Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

 

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

 

Hoi! Ik heb zojuist T-mobile internet voor thuis aangevraagd en een wachtwoord aangevraagd om mijn account te activeren, maar mail komt niet binnen (Gmail). Enig idee hoe wat daar de oorzaak van is, dan wel hoe ik op een andere manier mijn account kan activeren?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Alexvanleeuwen, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile! 🙋‍♂️

Jouw aanvraag was nog niet doorgelopen in het ordersysteem; dit heb ik nu wel handmatig gedaan. Je ontvangt binnen nu en tien minuten e-mails met daarin de vraag om je wachtwoord in te stellen. Het komt helemaal goed! 😄

Hoi @Alexvanleeuwen, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile! 🙋‍♂️

Jouw aanvraag was nog niet doorgelopen in het ordersysteem; dit heb ik nu wel handmatig gedaan. Je ontvangt binnen nu en tien minuten e-mails met daarin de vraag om je wachtwoord in te stellen. Het komt helemaal goed! 😄

Het werkt, erg bedankt voor de snelle (re)actie!

Reputatie 7
Badge +16

@Alexvanleeuwen Yay, dat is fijn om te lezen! 😄 Heel graag gedaan. Geniet van jouw abonnement en nog een prachtige dag toegewenst!

Reputatie 1

Ik heb al jaren zowel een abonnement voor mobiel bellen en voor internet thuis. Elk met een aparte loginpagina, en een aparte wachtwoord.

Vandaag lukt het mij opeens niet meer om mijn factuur voor T-Mobile Thuis te downloaden; de link in de mail over mijn factuur verwijst door naar de inlogpagina voor mobiel, en ook via de helpdesk-pagina's kom ik niet meer bij de inlogpagina voor Thuis. Maar het lukt mij ook niet om mijn abonnement voor Thuis in te zien via de inlog voor Mobiel… Suggesties?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @M.Blom,

Slim dat je hulp inschakelt!

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je er nog vragen over hebt, ik maak het graag duidelijk voor je. 🙂

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

 

De nieuwe T-Mobile omgeving bevat echter nog geen T-Mobile voor Thuis zaken, ook de directe link waarnaar je verwijst werkt niet en redirect terug naar de mainpage waarop de mobiele aansluitingen getoond worden @Cal.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Gerrit078,

Erg bedankt voor je waardevolle toevoeging! 😃 

Vanwege tweestapsverificatie kan ik niet vanaf de voorkant inloggen op dit te testen. Werkt de link naar de rekeningen ook niet als je al ingelogd bent op jouw My T-Mobile account? Zie jij ook niet, ondanks dat er nog geen pagina's zijn, jouw thuis voor T-Mobile abonnement ertussen staan?

Dit lijkt mij zeker iets om te melden bij de IT afdeling!

Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Slim dat je hulp inschakelt!

Met de nieuwe omgeving hoef je maar één inlog te gebruiken om toegang te krijgen tot al jouw abonnement. De specifieke pagina voor jouw T-Mobile Thuis rekeningen vind je hier: Rekeningen.

Geef het gerust aan als je er nog vragen over hebt, ik maak het graag duidelijk voor je. 🙂

@Cal 
Zoals @Gerrit078 aangeeft: de oplossing die je aangeeft, was mij al aangeraden via de chat-hulp… maar het werkt niet.
Ik kan prima inloggen, maar krijg alleen de facturen voor mijn mobiele abonnement te zien. De directe link naar de rekeningen voor T-Mobile Thuis toont een blanco pagina met alleen de voettekst, en verwijst daarna automatisch door naar de thuispagina.
Als ik probeer mijn T-Mobile Thuis account handmatig in het overzicht toe te voegen, krijg ik dit te zien:

Voortaan maar één keer inloggen.
Je kunt je eigen mobiele T-Mobile abonnementen nu toevoegen. Dit kan ook met PrePaid, Tablet en 4G voor Thuis. Zakelijke abonnementen kunnen niet toegevoegd worden. T-Mobile Thuis kan nu ook nog niet, dit volgt later wel.


Er is dus geen optie om mijn Thuis-facturen in dit overzicht te zien, maar ik kan ze ook elders niet raadplegen.
Reputatie 7
Badge +4

Super deze informatie @M.Blom, erg bedankt! Ik was al bezig om een email uit te zetten naar de verantwoordelijke op het gebied van de inlogomgeving en ik ga deze informatie zeker toevoegen.

Ik hoop jullie snel een update te kunnen geven over de stand van zaken!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

Goedemiddag,

Kunnen jullie mijn accounts goed koppelen aan elkaar.

Heb de volgende accounts:


Thuis oud account XXXX

Mobiel account (actief) XXXX

Nieuw thuis account: XXXX

 

Kan alleen niet inloggen op mijn nieuwe thuis account, krijg de mail niet binnen omdat ik geen toegang heb tot het mail account :)

 

Is het mogelijk om mijn nieuwe thuis account / contract / facturen te koppelen onder het mail adres dat wordt gebruikt onder XXXX

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan graag het wachtwoord instel mailtje toesturen aan het mailadres van XXXX

 

Thanks alvast

 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, thanks!

