News

Verbeteringen T-Mobile voor thuis

  • 21 February 2019
  • 74 reacties
  • 36148 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2181 reacties

 

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu aan het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij.

 

Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile voor thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? Hieronder volgt een overzicht van de doorgevoerde verbeteringen.


 

2022


Mei

  • Het zenderoverzicht op de website is aangepast. Deze is nu wat ruimer opgezet en de icoontjes per zender zijn duidelijker aangegeven. Ook staat het logo van de tv-zender nu bij de zender in het overzicht, zo weet je zeker dat je bij de juiste zender kijkt!
  • Voor de Belgische zenders zijn er nieuwe functies. Zo kan je deze nu kijken in TV Anywhere en kan je gebruik maken van de ‘Terug Kijken’ functie. Cloud Opnemen is voor nu nog niet mogelijk.
  • Het storingstopic op de Community is deze maand aangepast naar de nieuwe schrijfwijze en heeft er een nieuwe mooie visual bij. Om nog meer duidelijkheid te scheppen of het gaat om een mobiel of thuisstoring, zijn er nu twee storingstopics ingericht op de homepagina

 

April

  • De pagina's voor wifipunten, TV-pakketten & Cloud Opnemen hebben een hele nieuwe look en feel gekregen in My T-Mobile Thuis.
  • Sinds 12 april sturen wij nieuwe Glasvezel klanten een nieuw modem (Zyxel T-54) toe. Lees in dit artikel alle ins en outs. 
  • Je kunt nu je Bellen abonnement aanpassen als er een open verhuizing / contract renewal gaande is. 

Maart

  • Glasvezelaanleg in Amsterdam: T-Mobile heeft op 10 maart aangekondigd dat ze in de Amsterdamse wijken Bos en Lommer en Westerpark Glasvezel gaan aanleggen. Daar kunnen straks in totaal 29.000 huishoudens gebruik maken van deze dienst. De werkzaamheden zijn naar verwachting in september afgerond. De wijken Bos en Lommer en Westerpark zijn slechts het begin: er volgen binnenkort meer aankondigingen over andere buurten in Amsterdam. Lees hier meer over op onze website: Glasvezel internet in Amsterdam | T-Mobile Thuis.
  • Sinds 1 maart 2022 biedt T-Mobile voor thuis vouchercodes aan bij nieuwe aansluitingen en verlengingen zodat je de eerste 4 maanden gratis het aanbod kunt bekijken in de Viaplay-app. Meer informatie over Viaplay en onze aanbieding vind je op onze website.

 

Februari

  • Er komt weer een mooie nieuwe toevoeging aan ons TV aanbod! Op 21 februari zijn we van start gegaan met de Bèta-test van T-Mobile TV voor de Amazon Fire TV app. T-Mobile TV wordt beschikbaar op Amazon Fire Stick's, TV's en Cubes met Fire OS 6 en nieuwer.
  • Er wordt volop gewerkt aan het maken van de nieuwe pagina's voor wifipunten en TV-pakketten in My T-Mobile Thuis. Dit krijgt een hele nieuwe look en feel én het wordt overzichtelijker van wat je allemaal hebt en nog kan bijbestellen of opzeggen in jouw abonnement. Check het vooral!
  • Er zijn details toegevoegd aan de gebruikskosten van Video on Demand.


 Januari

  • T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet. Sinds 24 januari hebben wij een nieuw portfolio van T-Mobile voor thuis. In dit topic lees je alle ins en outs. 
  • De pagina van ‘Vast Bellen wijzigen’ en pagina van Vast Bellen uitzetten’ hebben een nieuwe look gekregen. Dit kun je check in je My T-Mobile Thuis omgeving. 
  • Klanten kunnen vanaf nu onder Contactgegevens 1 mobiel telefoonnummer en 1 vast telefoonnummer opgeven als contactnummers. 
  • Sinds 27 januari biedt T-Mobile ondersteuning op het gebruik van eigen modems. Neem een kijkje in de twee topics: 

 

 

2021

 December

  • De monteur op afspraak kan nu in My T-Mobile Thuis opnieuw aangevraagd kan worden als deze eerder geannuleerd was.
  • Er wordt nu een notificatie gegeven als de klant geen privacy instellingen ingesteld heeft staan, er wordt dan later aan de klant gevraagd om de instellingen aan te passen.

