Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniela11, fijn dat je in dit topic reageert en sorry dat je bericht erdoorheen is geglipt, ik durf niet te zeggen hoe dit is gebeurd! Ik wilde dit meteen voor je rechtzetten, maar ik was blij om te zien dat je inmiddels beide accounts hebt weten te koppelen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Voor nu wens ik je vooral nog veel plezier met je account toe! 😃

 

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Hoi @Looij, dat is zeker merkwaardig! Ik heb voor je rond gezocht in de accounts en op basis daarvan een aantal wijzigingen uitgevoerd. Graag zou ik je vragen om een nieuw account aan te maken: My T-Mobile account aanmaken. Vervolgens zou je de abonnementen kunnen koppelen.

Geef het gerust aan als het toch nog niet helemaal 100% werkt, hoe dan ook wil ik dit volledig voor je oplossen! 🙂

Hoi @Cal

Ik heb een nieuw account gemaakt en geprobeerd mijn abonnementen te koppelen. Helaas krijg ik bij mijn thuis abonnement onderstaande foutmelding, terwijl het adres klopt.

 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Looij, ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat er op je e-mailadres een My T-Mobile Account voor Mobiel actief is. Kan je hier wel in? Zo ja, krijg je dan deze melding bovenaan je scherm: Thuis kan toegevoegd worden. Als je op 'toevoegen' klikt, is een minuut later Thuis toegevoegd aan het account. Lukt dit niet? Duik ik er graag dieper met je in. Ik hoor het graag van je!

@Tommie ja ik kan wel in de My Tmobile omgeving van mijn mobiel. Maar nee, ik krijg geen melding van Thuis kan worden toegevoegd. Als ik dan handmatig zelf dit contract wil toevoegen krijg ik de melding over het adres

Reputatie 7
Badge +8

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Looij Dat is gek! Ik kan hier een ticket voor aanmaken zodat dit verder onderzocht kan worden waarom jouw adres niet gepakt wordt. Houd er wel rekening mee dat dit een langere verwerkingstijd heeft. Een andere optie is dat je de omgeving voor mobiel en thuis gescheiden houdt. In dit geval kan ik het e-mailadres voor jouw thuis abonnement aanpassen, zodat dit de nieuwe gebruikersnaam wordt waarmee je kunt inloggen voor het thuis abonnement. Laat je me weten welke optie je wilt? Dan ga ik voor je aan de slag!

@Demi  maak maar een ticket aan

Hallo,

Ik heb gisteren twee abonnementen aangevraagd. T-Mobile thuis en T-Mobile mobiel.
Link in welkom mail om account te activeren levert geen mails op.

Handmatig een account aangemaakt, maar daar kan ik geen abonnementen koppelen.

Postcode / geb.datum combinatie werkt niet

Wat kan ik nu doen om ergens mijn abonnementen en status van de overstapservice te bekijken?

Groetjes,
Harold

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hharold,  ik wil dat je zo snel mogelijk alles kan bekijken. Ik heb dit doorgespeeld naar onze technische dienst. Ik wacht nog even af op een update. Talk soon!

I also get this message when trying to view my Thuis invoices:

 

“Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.”


Unknown address
Unfortunately, the specified address does not exist in our systems. Please check your details and try again.
 

Customer service said it’s their fault: T-Mobile NL has been having a storing for weeks, and it will last longer. You cannot view your Mobile and your Thuis accounts together with the same email address. The workaround she proposed is to register 2 different emails to view the 2 different services.

They have just increased their invoices for inflation by ~8%, I’d also like to see the quality of service improving.

 

Een tijd geleden gaf ik aan dat ik mijn mobiel en thuis abonnement niet op één account kon krijgen en daardoor ook bij één van de twee niet kon inloggen. Nu uiteindelijk heb ik dit nogmaals geprobeerd en is het gelukt, het werkt nu perfect. 😁

Ik kan wanneer ik ben ingelogd het abonnement niet toevoegen. De site geeft namelijk de melding dat het niet mogelijk is mijn telefoonnummer te koppelen(??) Ik heb het contract overgenomen van de vorige huurster (studentenwoning dus gedeeld met het huis), maar zou het toch ook wel fijn vinden om inzage te hebben op het abonnement. 
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Hi @ellefien, goed dat je dit aankaart. Ik ben meteen voor je gaan kijken. Ik zie dat je abonnement gelinkt staat aan e-mailadres dat eindigt op *********@t-mobilethuis.nl. Probeer je met dit e-mailadres in te loggen?

