Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Reputatie 7
Badge +9

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 


718 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

Reputatie 1

goedenavond @Jason , het wissen van cookies deed het! heel erg bedankt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DennyL,

Deze melding kreeg ik laatst ook. Een iets te agressieve ad-blocker bleek de oorzaak te zijn. Als je die gebruikt, zou je die site eens kunnen whitelisten?

Zeer bedankt @TMTV.

Blijkt inderdaad aan adblocker te liggen. Ublock origin in mijn geval. Website in de whitelist gestopt en het werkt weer naar behoren.

Reputatie 7

Hi @imkee en @shandrolis,

Daar gaan we wat aan doen! Willen jullie mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres wat momenteel in gebruik is? Dan zet ik direct de koppeling helemaal goed neer. Ik zie jullie berichten graag tegemoet! 

@Piotr , het is gelukt. Kan nu inloggen bij T-Mobile Thuis. Dank voor alle moeite.



Groet, Jacob
Reputatie 1

Hoi @M.Blom,

Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.

Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!

@Cal Verschillende emailadressen en wachtwoorden instellen voor Thuis en Mobiel heeft inderdaad een oplossing geboden. Bedankt voor het meedenken!

Bovenstaande is opgelost, foutmelding bij resetten wachtwoord was nu opeens weg waardoor ik verder kon met de stappen. 

Reputatie 7

Hi @BBR92, top dat je dit checkt! Je gaat binnenkort gemigreerd worden naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In dit topic lees je daar alle ins en outs over terug: 

Mocht je informatie in willen zien die je nu tijdelijk niet in kunt zien, laat hier dan vooral weten wat je wilt checken. Dan gaan we dat voor je opzoeken. Zodra je bent gemigreerd kan je weer volop van de App en de webversie genieten. 

Reputatie 1

Prima Tommy,

 

Hou me a.u.b. op de hoogte!

 

M.v.g. Erik

Al opgelost

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SANbuca, jouw wachtwoord heb ik gereset en het tijdelijke wachtwoord stuur ik naar je per privébericht. Verander alsjeblieft meteen het wachtwoord in een wachtwoord naar je eigen smaak! 😉

Je kunt dit doen door in te loggen op je persoonlijke account en dan het wachtwoord aan te passen: My T-Mobile Thuis Mijn gegevens.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @hau, I'll make sure you'll receive a confirmation email shortly and will activate your account immediately. I'll also send your login details by private message. Sorry for the inconvenience! 

In the future: please try to stick to one topic with the same question/subject. That way we'll be able to help you even faster and keep things organized. Thanks so much! 😄

P.s. please don't forget to change your password after having logged in for the first time: My T-Mobile Thuis.

Reputatie 2

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 


Jullie zijn goed! Na een wachtwoordreset nu de keuze tussen de 2 abonnementen (mobiel en thuis) na het inloggen!

 

Dankjewel!

Reputatie 7

Hi @JdeJonge De exacte details weet ik niet maar we moeten kunnen “herkennen” op het moment dat je inlogt als klant dus ik kan mij voorstellen dat er een zekere mate van cookies nodig is hiervoor. Mogelijk zou je de website kunnen whitelisten bij de ad/cookie blockers om te kijken of het dan wel werkt zodat je niet alles uit hoeft te zetten.

Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.

Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)

Hopelijk kunnen jullie me helpen!




Het is me trouwens inmiddels gelukt! Heb het gewoon opnieuw geprobeerd met de link uit de mail en toen lukte het in 1 keer 🙂
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor! 

We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant. 

Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.

@Piotr het is inmiddels gelukt na tig keer proberen 🙂
Reputatie 7
Badge +16

Hi @Borssie en al, binnenkort starten de batchmigraties. We hebben een nieuw topic gemaakt om jullie van alle info te voorzien zodat jullie precies weten wat het verbeterde My T-Mobile gaat betekenen en hoe het werkt: Vernieuwingen op My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community.

Je hoeft zelf niets te doen en wordt tijdig ingelicht zodra je aan de beurt bent! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @shane036, top dat je het aankaart: ik heb meteen je wachtwoord gewijzigd en zal je het nieuwe wachtwoord toesturen per privébericht. Vergeet alsjeblieft niet om deze meteen naar eigen wens aan te passen via deze specifieke pagina: Mijn Gegevens! 😉

Reputatie 2

Goedemiddag,

Ik lees veel reacties van mensen die problemen hebben met het inloggen. Ik heb zelf ook (al maanden ondertussen) problemen nádat ik ben ingelogd. Ik moet een abonnement toevoegen wil je alles inzien of dingen wijzigen, maar ik heb alleen een Thuis Internet abonnement, maar al maanden staat er een melding:

“We zijn ermee bezig

We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:

thuismy.t-mobile.nl

 

Maar als je daar op klikt, kom je weer in het begin scherm terecht waar je abonnementen moet toevoegen. Een eindeloze loop waar ik dus nu in vast zit. M’n wifi werkt niet prettig thuis en wil daar het een en ander voor wijzigen, maar kan dus al maanden (sinds juni ofzo) niet goed inloggen en het begint me nu aardig te frustreren.

 

Groetjes,
Renske

Reputatie 6
@sjoerdv Ik help je graag, geen probleem.



heb je een andere dns server draaienop je pc dan die van de provider?



Wat je nog kan proberen van je telefoon een hotspot te maken en dan met je laptop verbinden en nog eens kijken of het lukt.



Als dat ook niet werkt, kun je proberen om in veilige modes op te starten met netwerkmogelijkheden. Je start dan alleen de belangrijkste processen op. Als je windows 10 gebruikt typ je bij start msconfig > enter dan tabblad opstarten kies je veilige modes en dan onderaan netwerk. Let wel op dat je in veilige modes dit weer uit moet zetten.



Heb je trouwens nog een andere pc of laptop in huis?
Reputatie 7

Hi @rensx.ox, goed dat je het bij ons aankaart! De problemen die je ervaart op dit moment, zullen met de overschakeling en vernieuwingen die zojuist gedeeld zijn door @Jason, worden opgelost. Het is even geduld hebben, maar dan zullen de problemen ook voor jou opgelost zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ERIK NIEUW op dit moment zijn ze er nog druk mee bezig! Hoe lang dit zal duren kan ik nog niet zeggen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Het inloggen is gelukt. Bedankt! 

Reageer