  • Cloud Opnemen kan nu weer aangezet worden door iedere klant die dit zou moeten kunnen in My T-Mobile Thuis.

November

  • De klant kan nu de status volgen wanneer hij/zij overgaat naar ons eigen super snelle netwerk in My T-Mobile Thuis.
  • De pagina waar je Vast Bellen kunt aanzetten op My T-Mobile Thuis heeft een nieuwe look gekregen. Je kunt dit hier checken.
  • De klant kan nu overzichtelijk navigeren van een vergoeding naar de samenvatting van de rekening waar de klant de specificaties vindt. Dit check je in je My T-Mobile Thuis omgeving. 

 

Oktober

  • Er is een gloednieuwe DSL handleiding, die je hier kunt checken: Nieuwe handleiding DSL.
  • Alle klanten hebben nu 1 gebruikersnaam toegewezen gekregen voor My T-Mobile Thuis.
  • Het is nu mogelijk om zonder TV Box(en) tv te kijken, via de T-Mobile TV App. In dit Community artikel lees je hier alle ins en outs over. 


September

  • Er is nu een veel duidelijker overzicht van het abonnement op de nieuwe Abonnementen pagina in My T-Mobile Thuis.

  • Je kunt nu nog makkelijker TV Boxen toevoegen en verwijderen op de nieuwe TV Boxen pagina's.

  • Vanaf 20 september is het betaalproces aangepast voor geblokkeerde Thuis van T-Mobile klanten.

  • Vanaf eind september is het mogelijk om Zakelijk Internet te bestellen voor iedere ondernemer: Zakelijk vast Internet.


Augustus

  • Het swappen van het Zyxel modem kan voortaan zonder monteur.
  • T-Mobile is naast Zoetermeer ook gestart met de aanleg van Glasvezelnetwerk in Haarlem.
  • Je kunt nu zelf een netwerkmigratie via My T-Mobile Thuis doen als op het adres een ander (beter) netwerk beschikbaar is.
  • Voor nieuwe klanten die overstappen vanaf Ziggo is er een optie om een monteur op afstand in te schakelen. Deze monteur helpt de klant telefonisch door de installatie van hun DSL-apparatuur heen.

 

Juli

  • Hardware-retour proces verfijnd. Verouderde apparatuur hoeft niet altijd meer geretourneerd te worden, maar mogen ook naar een recycle-punt gebracht worden. 
  • Pakketten leveren op een ander adres. Het is nu mogelijk om het pakket op een ander adres te laten bezorgen. Handig voor als je bijvoorbeeld nog niet verhuisd bent!

 

Juni

  • Monteur op afstand voor de Overstapservice! Speciaal voor Ziggo klanten die overstappen naar T-Mobile. Monteur begeleidt je op afstand tijdens de installatie van DSL.
  • Update T-Mobile TV (v7433) Haal de TV Box van de stroom om de update te pushen naar de nieuwe versie op de TV Box.
  • Update TV Anywhere IOS: beeld-in-beeld modus activeren in de player, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Update TV Anywhere Android: vereenvoudigde navigatie met terug-/doorspoelen, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Apple TV heeft betere ondersteuning voor kleurenblindheid. Radio heeft nu ook een screensaver.
  • T-Mobile TV webversie: Dagpassen bestellen. Extra tijd bij het inplannen van opnames. Opname icoon is alleen zichtbaar voor de zenders waar je kan opnemen.

 

Mei

  • Verbeterde Bestellingen-pagina in My T-Mobile Thuis. Naast een nieuw uiterlijk is de pagina ook uitgebreid met: Tijdslijnen, Track&Trace codes (indien van toepassing), informatie over de volgende stap in de bestelling en details en de veelgestelde vragen. 

