Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 2

YES!! Ik kan ook niet inloggen:

 

  • De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.
 
wie kan dit voor mij oplossen aub

 

nevermind, het werkt weer

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @hetty, top dat het ineens weer werkt! 😊 Wat bleek de oplossing te zijn? Als we je ooit nog kunnen helpen, laat het dan zeker weten.

Morgen komt de monteur hier t-mobile thuis aansluiten.
Het lukt me maar niet om in te loggen bij t-mobile thuis en morgen heb ik het blijkbaar nodig voor de activatie.
Ik probeer hopeloos een wachtwoord op te vragen zonder resultaat.
Hoe nu verder?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @m13z, ik heb jouw wachtwoord gereset en heb een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Geen zorgen, deze kun je straks meteen aanpassen zodra je ingelogd bent. Het tijdelijke wachtwoord stuur ik per privébericht naar je zodat je alles paraat hebt voor jouw My T-Mobile Thuis account.

Hoi @m13z, ik heb jouw wachtwoord gereset en heb een tijdelijk wachtwoord ingesteld. Geen zorgen, deze kun je straks meteen aanpassen zodra je ingelogd bent. Het tijdelijke wachtwoord stuur ik per privébericht naar je zodat je alles paraat hebt voor jouw My T-Mobile Thuis account.

Helemaal geweldig!

Dank voor je hulp, het is gelukt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@m13z Superfijn, heel graag gedaan! Veel plezier met jouw abonnement. Als we je ooit nog ergens bij kunnen helpen, neem dan zeker weer contact op met de Community! 😄

hoi - ik ben mijn wachtwoord voor T-Mobile Thuis vergeten en het email adres dat bij jullie geregistreerd staat is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen weer in mijn account te komen?

Hoi - ik heb in 2020 een Tmobile Thuis abbonnement afgesloten. Opzich geen tot weinig problemen mee gehad, maar ik heb sinds kort ook een Mobiel abbonnement afgesloten, en wil daarom het klantvoordeel aanzetten.

Echter als ik mijn email invoer bij het ‘wachtwoord aanvragen’ krijg ik geen email in mijn inbox, ook niet bij mijn spamfolder.

Ik weet wel vrij zeker dat ik het met dit betreffende emailadres heb afgesloten ooit, want ik zie de oorspronkelijke aansluitings-emails nog wel in mijn mailbox staan (dec 2020)

Reputatie 7

Hi @imkee en @shandrolis,

Daar gaan we wat aan doen! Willen jullie mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres wat momenteel in gebruik is? Dan zet ik direct de koppeling helemaal goed neer. Ik zie jullie berichten graag tegemoet! 

Hallo, tot vandaag werkte internet en tv goed. Vandaag kreeg ik opeens een melding dat ik klant nummer en pincode moet invoeren op tv te kunnen kijken. Helaas lukt het mij niet om in te loggen op tmobile thuis. Dit zou te maken kunnen hebben dat ik twee abonnementen heb op twee verschillende adressen? Kan ik een reset krijgen? Wellicht dat ik ook een andere mailadres moet aan gebruiken om zo twee verschillende omgevingen te creëren ? Graag advies hierover.

Beste support,

ik wil graag weer eens in T-Mobile Thuis inloggen, maar mijn gegevens woorden geweigerd. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen mail toegestuurd. Hiermee mijn vraag om hulp :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bouchtaoui_m, ik zie dat je inderdaad twee actieve abonnementen hebt, maar wel hetzelfde e-mailadres hebt geregistreerd bij beide contracten. Je kunt maar met één My T-Mobile Thuis account tegelijk hetzelfde e-mailadres gebruiken. Ik wil je graag adviseren om daarom een ander e-mailadres te gebruiken voor het tweede account. Kun jij me dit e-mailadres per privébericht toesturen? Dan zorg ik ervoor dat dat e-mailadres geregistreerd wordt bij je tweede abonnement en kun je ook daar een account aanmaken.

