Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Hoi,

 

Ik probeer al tijdje in te loggen in de Tmobile thuis omgeving, echter krijg ik constant de error pagina te zien op de browser (edge en chrome). Het werkt echter wel op mijn mobiele telefoon maar dat is natuurlijk niet erg handig vind ik. Kan hier iets aan gedaan worden?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DennyL,

Deze melding kreeg ik laatst ook. Een iets te agressieve ad-blocker bleek de oorzaak te zijn. Als je die gebruikt, zou je die site eens kunnen whitelisten?

Zeer bedankt @TMTV.

Blijkt inderdaad aan adblocker te liggen. Ublock origin in mijn geval. Website in de whitelist gestopt en het werkt weer naar behoren.

ik probeer voor de eerste keer in te loggen op My T-Mobile Thuis maar ik krijg geen email met een wachtwoord. Kan iemand mij helpen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @monicavermeer 

Meestal duurt het eventjes voordat je die mail krijgt.

Wacht het even af tot morgenochtend en hou ook je spam in de gaten.

Ik probeer het al sinds vanmiddag

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @monicavermeer, van harte welkom op de Community!

Ik heb jouw wachtwoord gereset en zal je een privébericht sturen met het nieuwe wachtwoord. Vergeet niet om deze meteen te wijzigen naar eigen smaak: My T-Mobile Thuis. Zou je me willen laten weten of het nu wel lukt? Thanks alvast! 😊

Inloggen op my T-mobile lukt niet. Er werd gevraagd om de inlognaam te wijzigen naar een emailadres. Dit heb ik gedaan. maar daarna blijf ik de melding krijgen: 

SORRY!
ER GING IETS MIS.

Er is een onverwachte fout opgetreden.

Iemand tips?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Manna123, er zijn geen algemene problemen met My T-Mobile Thuis ofwel de inlogpagina van het dashboard (de link is klikbaar), daarmee kunnen we voorzichtig concluderen dat er problemen op serverniveau of in de browser zijn. Welke browser en browserversie gebruik je op dit moment? Ik heb het aan mijn kant met Chrome en Firefox geprobeerd en kom zonder foutmelding op de pagina terecht:

Kun je het nogmaals proberen, in bijvoorbeeld incognitomodus en met een andere browser, alsjeblieft? Probeer ook meteen cookies te verwijderen:

Cookies verwijderen in Chrome

  1. Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Geschiedenis' > 'Geschiedenis'
  2. Klik in de linkerbalk op 'Browsegegevens wissen'
  3. In het menu 'Browsegegevens wissen' heb je bovenin de optie om browsegegevens te wissen vanaf het eerste gebruik tot en met alleen het laatste uur.

Indien het nog niet lukt, geen zorgen! Laat het me weten, dan pak ik het zo snel mogelijk verder op voor je!

Goedemiddag,

Na enige tijd niet meer te hebben aangemeld op my t-mobile thuis, kan ik niet meer aanmelden.
wachtwoord vergeten / account aanmaken werkt niet, krijg geen mail binnen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @shane036, top dat je het aankaart: ik heb meteen je wachtwoord gewijzigd en zal je het nieuwe wachtwoord toesturen per privébericht. Vergeet alsjeblieft niet om deze meteen naar eigen wens aan te passen via deze specifieke pagina: Mijn Gegevens! 😉

Hi,
Ik probeer in te loggen bij mijn t-mobile thuis. Ik heb al een paar keer mijn wachtwoord proberen te wijzigen omdat ik er niet in kwam. Dit is na een aantal keren pas gelukt. Maar als ik nu probeer in te loggen, kom ik er niet in. 
Misschien extra zinvolle informatie: ik heb in 2019 ook Tmobile thuis gehad. Mijn oude gegevens stonden daar nog in, ipv de nieuwe. Ik heb gebeld en hij heeft dit omgezet of zoiets, naar mijn huidige abonnement. Heeft dit er iets mee te maken?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mammalou77, top dat je om assistentie vraag op de Community, zo kunnen we het probleem verhelpen. Het lijkt erop dat mijn collega het persoonlijke e-mailadres heeft weggehaald bij je oude account zodat je juist kunt inloggen met het huidige account. Dit heeft gewerkt, maar ik vermoed dat er iets misgegaan is met het wachtwoord. Om dit te herstellen, heb ik je wachtwoord gereset. Je kunt nu inloggen met de gegevens die ik je per privébericht toestuur. 

Vergeet niet om straks meteen je wachtwoord naar eigen smaak te veranderen: Mijn gegevens.