April

  • Klantvoordeel Thuis van T-Mobile abonnement in combinatie met Tele2 mobiel abonnement!
  • Netwerkmigratie mogelijk van het WBA netwerk naar ODF netwerk, mogelijk om over te stappen naar 1000 Mbit/s indien op het adres beschikbaar!
  • Limiet aantal ingeplande opnames is van 50 verhoogd naar 100. Hiermee loop je minder snel tegen het maximum aan!
  • Update TV Anywhere voor apparaten vanaf iOS v.2.3.3. Easy 30 seconden terugspoelen en doorspoelen! Op de tablet direct toegang tot de TV-gids vanuit het Thuis menu.
  • Dagpassen beschikbaar in de À la Carte shop voor premium zenders! 

 

Maart

  • Mogelijk om Klantvoordeel te ontvangen met de combinatie van een T-Mobile abonnement en een Tele2 mobiel abonnement!

  • Incassodatum wijzigen in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu kan je zelf één van de drie incassodata kiezen. Je ontvangt een bevestiging na het wijzigen per e-mail.

  • Rekening overzicht aangepast in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu is het mogelijk om op de rekeningenpagina door te klikken naar een samenvatting van de rekening, zonder dat je de PDF hoeft te downloaden! Ook de navigatie tussen verschillende rekening gaat nu soepeler dan ooit.

 

Februari

  • iDEAL betalingen zijn vanaf nu mogelijk in My T-Mobile Thuis bij openstaande rekeningen! 

  • Compensaties/crediteringen van de afgelopen drie maanden zijn te volgen in My T-Mobile Thuis! Dit is inclusief de status van de compensatie.

  • Hardware versoepelingen bij verhuizingen. Eerst moest alles terug gestuurd worden en ontving je nieuwe hardware. In sommige gevallen is dit aangepast en kan je de hardware meeverhuizen!

Januari

  • My T-Mobile Thuis menu is vernieuwd en overzichtelijker!

  • Software update T-Mobile TV. In deze nieuwe software update (versie nummer eindigt op 7255) zijn de laatste issues verholpen. Ook zijn de functies ‘ Terug Kijken’ (eenvoudiger alle beschikbare afleveringen van een serie kiezen) en ‘Verder Kijken’ (Het programma hervatten na pauzeren of begin gemist) verbeterd. 

 

2020

December

  • Naar aanleiding van de ontvangen feedback over T-Mobile TV en TV Anywhere, zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd in de update van week 51!

  • Terugkijken beschikbaar van Talpa-zenders (SBS6, SBS9, Net 5, Veronica/DinseyXD) op het interactieve TV platform!

  • Opzet van de facturen. De kostenspecificaties op de factuur zijn verduidelijkt in My T-Mobile Thuis!

 

Oktober

  • Verzamelen van feedback vernieuwde T-Mobile TV en TV Anywhere

  • De Amino Aria 7X TV Box volgt de Amino Aria 610 TV Box op. Dezeis in feite precies hetzelfde, maar dan met een snellere processor!

 

September

  • Lancering van het vernieuwde TV Anywhere. Meer zenders, meer opties, meer plezier, én ook nog eens beschikbaar op Apple TV!

 

Augustus

  • Lancering Wifi Plus. Wifi Plus is hét antwoord op Wifi-loze of een haperende verbinding in huis!


Juli

  • Lancering T-Mobile TV. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! 


Mei

  • TV-abonnement uitzetten kan vanaf nu heel makkelijk via My T-Mobile Thuis.

  • Vast Bellen abonnement aanzetten kan nu ook via My T-Mobile Thuis. Je kan hierbij 1 telefoonnummer en nummerportering aanvragen.


Februari


Januari

  • TV Anywhere: nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

  • Dertien regionale zenders  zijn vanaf nu in HD kwaliteit te bewonderen. 

 

2019

December

  • Maximaal 7 dagen Terug Kijken op RTL zenders via de Tv-Gids. 

November

Juli

  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
  • TV538 voortaan in HD beschikbaar.

