Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Reelben Super om te lezen dat alles weer naar behoren werkt! 😀

Reputatie 1

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hallo @Tommie van Odido , 

Ik zag gisteren dat alles weer prima werkt.

Geen problemen meer,  top 🔆

Groetjes Ben 😉

 

Reputatie 1

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Hoi @Tommie van Odido,

Ja ik heb van alles geprobeerd. 

Maar de fout blijft er in zitten. 

Zou ik me internet abonnement willen veranderen... Dat zou dan niet kunnen 😅

De pagina komt dan steeds met de foutmelding. 

Ik wacht het rustig af. 

Bedankt Tommie  👍.

Komt ook wel weer goed 🔆

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Reelben, dat is niet waar ik op gehoopt had. Er lijkt toch iets geks aan de hand te zijn. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, hopelijk kunnen zij uitvogelen wat hier aan de hand is! 

Reputatie 1

Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 

Hallo Tommie, 

Ik heb het nog eens getest. 

Maar het blijft herzelfde. 

Zodra ik op mijn abonnement druk.. 

 

Ik heb al andere browser geprobeerd... etc.

Maar is gekomen door tv abonnement met espn, viaplay te activeren. 

Normaal hiervoor werkte het prima.

Heb net ook de app geprobeerd, maar hetzelfde…🥳

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Reelben, ik heb je abonnement ontkoppeld. Zou je eens kunnen inloggen en je abonnement opnieuw proberen te koppelen? Lukt het nu wel? 

Reputatie 1

Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana

Hi Ishana, 

Ik had het nog niet geprobeerd. 

Maar dacht zal het eens proberen. 

Alleen dit helpt ook niet. 

Ik kom dan dezelfde problemen tegen. 

Alles al geprobeerd via me pc of andere telefoon. 

 

Maar melding blijft hetzelfde na inloggen.. Klik ik op abonnement... Oops!.... 

Dus weet ook niet wat ik verder kan doen. 

Abbonement is nu ook niet aan te passen etc 😅🥳

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Reelben, goed dat je dit aangeeft! Heb je al geprobeerd het abonnement te ontkoppelen en opnieuw te koppelen? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Ik heb hetzelfde met tv abonnement upgrade. 

Weet niet wat ik er aan kan doen en of wat ze doen om het weer goed te krijgen. 

Reputatie 1

Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Hallo Tommie van Odido, 

Ik heb deze melding sinds vanavond ook. 

Na aanpassen tv abonnement, upgrade.... zie ik ook hetzelfde als hierboven. 

Alles al geprobeerd, maar melding blijft hetzelfde. 

Reputatie 3

Is goed tommie bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het testen @GS1905GS! Ik heb het voor je doorgezet naar de specialisten, ook ik kom er niet doorheen. Houd er rekening mee dat dit wat langer kan duren, de verwekingstijd van de specialisten staat op 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit voor jou oplossen. 

Reputatie 3

Nee lukt niet het ligt aan odido zelf na 8gibit upgraden is dit gebeurt 

Reputatie 7
Badge +9

Lukt het ook niet op een ander apparaat @GS1905GS

Reputatie 3

Dit krijg ik wanneer ik me abonnement inzien wilt

 

Reputatie 3

Hoi tommie ja het is gelukt abonnement koppelen. Maar ik kan nog steeds niet inzien me abonnement alleen facturen kan ik inzien

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het abonnement nu ontkoppeld @GS1905GS. Lukt het nu om de koppeling te maken? 

Reputatie 3

Ik kan thuis internet niet koppelen door die fout melding 

Reputatie 3

Lukt niet heb nieuwe account gemaakt mail code pakt ie niet 

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Ik krijg telkens fout melding 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @GS1905GS, goed om te weten! Dan wil ik nog iets anders uitproberen. Zou je het abonnement willen ontkoppelen en vervolgens opnieuw koppelen aan dit account? Groetjes, Ishana

Reputatie 3

 HoiTeresa van Odido ik heb alles gedaan app verwijderd via website ingelogd ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis pagina bestaat niet meer enzo 

 

Reputatie 6
Badge +2

@GS1905GS Goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik zou graag willen weten of het wel lukt om jouw Mijn Odido omgeving in te zien via de web versie, laat je het mij weten?

Reputatie 3

 

Reputatie 3

Hoi mijn odido werkt niet goed ik heb alles gedaan ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis pagina bestaat niet al een week heb ik dit probleem heb klantenservice gebeld daar zeggen ze dat er een storing is maar is week voorbij. Op community kan mij ook niet helpen als ik iets wil wijzigen of iets wil zien kan ik niet meer ik hoop dat odido snel mogelijk dit voor mij oplost

 

Hi @Istaclo, I immediately went to check for you and indeed saw that the @t-mobilethuis email address was the main address in your account.  I have changed this to the e-mail address you use to log in to the Community. If you now log in with that e-mail address, it should work. If not, forgotten password should work if all goes well. Can you give me feedback on whether it worked?

All works perfectly well now. Thanks, @Tommie van Odido !:)

Reageer