 

Het koppelen van accounts is helaas (nog) niet mogelijk. Wanneer je wilt inloggen, zal je dus per dienst het betreffende e-mail adres en / of wachtwoord moeten gebruiken welke je daaraan gekoppeld hebt.

Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

@Cal Verschillende emailadressen en wachtwoorden instellen voor Thuis en Mobiel heeft inderdaad een oplossing geboden. Bedankt voor het meedenken!

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van het account waarin je wel komt, veranderen ( desnoods via Wachtwoord Herstel. Wanneer deze veranderd is (lees; anders dan het wachtwoord van het andere account), zou je met de oude gegevens van Thuis in moeten kunnen loggen.

 

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van het account waarin je wel komt, veranderen ( desnoods via Wachtwoord Herstel. Wanneer deze veranderd is (lees; anders dan het wachtwoord van het andere account), zou je met de oude gegevens van Thuis in moeten kunnen loggen.

 

Hoi, bedankt voor je reactie. Normaal kreeg ik een inlogscherm waar ik dan kon kiezen tussen Mobiel account en Thuis account. De keuze voor Mobiel account is geheel verdwenen en ik log in met Thuis inloggegevens maar kom dus in Mobiel account terecht…..

Reputatie 7

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. 

 

Wachtwoord vergeten?

Maakte je gebruik van een auto-login en weet je de inlog voor My T-Mobile Thuis niet meer? Klik dan op “Inloggegevens vergeten". Vul vervolgens je e-mailadres in dat correspondeert met je abonnement van T-Mobile voor thuis. Zorg ervoor dat je een verschillend wachtwoord aanmaakt voor Mobiel en Thuis. 

 

Zelfde e-mailadres voor mobiel én voor thuis

Met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord voor mobiel en thuis kan je nog steeds inloggen. Je krijgt dan na het inloggen een pagina om een keuze te maken voor mobiel of thuis. Het is nu alleen nog niet mogelijk om binnen dezelfde sessie te ‘switchen’ tussen mobiel en thuis als je via de back button op de pagina terug komt. 
 

UPDATE

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

 

Reputatie 1

Hier ook dezelfde problemen. Kom op geen enkele manier op mijn Thuis account maar wordt bij alles doorgestuurd naar mijn Mobiel account.

Reputatie 7

Hi @Edman!,

 

Heb je mijn post direct boven die van jou gezien? Lukt het om met die tips in te loggen?

ik kan ook niet meer inloggen bij thuis ik krijg alleen mij mobiel abbo in gelogd heb wel het zelfde mail adres voor thuis en mobiel maar andere wachtwoorden de e-mail werkt wel gewoon

ik heb ook graag hulp?

 

Zou graag Viaplay willen activeren in Thuis maar helaas ik kan sinds vandaag niet meer inloggen in Thuis, de account van Thuis is niet meer te benaderen. Eerst een 2-trapsindificatie instellen en dan kom ik in mijn Mobiel account terecht want de accounts zijn gekoppeld…....fantastisch. Niet dus. 

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van het account waarin je wel komt, veranderen ( desnoods via Wachtwoord Herstel. Wanneer deze veranderd is (lees; anders dan het wachtwoord van het andere account), zou je met de oude gegevens van Thuis in moeten kunnen loggen.

 

Hoi, bedankt voor je reactie. Normaal kreeg ik een inlogscherm waar ik dan kon kiezen tussen Mobiel account en Thuis account. De keuze voor Mobiel account is geheel verdwenen en ik log in met Thuis inloggegevens maar kom dus in Mobiel account terecht…..

Update: eindelijk gelukt. Via oud wachtwoord, wat eerst niet lukte overigens, in Thuis gekomen. Deze verandering is op dit moment geen verbetering.

Hi, I recently bought a thuis + mobile package for my new flat, haven't received the SIM card yet (so no number to fill in) and have been trying to make up a T-mobile account including thuis ever since. No matter what link from this forum or the costumer service I take, I am always redirected to the common t-mobile login, where I cannot add a thuis abonnement. Thus, I have currently no way to actually set up my TV or see any information on my contract. Can you help me?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Cheekychemist, welcome to the Community! 🙋‍♂️

If I understand you correctly, you haven't registered an account for My T-Mobile Thuis yet, is that correct? Basically, you can't seem to find a page where you can login/register the Thuis-section - is that how I can best describe the issue here?

Can you please try the following link to register an account - that one should definitely work: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement.

Hi @Jason,

Yes that's right, I cannot register for T-Mobile Thuis. Your link also redirects me to the common login page of T-Mobile (here) and when I try to make a new account is says that I cannot use the e-mail address used for this contract because it is already in use for another T-Mobile account (well, duh...) and when using a different e-mail address I end up again at the point that Thuis cannot be added as a product…

So not a solution yet.

Reageer