Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Hallo moderator,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.

Met vriendelijke groet,
Taco

Hallo beste medewerkers,

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Hier heb ik ook last van.


Ik ben al klant; ik wil inloggen; ik weet het wachtwoord niet meer (omdat ik hem nooit gebruikt heb); ik vraag een nieuw wachtwoord aan; ik klik op de link in mijn e-mail en na het intypen krijg ik dit…

Het tarief wijzigen zou best makkelijk zijn, als ik maar kan inloggen.

Hallo moderator,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.

Met vriendelijke groet,
Taco

Hier heb ik ook last van.

Hallo, 

Ik probeer nu al twee dagen een account aan te maken voor my  t- mobile thuis. Ik krijg een link toegestuurd om een wachtwoord te maken. Op het moment dat ik een wachtwoord heb gemaakt, krijg ik een melding waarin het volgende staat : " Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. 

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan ". 

Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg dezelfde melding continu. 

Kan iemand mij helpen?? 

Hoi,

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem. Ik probeer telkens een wachtwoord aan te maken, maar krijg iedere keer een foutmelding.

Foutmelding: 

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Nu weet ik echt niet wat ik moet doen.. 

Wie weet wat ik moet doen wie kan me helpen?

Ik heb ook echt alles al geprobeerd maar het lukt me gewoon niet. Is er geen andere manier om achter de inloggen code te komen?

Het lukt me gewoon niet om in de t-mobilethuis mail te komen! 

Heb al ruim een week internet thuis alleen nog steeds geen tv!

 

Mvg, MvdV

hier hetzelfde probleem. wat een waardeloze service en systeem. De app werkt niet, inloggen kan niet, ik moet zogenaamd een t-mobile mail hebben? is er ook nieT? zodra ik de klantenservice te pakken heb zeg ik direct alles op. helemaal klaar mee. bah!

Goedemorgen T-mobile helpdesk,

Ook ik ben al tijden bezig om te proberen een account aan te maken op t-mobile thuis, zonder resultaat. Ook per telefoon kan ik de klantenservice niet bereiken. Ik schrik van de slechte service tot nu toe, dat ben ik niet van t-mobile gewend. Ik wil heel graag inzage hebben in de agenda voor een afspraak om mijn internet aan te sluiten. Toen ik me inschreef voor t-mobile thuis twee weken geleden stond er ‘Gefeliciteerd, er is glasvezel beschikbaar bij u in de wijk’. Inderdaad, want de glasvezelverbinding is al voor de oplevering van de huizen aangelegd en doorgemeten. Het gekke is daarom dat toen ik helemaal doorgeklikt was, er ineens stond dat de glasvezelverbinding in mijn wijk pas rond week 52 verwacht wordt, en dat de monteur pas daarna kan komen. Te betekenen dat ik nog 1,5 maand zonder internet zit. Daar ben ik het natuurlijk niet zo mee eens.

Ik hoop dat u kunt helpen.

 

Reputatie 6
Badge

Je zou kunnen kijken of er in een email van T-Mobile ook een CC naar een @t-mobile.nl adres is gestuurd. Wachtwoord werd eerst altijd gestuurd naar het mail adres waarmee je hebt ingeschreven ...

Reputatie 7

Hi allen, er bleek de afgelopen dagen een verkeerde link meegestuurd te worden om het My Thuis account aan te maken, excuses hiervoor! Via https://thuismy.t-mobile.nl zou het nu wel mogelijk moeten zijn om in te loggen en/of het wachtwoord te wijzigen.

Beste medewerkers, 

Het lukt mij niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te vragen bij myt-mobilethuis met de verstrekte gegevens. Kunnen jullie kijken voor een oplossing?

 

Bij voorbaat dank, 

 

Ronald 

Ik heb een aanvraag gedaan voor internet afgelopen weekend. Echter geen mail ontvangen hiervan.
Na wat zoeken wilde ik een My T-mobile account maken maar ontvang hier ook geen mail van.

 

Gr Machiel

Reputatie 4
Badge

Hoi @Japinteractive,

 

Zeker weten, daar ga ik je bij helpen! Misschien een overbodige vraag máár heb je deze stappen allemaal gevolgd:

 

Stap 1. Ga naar thuismy.t-mobile.nl/wachtwoord

Stap 2. Vul op de pagina de gebruikersnaam in die je van ons ontvangen hebt in je bevestigingsmail of vul het e-mailadres in dat je hebt opgegeven als contactadres bij je bestelling (bijvoorbeeld een @hotmail.com of @gmail.com adres) en klik vervolgens op ‘Verstuur’.

