Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lotte123123, dit topic is bedoeld voor de nieuwe My-omgeving straks. Ik zal jouw vraag verplaatsen naar het juiste topic! 😉 In het Inloggen topic kun je om advies en hulp vragen, onze moderators staan altijd voor je klaar: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community

Reputatie 7

Hi @rensx.ox, goed dat je het bij ons aankaart! De problemen die je ervaart op dit moment, zullen met de overschakeling en vernieuwingen die zojuist gedeeld zijn door @Jason, worden opgelost. Het is even geduld hebben, maar dan zullen de problemen ook voor jou opgelost zijn. 

Reputatie 1

Ja het is onbegrijpelijk dat t zo lang moet duren

Bijna 2 maanden verder en er zit geen beweging in. Ook voor nieuwe klanten onacceptabel dat zij dus elke installatie via de service desk moeten doen om bijv. een TV-code op te halen omdat ze simpelweg niet ingelogd raken. Ook geen tijdelijk A4’tje bij de installatie box o.i.d.

Apart dat T-Mobile hier zo lafjes mee om gaat. 

Reputatie 1

My T-Mobile Thuis is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! Bij My T-Mobile Thuis kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.


Voor thuis of mobiel
Gaat het om je T-Mobile voor thuis abonnement over Internet, TV en Vast Bellen, zorg dan dat je bij My T-Mobile Thuis bent aanbeland. Staat het woordje Thuis er niet bij, dan zit je bij de mobiele kant. Je ziet dan onder het inlogveld de verwijzing naar My T-Mobile Thuis.

Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer, gebruik dan de "wachtwoord vergeten" of "wachtwoord aanvragen" knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij T-Mobile voor thuis te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je aanvraag welke e-mailadressen bij ons bekend zijn. 

Ik kan nog steeds niet inloggen

Kan je niet inloggen en komt er nog steeds geen e-mail binnen? Laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!
 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor My T-Mobile of My T-Mobile Thuis. De blokken boven de inlog voor MOBIEL en THUIS zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor My T-Mobile brengt je nog steeds naar My T-Mobile. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor T-Mobile voor thuis je naar My T-Mobile Thuis brengt. 

 

Wachtwoord vergeten?

Maakte je gebruik van een auto-login en weet je de inlog voor My T-Mobile Thuis niet meer? Klik dan op “Inloggegevens vergeten". Vul vervolgens je e-mailadres in dat correspondeert met je abonnement van T-Mobile voor thuis. Zorg ervoor dat je een verschillend wachtwoord aanmaakt voor Mobiel en Thuis. 

 

Zelfde e-mailadres voor mobiel én voor thuis

Met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord voor mobiel en thuis kan je nog steeds inloggen. Je krijgt dan na het inloggen een pagina om een keuze te maken voor mobiel of thuis. Het is nu alleen nog niet mogelijk om binnen dezelfde sessie te ‘switchen’ tussen mobiel en thuis als je via de back button op de pagina terug komt. 
 

UPDATE

Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

 

Was dit maar waar

Reputatie 7

Hi @PFM Marks en @Marcells, ik hoor graag van jullie of jullie probleemvrij zijn zodra jullie zijn overgezet naar het verbeterde T-Mobile! Excuses voor het ongemak. Als ik jullie tot die tijd nog extra informatie over kan geven, laat het dan vooral weten. Ik help heel graag. 

Reputatie 1

Ik kan nog steeds niet inloggen nee

 

Ik heb alle stappen doorlopen.

Wat een stuk ingewikkelder was dan aangegeven.

De wachtwoordeisen voor tmobile thuis en tmobile mobiel zijn namelijk anders

Bij beide moet minimaal 8 tekens en een hoofdletter en een kleine letter, maar bij de ene moet er een speciaal teken in voorkomen bij de ander niet.  Schijnbaar is _ geen speciaal teken.  Dus uiteindelijk na talloze keren wachtwoord reset gelukt om voor beiden hetzelfde wachtwoord te hebben.

Op de website krijg ik nu de keuze thuis of mobiel als ik inloggen. Ik kan dan enkel mijn thuis of mobile gegevens zien. Wat in mijn geval wellicht handig was want ik wilde het rekeningnummer van de ene anders hebben dan van de ander. Weet niet of dat ook gekund had als beiden letterlijk onder 1 account hadden gevallen.

Tot zover alles gelukt. 

Maar nog niet in de app.... in de mobiele app zie ik alleen mijn mobiele account en niet mijn thuis account 

Account toevoegen werkt niet want ik kan alleen een telefoonnummer toevoegen.

Gebruiker toevoegen heeft ook geen zin, want als ik mijn emailadres gebruik (dat voor thuis en mobiel gebruikt wordt) dan kom ik automatisch op mijn mobiele abonnement. Kortom het lukt dus niet om de gegevens van mijn thuis abonnement in de app te zien. 

Inloggen myT-mobile lukt niet voor activatie nieuwe SIM kaart!

E-mail adres is ook niet toegankelijk dus ik loop vast.

 

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik de nieuwe SIM kaart kan activeren?

Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

 

Bedankt!

Goedemorgen, helaas lukt het inloggen via de webbrowser Mozilla Firefox niet. De inlogpagina geeft een error melding weer, ook na aanpassing van de cookie instellingen.

Via de T-Mobile app lukt het wel en wordt de inlogpagina in de browser geopend.

 

Kunt u mij hierbij helpen?

Reputatie 7

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

Hi @gavw, ik help je graag de juiste e-mail aan het juiste account te koppelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met welk mailadres je daarvoor wilt gebruiken? Ik hoor het graag van je.

