link als ik probeer in te loggen komt dan steeds deze reeks

https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token=......

Hallo,

Ik heb al twee maanden een abonnement bij jullie, maar als ik inlogte op de site kreeg ik altijd te zien dat mijn abonnement geannuleerd is. Drie weken geleden met jullie gebeld en de techinsche dienst ging het binnen zes dagen oplossen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Net weer gebeld en dit maal zei de medewerker aan de telefoon dat ik twee accounts heb op hetzelfde emailadres en dat er één van de twee geannuleerd is(Ik heb dit nooit zelf gedaan). Hij heeft het goede abonnement op mijn emailadres gezet, maar nu kan ik niet meer inloggen. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, want ik krijg nooit een mailtje.

Ik betaal nu al twee maanden voor een service die niet aan me geleverd wordt, dus het zou fijn zijn als dit gewoon gefixt kan worden.

Groet,

Bart

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @David1973, goede vraag! Je kunt je zakelijke account niet koppelen met het Thuis account. Ik wil je vragen om voor Thuis apart in te loggen, met je hoofd e-mailadres die op dit contract staat. Je kunt het beste een nieuw wachtwoord aanvragen, zodat je direct kunt inloggen!

@Driel1973 ook jou help ik graag! Vreemd dat je niet kunt inloggen via de app. Wat heb je precies allemaal getest? Als je kiest voor de knop 'Gebruikersnaam en wachtwoord opvragen', kun je de gegevens opnieuw instellen. In dit geval adviseer ik een nieuw wachtwoord. Werkt dit? Probeer het anders eerst via de browserversie van My T-Mobile, dit moet lukken!

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv

Als je vpn inschakelt en je gaat naar deze link, wat krijg je dan?En heb je een favoriet/bookmark aangemaakt van T-Mobile Thuis? Dan zou je de link eens kunnen nakijken omdat als ik op die link klik ook een wit scherm krijg.

Hier hetzelfde probleem. Kun je als je een wit venster hebt, een nieuw tabblad openen en nogmaals naar Mijn T-Mobile gaan.
Reputatie 7
Badge +4

Hi @bdvbart, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Super fijn dat het mysterie gelukkig is uitgepluisd en er is achterhaald dat er twee abonnementen liepen. Ik baal ervan om te lezen dat het begin niet vlekkeloos bij je is verlopen, dus ik schiet je direct te hulp om dit laatste stukje in orde te maken. Zojuist heb ik handmatig het wachtwoord aangepast van je My T-Mobile Thuis en deze stuur ik je in een privébericht naar je toe. Ik hoop heel erg dat het je met dit wachtwoord en juiste e-mailadres wel lukt om in te loggen. Laat je het aan mij weten als dit is gelukt? 💪

Reputatie 1

Ja het is onbegrijpelijk dat t zo lang moet duren

Reputatie 2
@Glassertje

Als ik mijn VPN heb ingeschakeld en ik klik op jouw link kom ik bij de log in site terecht. Zodra ik dan wil inloggen met naam en PW krijg ik weer het witte scherm.Heb ook geen favoriet aangemaakt nee.

En als ik via het witte scherm een nieuw tabblad aanmaak, naar de inlog site wil gaan, krijg ik meteen erna weer een wit scherm. Ook zonder iets in te kunnen vullen

Dit lukt ook niet

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv vind het heel vervelend dat ik je er niet mee kan helpen. Ben er inmiddels wel achter dat het lokaal is anders zouden er meer klachten zijn. Ow heb je private browsing ook al in de browser geprobeert?

Zag dat iemand in dit topic hetzelfde probleem had en die hebben ze een nieuws account gegeven. hoe is dat opgelost @Sander?

Je hebt het over je andere laptop dat je het zelfde resultaat heeft, bedoel je daarmee een wit scherm?
Reputatie 7
Badge +4

Hi @bdvbart, thanks voor je terugkoppeling! Super dat je gelijk aan de slag bent gegaan met mijn privébericht. Zojuist heb ik je weer van een reactie voorzien. Spreek ik je daar verder? 😊

Reputatie 2
@Glassertje

Ook via private browsing het zelfde.

Iig bedank voor je moeite Glassertje. Ik begrijp alleen niet waarom het hier op 2 laptops niet werk en op mijn Smartphone wel. Terwijl alles via het zelfde internet gaat

Gefeliciteerd, het is jullie officieel gelukt om me één hele dag te kunnen laten inloggen…

En nu lukt het niet meer.

