In dit artikel vind je alle antwoorden op vragen over Klantvoordeel.
Jij wilt toch ook zoveel mogelijk voordeel op je abonnementen? Met Klantvoordeel van T-Mobile krijg je extra voordelen als je meerdere abonnementen combineert op één adres! Lees hieronder alle ins en outs over Klantvoordeel zodat je helemaal op de hoogte bent.
Algemeen
Wanneer gaat mijn Klantvoordeel in?
Om Klantvoordeel in te laten gaan, zijn er minimaal twee abonnementen nodig binnen één huishouden. Alle T-Mobile abonnementen moeten apart worden aangemeld. Op het moment dat er twee of meer abonnementen zijn aangemeld op hetzelfde adres, gaat T-Mobile Klantvoordeel in. Abonnementhouders ontvangen na aanmelding een sms'je voor mobiele abonnementen en een e-mail voor Thuis van T-Mobile abonnementen. Ook zie je het terug in My T-Mobile en op de facturen.
Welke verschillende soorten kortingen zijn er?
Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/mnd extra korting op je internetabonnement, ongeacht de hoogte van de bundel van je mobiele abonnement. De voordelen voor mobiele abonnementen blijven ongewijzigd.
Als bestaande klanten vanaf nu hun internetabonnement voor thuis aanmelden voor Klantvoordeel, wordt automatisch de korting verwerkt.
Voor bestaande klanten die hun internetabonnement voor thuis al hadden aangemeld voor Klantvoordeel wijzigt er niets, zolang het internetabonnement niet wordt gewijzigd of de snelheid wordt aangepast.
Ik wil graag een verandering doorgeven
Tijdens je contractperiode kan er altijd van alles veranderen. Geen enkel probleem, maar het kan betekenen dat Klantvoordeel ook verandert. Hierbij moet je denken aan:
- Nieuwe aanmelding
Wordt iemand toegevoegd op je adres? Dan krijg je allebei een sms met informatie. Het kan namelijk zijn dat je korting of het voordeel mee verandert. - Adreswijziging
Bij een adreswijziging word je automatisch afgemeld voor Klantvoordeel op je oude adres, en weer aangemeld op je nieuwe adres. - Bundel wijziging
Het kan voorkomen dat je binnen je contractperiode je bundel verhoogt of verlaagt. In dat geval krijg je minder of juist meer voordeel. Je ziet het automatisch terug in My T-Mobile en op je factuur. - Verlenging
Iemand op je adres verlengt zijn/haar contract. Klantvoordeel wordt dan automatisch aan het contract toegevoegd . Iedereen ontvangt een sms'je met informatie. - Afmelding
Gaat er iemand weg van je adres? Zolang er nog twee contracten zijn op het adres, behoud je je recht op Klantvoordeel. Als er nog maar één contract van T-Mobile op het adres is, vervalt dit recht. Je ontvangt een sms'je met informatie.
Ik heb klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug
Het kan zijn dat de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat iedereen is uitgenodigd en akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je ontvangt een sms als Klantvoordeel ingaat.
Zijn er minimaal twee abonnementen aangemeld, maar staat er ‘Geen voordeel’ bij jouw mobiele abonnement? Dan kan het zijn dat jouw abonnement niet in aanmerking komt voor voordeel. Abonnementen afgesloten of verlengd voor 29 januari 2018 krijgen geen of andere voordelen.
Ook kan het zijn dat je Klantvoordeel niet op je factuur ziet terugkomen. Dat komt omdat er vooruit gefactureerd wordt. Klantvoordeel moet dan op je eerstvolgende factuur zichtbaar zijn. De korting die je in de eerste maand gemist hebt, wordt dan verrekend op je volgende factuur.
De korting die hier beschreven is, komt niet overeen met wat ik krijg?
Als je je abonnement al een tijd geleden hebt aangemeld voor Klantvoordeel dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een oudere versie van Klantvoordeel. In de meeste gevallen kan je de nieuwste voordelen zelf activeren. Voor mobiele abonnementen kan je de nieuwste versie van T-Mobile Klantvoordeel aanzetten in My T-Mobile. Klik op de melding ‘Er is een nieuwe versie beschikbaar van T-Mobile Klantvoordeel’.
Staat de melding er niet? Dan moet je waarschijnlijk eerst je abonnement verlengen om van de nieuwste voordelen te kunnen profiteren.
Voor Thuis abonnementen kan je de nieuwste voordelen krijgen door een nieuwe internetsnelheid te kiezen via My T-Mobile Thuis.
Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel ontvangen op 1 adres?
Op één adres kunnen maximaal zes mobiele abonnementen en één T-Mobile voor thuis abonnement gecombineerd worden met Klantvoordeel.
Kan ik een internetabonnement van T-Mobile ook combineren met een ander mobiel abonnement dan Unlimited?
Dat kan zeker. Met een ander mobiel abonnement profiteer je van € 5 korting per maand op je internetabonnement van T-Mobile voor thuis. Op de meeste mobiele abonnementen krijg je bovendien € 2,50 extra korting én 2GB gratis extra data per maand.
