Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

İk herinner mij mijn @tmobilethuis mail niet meer en kan dus niet inloggen. Wie kan mij helpen?



Mvg
Ik heb hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd, maar ook geen email nog binnen gekregen va. De bestelling met gegevens. Misschien is er iets mis gegaan met het spellen van mijn email, waardoor er iets anders bij jullie op papier staat en er geen mail binnenkomt? (just a wild guess)

Thanks!
Reputatie 7
@mwouters ik help je graag om dit op te lossen! Stuur mij je gegevens in een privébericht en dan ga ik hiermee aan de slag. 😁
Ik heb ook problemen met inloggen. Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanvragen, maar omdat ik niet in mijn T-Mobile webmail kom, kan ik die mail niet zien. Ik wil daar ook graag hulp bij.



Ik heb hetzelfde probleem. Graag jullie hulp T-Mobile.

Mvg, Han
Reputatie 7
Badge +5
Geen zorgen @Han8691, ik ga je helpen! Ik ontvang graag een privébericht van jou, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zodra de verificatie compleet is, zorg ik dat je weer in kunt loggen! 😄
Ik heb nu meerdere keren wachtwoord aangevraagd maar krijg geen mail binnen.

Dus kunnen jullie hierbij helpen?

En wellicht na een dik een jaar contract vrij te zijn keer mooi aanbod op de mail te gooien?... tip wees hier actiever in anders lopen mensen weg😋.



vriendelijke groet,



S Boelen
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven al enkele malen geschetst. Enige tijd terug ook over gebeld met de klantenservice, maar dat heeft nog niets opgelost. Kunnen jullie me helpen?
Abonnement afgesloten krijg een bevestiging. Nu kan ik niet inloggen. Wachtwoord aanvragen krijg ik de volgende melding.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Ik gebruik het tmo emailadres, maar krijg geen mail binnen. Ben benieuwd welk mailadres bekend is bij jullie
Reputatie 7
Hey @Sboel84 , @pinklady89 en @Harry81



Ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat jullie zonder problemen kunnen inloggen binnen My T-Mobile Thuis! 💪
En waar vind ik het T-Mobile mailadres? Ik heb dat nooit gezien en/of geïnstalleerd namelijk...
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen bij T mobile thuis. Mijn wachtwoord lijkt niet te kloppen, maar een nieuwe aanvragen lukt ook niet omdat die link al verlopen was voordat ik de e-mail binnen kreeg. Is er een andere manier om een nieuw wachtwoord te krijgen? Alvast dank!
???
Hoi, ik krijg geen wachtwoord reset mail toegestuurd. Kunnen jullie me helpen. Gr. A
Reputatie 7
Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Hey @Griebs,



Binnen je My T-Mobile Thuis omgeving kun je je e-mail adres vinden. Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Met dat e-mail adres kun je ook gebruik maken van je webmail. Wel zo handig!



Hoi @Sannehet & @A.nsk.e ik wil jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!






Nogmaals maar...

Waar vind ik dat e-mailadres?
Ik probeer een My T-Mobile Thuis aan te maken maar krijg telkens terug: met deze gegevens is dat niet mogelijk oid. Mijn gekozen wachtwoord voldoet aan de eisen.
Reputatie 7
@Griebs Als je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis dan vind je het e-mailadres odner het kopje 'Mijn gegevens'. Bij de contactgegevens zie je dan jouw T-Mobile Thuis e-mailadres staan. Onder 'Instellingen' > 'E-mail' kan je eventueel de instellingen van je e-mailadres aanpassen.



@RobinKuit Dat gaan we oplossen! Met welk e-mailadres probeer je de account aan te maken? De eerste keer moet je je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken, daarna kan je eventueel ook inloggen met je eigen e-mailadres. Als je de link uit de e-mail volgt dan kan je een wachtwoord ingeven en zou je in moeten kunnen loggen. Mocht het niet lukken stuur mij dan even een privébericht, dan kijk ik met je mee!
@Brian ik heb het mailadres nodig om in te loggen... Dus jouw optie werkt niet
Reputatie 7
Hey @Griebs, ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik je e-mail adres gelijk op.
@Brian Ik ben nieuwe klant, en wil graag mijn eerste rekening bekijken op my tmobile. Ik heb nog niet eerder ingelogged en vraag een wachtwoord aan. Ik krijg een melding dat er een link is gestuurd naar alle bekende mail adressen. Echter krijg ik geen mail in mijn gmail inbox. Ik kan niet bij de webmail komen van het tmobile adres, omdat ik daar juist het wachtwoord voor aanvraag. Registreren voor dit forum ging wel gewoon goed.



En nee, er is ook geen email in mijn spam mapje.



Dank voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +5
Ik stond in de startblokken om jou te helpen @Maarten Schadd, máár ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met de klantenservice. Gelukkig kan je nu inloggen! Goed om te weten: als je eenmaal één keer bent ingelogd met jouw @t-mobilethuis e-mailadres, kan je in het vervolg ook met jouw Gmail adres inloggen. Wel zo handig! 😉
Net abonnement afgesloten en bevestiging ontvangen per mail. Nu kan ik niet inloggen op My Tmobile Thuis. Ik krijg de volgende melding



WACHTWOORD AANVRAGEN

Het e-mailadres .........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Kunnen jullie me hierbij helpen?
Reputatie 7
@dchan Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met hulp van een collega, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten en alvast van harte welkom! 🙂
Ik probeer een wachtwoord aan te vragen maar ik krijg maar geen reset email hiervoor. Kunnen jullie me helpen?



MvG,



Ersin
Reputatie 7
Hi @ersinguner28, als je de e-mail ook niet in je spam box ontvangt dan kan dat zeker! Stuur mij hiervoor dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan reset ik het My Thuis account voor je!

Reageer