@Tzaddy Osenga, ik ben erg benieuwd via welke verbinding je probeert in te loggen. Zit je bijvoorbeeld op je mobiele verbinding of gebruik je je wifi? De screenshot lijkt alsof deze vanaf de mobiele kant komt, ervaar je ook problemen met het inloggen als je dit via de webbrowser op een PC of laptop probeert? Let me know! 

Prive bericht verstuurd Boris

 

 

Boris: kan je hierbij helpen? PM verstuurd.

Inloggen myT-mobile lukt niet.

E-mail adres is niet toegankelijk dus ik loop vast.

Kan iemand mij helpen het email adres van My T-Mobile te wijzigen zodat ik weer in de portal kan? Bijvoorbeeld inlog gegevens naar huis adres of via ander medium sturen na verificatie?

Bedankt!

Reputatie 7

Hi @gavw, excuus voor de verlate reactie! Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht. Spreek ik je daar verder? Dan zorgen wij ervoor dat het wordt opgepakt.

Als ik inlog in my T-Mobile thuis krijg ik de melding "Oeps! Hier ging iets mis". Kan iemand dit nakijken? (Ps mijn abonnement gaat in per 30-9 maar ik probeer de status van de bestelling te zien)

Reputatie 7

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Hi @Ditishetdan, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik kan je gelukkig laten weten dat dit probleem bekend is en in onderzoek is. We doen er alles aan om My T-Mobile Thuis zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Excuses voor het ongemak! 🍀

Het lijkt dat dit nu werkt, maar nu zie ik dat mijn bestelling is geannuleerd.

Kan het zijn dat er een "foute” bestelling wordt weergegeven?

De medewerker die mijn bestelling heeft opgenomen heeft een fout gemaakt en de bestelling geannuleerd en een nieuwe aangemaakt. Lijkt mij dat de eerste nu nog wordt getoond.

Ik heb een afspraak voor installatie en het pakket ontvangen, dus neem aan dat e.e.a. door gaat.

Reputatie 7

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Reputatie 1

Ik kan niet inloggen op de My T-Mobile app, geeft de melding: Binnenkort kun je ook gebruik maken van deze app! Houd je e-mailbox in de gaten 

Reputatie 7

Hi @BBR92, top dat je dit checkt! Je gaat binnenkort gemigreerd worden naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In dit topic lees je daar alle ins en outs over terug: 

Mocht je informatie in willen zien die je nu tijdelijk niet in kunt zien, laat hier dan vooral weten wat je wilt checken. Dan gaan we dat voor je opzoeken. Zodra je bent gemigreerd kan je weer volop van de App en de webversie genieten. 

Hoi @Ditishetdan, geen zorgen - je bestelling is netjes bij ons binnengekomen! De reden dat jij nog een oude bestelling ziet, is omdat er bij meerdere bestellingen hetzelfde e-mailadres is gebruikt. My T-Mobile haalt daarmee nog de oude bestelling omhoog, want deze is daaraan gekoppeld. Voor de oude bestellingen kan ik het e-mailadres veranderen, waardoor je de juiste bestelling alleen nog ziet. Wil je mij laten weten via een privébericht waar ik deze in kan veranderen? Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!

Vreemd is dit. Krijg je een verzoek een privebericht te sturen en dan wordt er niets mee gedaan en niet op gereageerd (ook niet na herinnering).

Is er nog een andere moderator die mij kan helpen, want ik zie op de website alleen nog mijn geannuleerde bestelling?

Reputatie 2

Goede avond,

Nu eindelijk een mail ontvangen dat T-Mobile is vernieuwd, maar het toevoegen van een bestaand abonnement lukt nog steeds niet.

Ik krijg deze reactie: De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.

Na zes maanden ben ik het nu echt zat! Internet werkt al sinds mei niet lekker thuis en kan er niks aan veranderen. Ik kan mijn facturen niet inzien en naar mijn boekhouder sturen. EN ONDERTUSSEN WEL ELKE MAAND DE VOLLE MEP BETALEN! 

Ik zou het heel erg fijn vinden als hier een compensatie tegenover staat, want het is echt te absurd voor woorden dat ik nog steeds niet bij mijn eigen gegevens kan, laat staan dingen wijzigen en ondertussen maar gewoon betalen. Dit is al sinds mei aan de gang.

Jullie leveren geen goede service, ik krijg geen waar voor mijn geld! En het zal best dat jullie je een slag in de ronde werken, maar de manier waarop dit is aangepakt is niet oké richting jullie klanten.

 

Graag een gepaste reactie.

Renske

Reputatie 7

Hi @Ditishetdan, merci voor de reminder! Ik heb Boris gevraagd om terug te komen op jouw privébericht! 😊 Als het goed is heb je hier inmiddels een reactie op gekregen, klopt dat? Sorry voor de vertraging. 

Hi @rensx.ox, ik had ontzettend gehoopt dat alle problemen na de migratie bij jou waren verdwenen! Heel goed dat je hier meteen voor aan de bel trekt, zodat ik je hierbij kan helpen. Ik denk dat er een mismatch is tussen de aanvullende gegevens, zoals misschien verschillende e-mails/adressen. Zou je willen dubbelchecken of dit de boosdoener is? Wat betreft een compensatie, die kan ik jammer genoeg niet voor je in orde maken. Ik vind het heel rot dat je al enige tijd problemen met de My T-Mobile omgeving kent, maar je betaalt hier geen kosten voor. Om deze reden kan ik dan ook niet een vergoeding regelen, sorry daarvoor. Maar ik hoor graag van je, want ik wil dat deze problemen heel snel verleden tijd zijn. 

@Lisa  Helaas nog niets vernomen

Reageer