Mei

  • Vanaf 8 mei leveren we een nieuw modem; de Zyxel VMG8825-T50.
  • Nieuwe beltarieven voor gesprekken naar EU bestemmingen.
  • Viceland beschikbaar op TV Anywhere.
  • Vervangen van de ' oude' Amino A140 TV Boxen die nog bij een aantal klanten in gebruik zijn.

April

Maart

  • MTV Live toegevoegd aan het Kids & Music pakket op kanaal 215.
  • Shorts TV toegevoegd aan het Infotainment pakket op kanaal 321.
  • Cartoon Network beschikbaar via TV Anywhere.
  • Uitbreiding zenders Begin Gemist.
  • Uitbreiding zenders Pauze/Live. Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z!
  • Wisselen TV naar Radio met de groene knop. Er is veel vraag geweest naar makkelijker kunnen wisselen tussen TV en Radio. We hebben geluisterd!
  • Wisselen van ondertiteling met de gele knop.
  • Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar.
  • Het volumebalkje helemaal vol.

Februari

Januari

  • Bellen pakket aanpassen via My T-Mobile Thuis.
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen via My T-Mobile Thuis.
  • Wifi-kanaal aanpassen via My T-Mobile Thuis. Tips voor een optimale Wifi-verbinding? Klik hier
  • Gebruikskosten en voor Telefonie inzien via My T-Mobile Thuis.Hoe je dit kunt doen, lees je hier


2018

September


TV Anywhere
Vanaf eind vorig jaar kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent. En als kers op de taart kun je nu ook op Apple TV gebruik maken van TV Anywhere!

Zender van de maand
Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! T-Mobile Thuis introduceert Zender van de maand.

 

Mei


TV Anywhere
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

  • Nu 28 zenders
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders
  • Stoppen en weer verder kijken.
  • Favoriete zenders instellen.
  • Eenvoudig zappen

April


TV & Radio Updates
Ook het TV-platform blijven we steeds verder doorontwikkelen. Een klein overzicht van de TV & Radio updates van vorig jaar:

 

  • Nieuwe functie: A la Carte
  • Top 20 films in het TV-menu
  • Oplossing lang doorlopende opnames
  • Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode
  • Oplossing balkje schijfruimte op de harddiskrecorder
  • Pop-up als de harddiskrecorder vol is
  • Het openen van een vergrendelde opname opent niet langer alle vergrendelde kanalen
  • And many more...

Februari:


Gratis TV-kijken in heel de EU!
Sinds februari 2018 is het mogelijk om overal binnen de Europese Unie jouw favoriete televisieprogramma's en -films te kijken via de TV Anywhere App. Voor onze klanten een primeur: we zijn de eerste Nederlandse TV-aanbieder die dit mogelijk maakt!

 

Overig

  • In My T-Mobile Thuis kunnen zien welke rekening wel/niet betaald is. Update
  • Inlogtoegang tot FILM1 website en toevoeging van deze zenders in TV Anywhere bij abonnement FILM1. Update
  • Inlogtoegang tot Ziggo Sport totaal TV app en website, net zoals FOX Sports GO, bij Ziggo Sport pakket. Update
  • Niet alleen spoelen bij opnames maar ook tijdstip selectie of per 5 minuten. Update
  • UPNP voor de (Draytek 2132)
  • Optie voor maken van backup. (Draytek 2130 en 2132)
  • Keuze voor ander (meer open/admin toegang) modem (desnoods met bijbetaling?)
  • Abonnement wijzigen via de My T-Mobile Thuis website. (Algemeen).
  • Volgorde van zenders in de zenderlijst zelf aan kunnen passen. (TV/RADIO)
  • Zenders boven de 999 kunnen kiezen (mbt Radio vooral). Kan momenteel alleen voorbij 999 door middel van pijltjestoetsen. (TV/RADIO).
  • Gemiste uitzendingen beter sorteren (nieuw naar oud.) (TV/RADIO)
  • FOX Sports GO. Update
  • Leesbaarheid display TV Box (TV/RADIO)
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Update
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Update
  • Serie in een reeks opnemen. Update
  • Uitbreiding zenderlijst met VICELAND. Update
  • Een abonnement voor 200Mbps (glasvezel).
  • Pop-up voor 'wissen oudste opname?' bij overschrijding schijfruimte. Zie nieuwsbericht.
  • TV Anywhere op laptop/PC kijken. Zie nieuwsbericht.