Nee, dat e-mailadres is niet van mij. Als het goed is was het e-mailadres ook omgezet bij de contractovername, maar blijkbaar dan dus niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Hi @ellefien, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres uit het systeem gehaald. Kan je kijken of je met je eigen e-mailadres aan je abonnement kan linken? Werkt dit niet, probeer het dan via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen, dan opnieuw je abonnement linken. Laat je mij weten of dit werkt? Talk soon.

Ik krijg dan nog steeds de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”, dus het koppelen wil nog steeds niet lukken.

 

Hallo T-mobile. Ik kan niet meer in mijn T-mobile thuis omgeving. Alleen nog in de mobiel omgeving. Er werd gevraagd of ik wilde koppelen, dan zou je met hetzelfde mail adres en wachtwoord in beiden kunnen, dat klonk goed. Maar helaas... Ik heb gezocht in de faq's. En kwam de tip tegen om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te vragen, dat heb ik gedaan. Maar helaas, ik loop vast op het punt waar ik inlog bij Mobiel, abonnement wil toevoegen, en dan zegt het systeem dat er op mijn adres geen andere abonnementen bekend zijn. Heb zeker gemaakt dat het adres klopt, dus dat is het probleem ook niet. Ik heb zeer zeker mobiel en glasvezel internet op dit adres en alles staat ook op mijn naam hier. Kunnen jullie het koppelen? Dan kan ik tenminste weer in mijn online omgeving inloggen van 'Thuis'. Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Nijkerker Ik heb gelijk voor jou achter de schermen gekeken en zo te zien is jouw e-mailadres alleen nog geregistreerd voor het mobiel abonnement en niet voor het thuis abonnement. Daarnaast is jouw abonnement voor thuis ook nog niet gemigreerd naar de nieuwe inlog omgeving. Wat ik in dit geval voor je kan doen is een ander e-mailadres koppelen aan jouw thuis abonnement, zodat je voor nu in ieder geval weer in My T-Mobile Thuis kunt. Heb je deze? Zou je mij deze dan in een privébericht willen sturen, dan regel ik het gelijk voor je! 

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik probeer mijn nieuw afgeloten abonnement in te zien via tmobile thuis, maar krijg dit niet voor elkaar vanwege een eerder, oud account.

 

Ik wil dit account graag verwijderd hebben. 

Ik hoor graag wat de opties zijn.

 

Met vriendelijke groet,

 

Erik

Reputatie 1

Ps. Ook een nieuw emailadres lijkt in deze geen oplossing te bieden. Ik kan namelijk geen tmobile thuis abonnement selecteren.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @ERIK NIEUW , ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ERIK NIEUW, ik zag je berichtje voorbij komen! We krijgen meerdere meldingen hierover, op dit moment weten we niet waar dit aan ligt. We gaan hier een onderzoek over starten, wordt vervolgd!

Reputatie 1

Prima Tommy,

 

Hou me a.u.b. op de hoogte!

 

M.v.g. Erik

Het lukt mij niet om in mijn tmobile in te loggen mobiel geen probleem maar thuis abbo lukt niet. Ik heb hierover inmiddels al 10 keer contact gehad via de chat en via telefoon, helaas nog zonder oplossing. Elke keer krijg ik hetzelfde verhaal dat het word doorgezet naar de specialisten en dat ik word teruggebeld. Maar begint een beetje vervelend te worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wilco3068, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen in een privébericht? Het kan zijn dat de klantenservice alles al geprobeerd heeft, er lopen een aantal issues waar hard aan gewerkt wordt!

Reputatie 1

Hallo Tommy,

 

Enig idee wanneer de issues verholpen zijn?

 

Gr. Erik

Reageer