Ik heb Unlimited gecombineerd met T-Mobile voor thuis. Ik wil nu mijn abonnement naar beneden bijstellen. Kan dat?
Bijstellen is geen enkel probleem. Denk er wel aan dat je voordelen dan ook wijzigen
Waarom moet ik de nieuwe voorwaarden accepteren voor mijn abonnementen om in aanmerking te komen voor Klantvoordeel?
Zonder jouw officiële toestemming mogen we geen nieuw aanbod doen. Dit is vastgelegd in regels voor telecommunicatie door de Autoriteit Consument & Markt (ACM). ACM is een onafhankelijke toezichthouder die onder meer de rechten van consumenten behartigt
Ik maak al gebruik van Klantvoordeel. Kan ik met één van mijn abonnementen overstappen naar het vernieuwde Klantvoordeel?
Ja, dit kun je kiezen per abonnement. Ze gaan niet zomaar allemaal over. Je ontvangt per abonnement de voordelen die erbij horen. Wel zo overzichtelijk.
Ik woon alleen. Kan ik korting krijgen met T-Mobile Klantvoordeel?
Ja, we laten jou ook graag profiteren. Daarom mag je meerdere abonnementen die op één naam staan combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van Thuis, dan kan je dit aanmelden voor Klantvoordeel. Of je combineert je mobiele abonnement met een tablet-abonnement en Unlimited 4G voor Thuis.
Kan T-Mobile Zakelijk ook gebruik maken van Klantvoordeel?
Op het moment dat je gebruik maakt van een T-Mobile Zakelijk Go abonnement, kom je in aanmerking voor Klantvoordeel. Andere zakelijke abonnementen niet.
Kan ik met T-Mobile Prepaid Klantvoordeel ontvangen?
Nee, het is niet mogelijk om gebruik te maken van Klantvoordeel in combinatie met T-Mobile Prepaid.
Welke mobiele abonnementen komen in aanmerking voor de voordelen?
Bijna elk mobiel abonnement krijgt extra voordelen als je combineert. Als je inlogt in My T-Mobile, kun je zien welke voordelen van toepassing zijn op jouw situatie. Mocht je nog geen account hebben of gewoon nieuwsgierig zijn naar alle voordelen, check dan de website voor alle ins en outs: Klantvoordeel.
Ik had al een T-Mobile voor thuis abonnement met Klantvoordeel en heb na 29 oktober 2019 een mobiel abonnement erbij genomen. Hoe krijg ik het nieuwe Klantvoordeel?
Dat werkt heel simpel. Voor je T-Mobile voor thuis abonnement kies je in My T-Mobile Thuis één van de nieuwe bundels. De bundels zijn Internet Basic, Internet Fast of Internet Premium). Ga vervolgens akkoord met de nieuwe voorwaarden.
Heb je bij het bestellen van je mobiele abonnement aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt? Dan sta je automatisch aangemeld voor het nieuwe Klantvoordeel. Niet aangegeven? Dan meld je deze abonnementen alsnog eenvoudig aan in My T-Mobile.
Kan ik gebruik blijven maken van mijn TV-voucher?
Jazeker. Ook als je je voucher nog niet hebt verzilverd via My T-Mobile Thuis. Daarnaast kan je in aanmerking komen voor extra korting op je internetabonnement. Tel uit je winst!
Ik heb nu een T-Mobile voor thuis abonnement met gratis snelheidsupgrade. Verlies ik deze upgrade als ik mijn mobiele abonnement aanmeld voor het nieuwe Klantvoordeel?
Je behoudt je upgrade gewoon. Stel dat je ooit kiest voor een nieuw internetabonnement dan heeft dat abonnement waarschijnlijk wel andere voorwaarden.
Ik heb een ouder internetabonnement van T-Mobile voor thuis en geen mobiel abonnement van T-Mobile. De nieuwe voordelen lijken niet voordeliger voor mij. Klopt dat?
De nieuwe voordelen van T-Mobile Klantvoordeel gelden voor alle nieuwe internetabonnementen van T-Mobile Thuis: Basic, Fast en Premium. Heb je nog een ouder, voordeliger abonnement dan raden we je aan om dit niet te wijzigen.
Wil je overstappen naar T-Mobile?
Zit je nog vast bij je huidige provider maar wil je deze voordelen ook hebben? Vul dan je gegevens in en wij nemen contact met je op zodra je kunt overstappen: Gegevens invullen.
Kan ik met Tele2 ook Klantvoordeel krijgen?
Dat kan zeker! Tele2 en T-Mobile zitten onder één dak en kunnen je zo het beste van twee werelden bieden. Een flexibel mobiel abonnement van Tele2 in combinatie met Vast Internet van T-Mobile. Combineer je deze twee op hetzelfde adres en meld je je aan voor Klantvoordeel?** Dan kun je elke maand tot 5 GB extra data pakken op je mobiele abonnement én € 5 extra korting op vast internet van T-Mobile. Topdeal, toch? Neem ook zeker een kijkje op deze pagina, daar kun je alle ins en outs vinden: Tele2 Klantvoordeel.