 

Hoi @OrionFive, ik heb jouw wachtwoord gereset en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. Deze stuur ik per privébericht zodat je het meteen naar eigen wens kunt aanpassen! 😊

Hello,

I registered for Thuis but I am not receiving the email with password. Tried 3 times with no success. Can you please help me with this?

Reputatie 7

Hi @Kaiwren, great that you found this topic! I'm more than happy to help you with this. Can you please send me a private message (by clicking my name) with your zip code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number? If you can also let me know with which email address you're trying to login, I will try to figure out where this goes wrong. I want to fix this for you! ☘️

 

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

 

Ik begrijp er niks van. Ik ben verhuisd. Mijn oude abo is opgezegd. Ik heb een nieuw abo afgesloten. Ik kan nog in mijn oude T-mobile Thuis account, maar daar staat dus dat ik geen abo meer heb. Ik heb een e-mail gehad met een nieuw T-mobile thuis e-mailadres cq. gebruikersnaam. Ik heb geen wachtwoord ontvangen. Zonder toegang tot het e-mailadres kan ik geen account/wachtwoord aanmaken en zonder wachtwoord kan ik niet in het e-mailaccount. vicieuze cirkel dus. Help!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ilsejee, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

De reden dat jij nog niet in je nieuwe account kan, is omdat jij hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken om een nieuw My T-Mobile Thuis account te registeren en dat is niet mogelijk. Bij elke nieuwe aansluiting, dien je een nieuw account aan te maken. Geen zorgen, ik heb de oplossing voor je! Ik verwijder jouw e-mailadres bij het vorige abonnement en account, zo kun je een nieuw account registreren voor je nieuwe aansluiting op het nieuwe adres. Let er alleen wel op dat je dan niet meer je oude account en abonnementsinformatie kunt inzien. Ik maak het meteen in orde voor je: je kunt over een klein uurtje je nieuwe account registreren.

Hoi @Ilsejee, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

De reden dat jij nog niet in je nieuwe account kan, is omdat jij hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken om een nieuw My T-Mobile Thuis account te registeren en dat is niet mogelijk. Bij elke nieuwe aansluiting, dien je een nieuw account aan te maken. Geen zorgen, ik heb de oplossing voor je! Ik verwijder jouw e-mailadres bij het vorige abonnement en account, zo kun je een nieuw account registreren voor je nieuwe aansluiting op het nieuwe adres. Let er alleen wel op dat je dan niet meer je oude account en abonnementsinformatie kunt inzien. Ik maak het meteen in orde voor je: je kunt over een klein uurtje je nieuwe account registreren.

Helaas Jason, nu krijg ik helemaal geen e-mail meer om een wachtwoord aan te maken. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ilsejee Jouw wachtwoordaanvraag is verstuurd naar het persoonlijke e-mailadres. Log in op dat e-mailadres, dan kun je het daar vinden! 

Hoi @Ilsejee, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

De reden dat jij nog niet in je nieuwe account kan, is omdat jij hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken om een nieuw My T-Mobile Thuis account te registeren en dat is niet mogelijk. Bij elke nieuwe aansluiting, dien je een nieuw account aan te maken. 

@Jason  Dit klopt niet. Ik heb na mijn eerste (nog steeds actieve) aansluiting nóg 2 abonnementen op 2 verschillende adressen kunnen maken. Ik zit dus met een soortgelijk probleem dat ik niet bij de 2 andere abo’s kan komen. In de welkom-mail van beide abo’s stond dan ook het volgende:
Of maak hier meteen je account aan. Je hoeft alleen een wachtwoord te kiezen, je gebruikersnaam is je e-mailadres: .
Zie daar die .
Daar had eigenlijk mijn emailadres moeten staan waarmee ik me wilde registreren. Maar dat “kan dus niet” ;-)

[update]
Ik zie dat je eerder iemand voorzien hebt van een oplossing:
Ik wil je graag adviseren om daarom een ander e-mailadres te gebruiken voor het tweede account. Kun jij me dit e-mailadres per privébericht toesturen? Dan zorg ik ervoor dat dat e-mailadres geregistreerd wordt bij je tweede abonnement en kun je ook daar een account aanmaken.