Als ik wil inloggen krijg ik te horen dat mijn inloggegevens onjuist zijn. Als ik mijn wachtwoord wil resetten komt het mailtje daarvoor nooit aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jaapkaru,

Thanks for your message! I really want to help you, but am curious to see where you hit the problem. Have you been able to follow the above steps? Let me know what seems to be the exact problem so we're able to help out. 

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv Graag gedaan, snap er alleen niks van.Woon je toevallig niet in de buurt van Eindhoven? Want hoe vreemd probleem ook is, ik vind het wel heel interessant. Maarja daar heb jij niks aan, het moet gewoon werken.

Wat ik niet begrijp, er is een oud topic van mensen met hetzelfde probleem, er is nooit terug gekoppeld, of het probleem was opgelost en wat het probleem was.

Welke browser gebruik je op je mobiel?
Reputatie 7
Badge +2

Hi @bdvbart,

Vermoedelijk heb ik het wat makkelijker gemaakt door jouw privé email adres in te stellen als gebruikersnaam. Hierdoor zal je niet meer tegen dit probleem aanlopen. Via een privébericht zal ik het wachtwoord toesturen waarmee je zeer zeker kan inloggen. :relaxed:

Reputatie 2
@Glassertje Ik woon heel toevallig wel in de buurt van Eindhoven. Net ertegen aan.

op mijn smartphone gebruik ik gewoon samsung internet.

Maar zo te zien hou je wel van een uitdaging😄

Hoi, ook ik heb geen toegang tot My-Tmobile thuis. De klantenservice aan de telefoon en via dit forum (PB) hebben mijn wachtwoord al meermaals gerest, maar wanneer ik daarmee probeer in te loggen krijg ik de melding dat de combinatie van e-mail adres en wachtwoord niet bekend is. Wat kan ik nu nog proberen? 

My-Tmobile mobiel werkt overigens wel gewoon. 

Reputatie 6
Badge +4
@sjoerdv Ik houd wel van een uitdaging en zeker zoiets als dit. Kan niet velen dat we er niet uitkomen.

Ik heb hier denk ik 25 UTP kabels in de kast liggen van allemaal 15 meter, nieuw. Als je interesse hebt, hoeft niet, is zomaar een idee, wil ik best eens een keer jouw kant op komen. Dan breng ik mijn laptop mee en een UTP kabel om te kijken wat dat bij jou doet. Op locatie kun je toch beter denken met 2 man, dan via een forum en gaat het ook een stuk sneller.

Mocht je hier wel iets in zien, dan stuur me maar een pm dan maken we een afspraak. Ben geen rare seriemoordenaar ofzo 😝 Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken haha. Mocht je dit liever niet doen, wat ik me voor kan stellen, dan gaan we gewoon hier verder al moet ik gaan bedenken wat we nog kunnen proberen. Ben toevallig een Windows 10 aan het maken op het moment van typen die boot vanaf USB. Dat kun je nog proberen maar het gaat niet zo snel.😉
Reputatie 7
Badge +4

Hi @A. Brouwer, super dat je ook in dit topic aan de bel hebt getrokken! Toevallig hadden wij al contact in een privébericht en heb ik je daar zojuist laten weten dat de boosdoener als het goed is, is gevonden. Zou jij eens willen proberen om nog eens in te loggen met de gegevens die ik naar je heb doorgezet? Ik hoop heel erg dat het nu lukt en hoor het graag van je! 🎈

Hoi,

Ik kan niet inloggen in my tmobile thuis.

Heb nog niet eerder ingelogd, echter doen beide functies het niet.

Ik krijg de volgende melding:

Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

@Lisa het werkt nu wel, dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +8
Hi @mwouters, ik zie dat jouw e-mailadres als eerder aan is gepast (in februari) vanwege inlogproblemen. Mogelijk probeer je nog in te loggen met het oude e-mailadres. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan stuur ik je de juiste gegevens door!

@Loesjuh141 Voor jou laat ik het e-mailadres ook aanpassen zodat je daarna in kan loggen. Op het moment is het erg druk dus ik verwacht dat je hier volgende week bericht over ontvangt, excuses voor de vertraging!
Reputatie 7
Badge +15

@A. Brouwer Namens Lisa: heel graag gedaan, fijn dat het weer werkt. Geniet van een mooi, gezond weekend! 

Reageer