 


Wensen & Suggesties voor T-Mobile voor thuis
Werkt er iets niet goed aan de TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het aan ons door en we gaan er mee aan de slag!


74 reacties

Reputatie 3
En wat worden de toekomstige verbeteringen van April? Ik hoop begin gemist een week terug via de tv gids op de decoder.
Een paar suggesties:

Opnemen van een hele serie in 1x;

Activeren van IR aansluiting op de STB (kan die uit het zicht)
Reputatie 7
Badge +10
@hank3319



Opnemen van een serie in 1 keer kan, maar werkt niet altijd even lekker, doordat de decoder uit gaat van een tijdvak op een bepaalde dag/frequentie. Dat kan inderdaad beter. Ook het verwijderen ervan ging/gaat niet altijd even soepel.
@hank3319



Opnemen van een serie in 1 keer kan, maar werkt niet altijd even lekker, doordat de decoder uit gaat van een tijdvak op een bepaalde dag/frequentie. Dat kan inderdaad beter. Ook het verwijderen ervan ging/gaat niet altijd even soepel.


Je kunt inderdaad een opname plannen die op een bepaalde tijd een bepaalde duur opneemt. Als je niet handmatig uitschakelt blijft deze opname duren tot de schijf vol is.

Dat is heel wat anders dan een serie opnemen. Dat is technisch gezien een koppeling aan een programma. Is de serie afgelopen dan houdt ook het opnemen op.
Reputatie 3

Mei:

TV Updates


  • Viceland beschikbaar op TV Anywhere.

Niet meer in mei?
Reputatie 7
Badge +10
het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇
Reputatie 3
het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇


Heb liever dat ze die Draytek modems vervangen.
Reputatie 7
Badge +10
dat snap ik, alleen de A140 staat updates in de weg. de draytek is zelfs sneller als de huawei. alleen niet op de wifi...
Reputatie 3
Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.
Reputatie 7
Badge +8
het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇


Goede, toegevoegd! :)





Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.


We gebruiken custom firmware op de Draytek die we uiteraard up-to-date houden, deze zijn dus zeker veilig! De A140 TV Boxen zijn inderdaad nog van het Vodafone tijdperk. Er zijn er nog een klein aantal in gebruik die we nu dus aan het vervangen zijn ;)

Reputatie 3


het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇
Goede, toegevoegd! :)









Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.
We gebruiken custom firmware op de Draytek die we uiteraard up-to-date houden, deze zijn dus zeker veilig! De A140 TV Boxen zijn inderdaad nog van het Vodafone tijdperk. Er zijn er nog een klein aantal in gebruik die we nu dus aan het vervangen zijn ;)



Een firmware van Apr 21 2017, noem je up-to-date houden?



Reputatie 3

  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.

Toch iets in Juli, er was niets in juni namelijk🙁 Misschien het zenderoverzicht nog even updaten? 😉
Reputatie 7
Badge +10
TV538 volgens de zenderlijst ook, maar is nog sd. Vermoed dat men nog niet klaar is. 😉
Reputatie 7
Badge +6
De zenderlijst zal zo snel mogelijk aangepast worden. TV538 zal ook snel in HD komen. We zijn er bijnnnnnnnna. 😎
Reputatie 3
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?



https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @WhySoSerious,



Er zijn in meerdere topics hints gegeven dat er voor het TV product een grote update aan komt. Hoognodig. 😉 Daarbij ben ik hints tegen gekomen richting cloud, opname, uitbreiding begin gemist. Let daarbij op wat TV Anywhere al kan. het zijn hints/geruchten, maar formeel is er niets naar buiten gebracht en klopt het artikel niet helemaal. Over 4K heeft T-Mobile eerder aangegeven dat dat minder prioriteit heeft door de beperkte adoptie van geschikte apparatuur in de huiskamer. Al kan dat natuurlijk snel veranderen.
Reputatie 7
Badge +6
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?



https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/




Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...
Reputatie 3


Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?



https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...