Stap 3. Binnen een paar minuten ontvang je op dat e-mailadres een e-mail. Daarin vind je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Stap 4. Vul op de pagina nogmaals je contact e-mailadres in en twee keer je zelf gekozen wachtwoord. Kies een wachtwoord met minimaal 8 karakters, waarvan 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken.

 

Als je dit probeert en het lukt niet kun je mij dan laten weten welke melding je te zien krijgt? Wil je daar een screenshot van maken en wil je die hier posten? Dan kijk ik naar een oplossing voor je!

 

Hi @Machielvl,

 

Wat tof om te lezen dat je voor ons hebt gekozen, van harte welkom! Ik kan mij goed voorstellen dat je in spanning zit te wachten op meer informatie over je aanvraag, ik ga kijken of alles goed is gegaan. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en e-mailadres? Dan ga ik op onderzoek uit!

ik wijzig mijn wachtwoord voor t-mobile thuis en kan er nog steeds niet in. de mobile account werkt prima, 

kan dat niet beter

Hallo @Gioia

 

Bedankt voor je reactie en bedankt voor de hulp. Het is gelukt. 

 

Groetjes 

Geachte Mod,

 

Ook hier is mij niet bekend wat mijn inlog gegevens zijn. Ooit is Vodafonethuis overgenomen door T-Mobile maar ik heb daar nooit gegevens over gekregen. Dus ik heb geen idee wat mijn mailadres/wachtwoord zijn geworden. Nu ik een nieuwe TV-box heb gekregen moet ik deze gegevens hebben om de TV-Klantnummer/TV-pincode in te voeren in de TV-box.

 

Graag advies

Reputatie 7

Hey @ronhome & @krillin,

Dit ga ik voor jullie oplossen! Allereerst wil ik jullie vragen om mij een privébericht te sturen met jullie postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jullie IBAN. Dan zorg ik er voor dat jullie met een tijdelijk wachtwoord netjes kunnen inloggen binnen de My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

*privégegevens verwijderd door moderator* 

 

 

Reputatie 7

Hey @ronhome,

Je kunt je adresgegevens in een privébericht naar mij sturen. Zonder de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer is de verificatie niet compleet en mag ik je jammer genoeg niet helpen bij de wijziging van je wachtwoord. 

Het is gelukt. Dank Piotr :D

Hallo, 

ook ik krijg de volgende melding:

Het e-mailadres ... kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Ik gebruik gewoon het e-mailadres wat mij in de bevestigingsmail is toegezonden. Ik heb het ook geprobeerd met de link die 9 dagen geleden door Gioia is geplaatst, geen verschil. Vervelend om te zien dat er zo veel mensen zijn die dit probleem hebben. Hopelijk kan het snel opgelost worden. 

Ik heb inmiddels even met de klantenservice gebeld en de oorzaak van het probleem is duidelijk: als je een ingangsdatum in de toekomst hebt, kun je ook pas vanaf de ingangsdatum inloggen op My T-mobile Thuis. Aangezien je wel binnen 3 werkdagen via My T-mobile Thuis de overstapservice moet activeren, is dit niet zo handig, maar via een telefoontje naar de klantenservice kan dit ook geregeld worden. Dus mijn probleem is nu opgelost, hopelijk hebben anderen hier ook iets aan. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jetsonn,

 

Gelukkig weten we nu wat de boosdoener is, bedankt voor de opheldering! Wat gaaf trouwens dat je klant bent geworden, van harte welkom bij de club en op de Community. :smile: Thanks ook dat je de oorzaak meldt, nu kunnen meerdere leden hiermee geholpen worden, held! Geniet van jouw abonnement straks. Als ik iets voor je a kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar!

Is niet helemaal waar wat de topic titel zegt maar toch ervaar ik een probleem met inloggen.

 

Als ik mijn inloggegevens invul blijft het scherm wit, komt niks te staan, ga ik met de knop terug naar het inlogscherm en probeer ik het opnieuw, zelfde resultaat, blanco scherm.

Log eerst ik in op thuis (blanco scherm) ga terug en log ik dan via de tab in op mijn mobiel en ga ik dan weer terug en klik op de thuis tab logt die gelijk in en kan ik er in, moet ik wel eerst de cookies verwijderd hebben.

 

Dit alles op firefox huidige versie 71.

 

Ligt het aan de browser, of zit er bij de jullie een bug.

Ik kan niet inloggen. Wachtwoord dat is opgeslagen werkt niet en ik krijg geen mail om mn wachtwoord te kunnen veranderen. Heel frustrerend allemaal!

Hopelijk kunnen jullie helpen, bvd

Reageer