Ik stuur je een PM met wat gegevens

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AstrAir, het kan zijn dat dit niet overeenkomt met het probleem dat jij ervaart, dat betekent natuurlijk niet automatisch dat het “niet klopt”. Je kunt kort gezegd niet met één e-mailadres meer dan één My account aanmaken. Je kunt er echter wel voor kiezen om een ander e-mailadres te registreren bij jouw tweede account (voor aansluiting nummer twee), dat werkt prima. 

Ik snap dat je gelijk overgaat tot het versturen van een privébericht, dat is echter niet toegestaan volgens de huisregels: 

Probeer hier een volgende keer op te letten, alsjeblieft. Het is niet zo dat wij niet graag helpen, maar eerder dat de inboxen anders echt overvol raken + we vragen zelf - indien nodig - om een privébericht zodra we het topic onder ogen krijgen.

Reputatie 7
Badge +16

@AstrAir Ik zie dat je in jouw privébericht drie klantnummers meestuurt: dat is niet voldoende voor een verificatie. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan ik de klantprofielen inzien en waar nodig de juiste e-mailadressen toewijzen.

 

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

 

Ik kan niet inloggen! En als ik op wachtwoord vergeten druk en mijn mail adres invoer zegt die dat die een mail stuurt naar de bij jullie bekende email adres om het wachtwoord te resetten maar ik krijg geen mail van jullie! 

Reputatie 7
Badge +8

@Jacky.leko Ik heb even voor je gekeken en zo te zien, dien je eerst nog My T-Mobile Thuis te activeren. Dit kan via de link in de e-mail van 24-4-2019. Jouw gebruikersnaam oftewel het e-mailadres dat je hiervoor kan gebruiken is jouw My T-Mobile Thuis e-mailadres. Heb je eventueel met dit e-mailadres al gecontroleerd of het lukt? Mocht je niet meer weten wat jouw e-mailadres van thuis is, stuur mij dan even een privébericht. Dan kan ik je eventueel ook de link vanuit de mail sturen. 

Hoi @bouchtaoui_m, ik zie dat je inderdaad twee actieve abonnementen hebt, maar wel hetzelfde e-mailadres hebt geregistreerd bij beide contracten. Je kunt maar met één My T-Mobile Thuis account tegelijk hetzelfde e-mailadres gebruiken. Ik wil je graag adviseren om daarom een ander e-mailadres te gebruiken voor het tweede account. Kun jij me dit e-mailadres per privébericht toesturen? Dan zorg ik ervoor dat dat e-mailadres geregistreerd wordt bij je tweede abonnement en kun je ook daar een account aanmaken.

 

Hoi @OrionFive, ik heb jouw wachtwoord gereset en een tijdelijk wachtwoord aangemaakt. Deze stuur ik per privébericht zodat je het meteen naar eigen wens kunt aanpassen! 😊

 

Hi T-Mobile Thuis! Ik heb hetzelfde! Ik heb al een contractnummer met mijn emailadres, is er een mogelijkheid om een apart login te krijgen voor mijn nieuwe contract?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jbel, je kunt een ander e-mailadres kiezen als inlognaam voor je nieuwe My T-Mobile Thuis account op het tweede contract. Daarmee creëer je vervolgens ook een aparte login zodat je inzage hebt in beide accounts en contracten. Heb je een ander e-mailadres waarmee je zou kunnen inloggen? Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw extra e-mailadres, alsjeblieft? Dan registreer ik deze op je tweede contract en kun je straks op beide accounts inloggen. 

Reageer