Beste,

 

Ik probeer mijn wachtwoord op te vragen via t-mobile thuis met mijn t-mobile thuis abonnement zoals beschreven in de bevestigingsmail die ik heb ontvangen en zoals hierboven beschreven. Echter wordt er geen mail naar mijn e-mailadres verzonden om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

 

mvg Lex

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @lexert, het e-mailadres dat jij wilt gebruiken om in te loggen op het My T-Mobile Thuis account voor je nieuwe (huidige) abonnement, is teven geregistreerd op je oude account en abonnement. Je kunt niet hetzelfde e-mailadres voor beide accounts gebruiken. Ook wordt jouw nieuwe abonnement niet weergegeven in je huidige Thuis account, hier dient echt een nieuw account voor aangemaakt te worden! 😊

Ik heb het e-mailadres verwijderd bij je oude abonnement en account. Je kunt over een klein uurtje een nieuw account aanmaken door te registeren via deze pagina: Registratie My T-Mobile Thuis.

Indien het niet lukt, laat het me weten, dan maak ik een nieuw account voor je aan zodat je straks alles inzichtelijk hebt ten aanzien van je huidige abonnement.

Ik kan niet inloggen op my tmobile thuis heb daarnaast ook een tmobile acount voor mijn mobiel met alebei dezelfde email

Reputatie 7

Hi @Lgio, top dat je dit hier laat weten! Het is natuurlijk wel handig om in te kunnen loggen, dus ik help je hier graag mee. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres dat je nu gebruikt om in te loggen, maar waar het niet mee lukt? Dan kan ik uitpluizen wat er mis gaat. Merci alvast! 

Ik heb alle mogelijke methoden geprobeerd om een ​​THuis-account aan te maken, maar de e-mail met het wachtwoord komt niet, kun je me helpen?

Reputatie 7
Badge +8

@Vasile Pruteanu zojuist heb ik ook op jouw eigen topic gereageerd. Je kan jouw inloggegevens nu vinden in een privébericht die ik je gestuurd heb!:relaxed:

Hallo,

 

Ik heb al twee maanden een abonnement bij jullie, maar als ik inlogte op de site kreeg ik altijd te zien dat mijn abonnement geannuleerd is. Drie weken geleden met jullie gebeld en de techinsche dienst ging het binnen zes dagen oplossen. Daarna nooit meer iets van gehoord. Net weer gebeld en dit maal zei de medewerker aan de telefoon dat ik twee accounts heb op hetzelfde emailadres en dat er één van de twee geannuleerd is(Ik heb dit nooit zelf gedaan). Hij heeft het goede abonnement op mijn emailadres gezet, maar nu kan ik niet meer inloggen. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, want ik krijg nooit een mailtje.

 

Ik betaal nu al twee maanden voor een service die niet aan me geleverd wordt, dus het zou fijn zijn als dit gewoon gefixt kan worden.

 

Groet,

Bart

Reputatie 7

Hi @bdvbart, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Super fijn dat het mysterie gelukkig is uitgepluisd en er is achterhaald dat er twee abonnementen liepen. Ik baal ervan om te lezen dat het begin niet vlekkeloos bij je is verlopen, dus ik schiet je direct te hulp om dit laatste stukje in orde te maken. Zojuist heb ik handmatig het wachtwoord aangepast van je My T-Mobile Thuis en deze stuur ik je in een privébericht naar je toe. Ik hoop heel erg dat het je met dit wachtwoord en juiste e-mailadres wel lukt om in te loggen. Laat je het aan mij weten als dit is gelukt? 💪

Dit lukt ook niet

Reputatie 7

Hi @bdvbart, thanks voor je terugkoppeling! Super dat je gelijk aan de slag bent gegaan met mijn privébericht. Zojuist heb ik je weer van een reactie voorzien. Spreek ik je daar verder? 😊

Gefeliciteerd, het is jullie officieel gelukt om me één hele dag te kunnen laten inloggen…

En nu lukt het niet meer.

Als ik wil inloggen krijg ik te horen dat mijn inloggegevens onjuist zijn. Als ik mijn wachtwoord wil resetten komt het mailtje daarvoor nooit aan.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bdvbart,

Vermoedelijk heb ik het wat makkelijker gemaakt door jouw privé email adres in te stellen als gebruikersnaam. Hierdoor zal je niet meer tegen dit probleem aanlopen. Via een privébericht zal ik het wachtwoord toesturen waarmee je zeer zeker kan inloggen. :relaxed:

Reageer