Ik mag toch wel hopen dat er wel wat waarheid in zit en dat er veranderingen komen? Met tv lopen jullie erg achter en aan die waslijst wordt ook vrij weinig aangedaan.
Reputatie 7
Badge +10
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.
Reputatie 3
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.

Dat is het probleem juist, begin dit tropic staat dat ze toekomstige verbeteringen met ons willen delen, maar dat is tot nu toe vrij weinig gedaan. Ze plaatsen steeds updates die al gedaan zijn. Nu lezen we van alles op andere websites en weten we niet of het waar is of niet (aannames).



Ze weten nu toch wel wat er op de planning staat van augustus/september?
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie op dit vlak vooruitstrevender mag. Zeker nu al een paar maanden op de community geopperd wordt dat er grotere veranderingen aan zitten te komen en gehint wordt op zaken zoals ik eerder schreef (vind ik leuk om bij te houden). Snap het in die zin ook niet. Aan de andere kant; concurrentie. Ik zou zeker niet alles van TotaalTV geloven. Zo is nooit formeel gesteld dat de grote verandering in september plaats zal vinden. Enkel een bericht van een user naar aanleiding van een vraag, waarbij een medewerker van de technische dienst telefonisch daarover iets had losgelaten. Lijkt mij geen valide bron zonder wederhoor toe te passen en daarmee niet meer dan geruchten. Haalt niet weg dat ik ook meer informatie zou willen over wat ons te wachten staat. Net zoals concurrenten dit doen.
Reputatie 6
Badge +4
Totaaltv is nou ook niet zo betrouwbaar vind ik persoonlijk. Die schrijven vaker wel wat.



Snap best dat je met concurrentie zit, maar aan de andere kant, als je met iets nieuws komt, wil je er toch mee pronken? Zeker met al de ellende die je leest de laatste tijd, zouden ze hierop in kunnen spelen. Klanten worden misschien wat geduldiger of niet.



Ik laat me verrassen tegen die tijd.
Reputatie 7
Badge +10
Eens, maar kennelijk denken ze er bij marketing toch anders over. Zou me niet verbazen als ze geschrokken zijn van het statement. Al zou ik er juist gebruik van maken om een algemeen statement te maken. Zonder details. Maar dat ben ik, just a user.



Als er iets komt, dan zal dat pas na de zomer zijn. Is het bereik vele malen groter.
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.



Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.



Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.
Reputatie 6
Badge +4
Als dat de reden is, dan wordt de verwachting wel heel groot.



Er wordt gespeculeerd opnemen in de cloud. Daar is niks nieuws aan, de concurrentie heeft die al. Via EPG opnames plannen, misschien zelfs serieopname, maar dan zal de EPG wel een seizoen en afleveringsnummer moeten meezenden, is er ook al. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.



Ik geloof nooit dat T-Mobile met iets komt, wat de concurrentie niet heeft. Er zijn zoveel nieuwe klanten die zich terug in de tijd geworpen voelen en ook kenbaar hebben gemaakt teleurgesteld te zijn, dat ik ervoor gekozen zou hebben dingen die de concurrent al wel heeft, openbaar te maken en de rest als een verrassing te houden.



Begrijp me niet verkeerd. Nieuwe dingen zijn leuk, maar wat de concurrent wel had, mis ik niet eens. Je betaald minder, daar is ook vaak een reden voor. Alles wat nieuw komt, moet toch betaald worden.



En dan al die extra's die je "gratis" erbij krijgt, bij de concurrent, zoals een virusscanner, zit gewoon verrekend in het abonnement. Je wordt straal voor de gek gehouden. Een commercieel bedrijf die dingen gratis doet, jaja.



Maar dwaal nou wel weer erg af. Laten we het hier maar bij laten.😁

Reageer