2013

• 31 december 2012
  • 37 reacties
  • 1606 Bekeken

Reputatie 2
Wens iedereen een goed en gezond 2013 toe.

Hoop dat er veel geklaagd word, gedreigd wordt met advocaten en noem maar op, dan weet ik tenminsen zeker dat ik weer veel zal lachen.
Moderators, nog steeds heb ik respect voor jullie. Waar halen jullie het geduld vandaan.

Een tevreden klant die zich geregeld rot lacht hier 😃

37 reacties

Reputatie 6
Iedereen ook van deze kant een super 2013 toegewenst.
Moderatoren bedankt voor jullie inzet en service.
Reputatie 5
Een beetje entertainment zo af en toe op dit forum daar is niks mis mee. ;)

Ik wens iedereen unne hiele goeie roetsj en hoop dat het volgende jaar alles brengt waar je op hoopt! 
Gelukkig nieuwjaar!!🆒
DIech och Minty
fIjne jaarwissling met veel technologie en waar jullie goed in zijn 🙂
Reputatie 2
Begint niet goed voor tmobile want ik ga weg bij die oplichters
gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!
Badge +12
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Reputatie 2
Begint niet goed voor tmobile want ik ga weg bij die oplichters

Je hebt volkomen gelijk
Reputatie 2
Is het mogelijk om 1 tropic niet te verzieken met dat negatieve gelul?
Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Reputatie 2
Ik lik geen ballen voor bgt, heb een abbo. Maar wil jou ballen wel likken als je daar door eens een keer vrolijker van word :o

En ja, ik heb een oud abbonement, maar ik staar me ook niet blind op een nieuwe ""gratis"" telefoontje, als ik een nieuwe wil, koop ik hem gewoon los in de winkel. En daarom lach ik nu zo hard met me oude, zeer goedkopen en uitermate voordelige voorwaarden abbonement
Reputatie 2
Ik BEN tevreden ja.
En je wordt behandeld zo als je mensen zelf behandeld.

En ook al had ik een nieuw abbonement, zou ik nog niet zo lopen jammeren. Ik zou er dan namelijk zelf voor getekend hebben, dus zou me zelf dan de schuld moeten geven omdat ik de kleine lettertjes niet gelezen had.

Maar ik heb er voor gekozen me oude abbo te houden en de aanschaf van een telefoon uit me eigen zak te betalen. En daar heb ik nu profijt van.
Reputatie 2
Tja wie is dom he, ik betaal weinig, en jij veel. Dus vul jij in wie er dom is....
Oh ja man, ik slijm graag. Oh t-mobile, mag ik aub een beetje gratis btg, een gratis pen is ook goed, zolang het maar gratis is.
Reputatie 2
Qusai Ik begin je te missen, joehoe, waar ben je?
Reputatie 2

Ik wens iedereen unne hiele goeie roetsj en hoop dat het volgende jaar alles brengt waar je op hoopt!

Wat voor taal/ dialect is dat ?

Ik hoop dit jaar ook al.
Reputatie 5
@Truckertje, ik had toch wel wat meer initiatief van je verwacht. 😉 In mijn profiel staat mijn woonplaats. Google dat en je weet het. 🆒
Reputatie 2
Misschien ligt het aan mij Minty, maar ik kan in je profiel niet vinden waar je woont
Hey Truckertje, 

het ligt niet aan jou, ik heb stiekem ook even gekeken, maar kon het ook niet zien staan...

Misschien als je de zin in typt op google zal het vast wel staan waar het vandaan komt ;)

Groetjes Tribaltim
Reputatie 2
Ben jij ook al nieuwschierig :)
Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe oud ze is.
Hey Truckertje, 

Dacht kijk even met je mee of ik het wel kan zien, maar ook niet... Het zal ongetwijfeld ergens uit het noorden zijn.. tenminste dat gok ik :p
Leeftijd moet je nooit naar vragen he dat weet je dan ook ;)

Groetjes
Reputatie 5
Minty komt uit Uithuizermeeden
Inderdaad erg noordelijk. Is 53 en nu net voor de 3e keer getrouwd.

(ik ben ff een weekje offline denk ik 😃 )
Edro,

Jij speelt op dit moment met vuur denk ik hahaha

Zat ik toch goed met het gokje naar het Noorden toe ;)

Groetjes Tribaltim
Badge +12
@All,

Ik wil niet vervelend zijn maar op het profiel van Minty staat wel degelijk waar ze vandaan komt ;)

Klik maar op haar naam en dan ''Over''  vervolgens staat er bovenaan ''Locatie''

Vooruit de plaatst bevind zich in Limburg :)

In het Limburgs heet het D. R.i.e.   (Spanning opbouwen!)

Succes met zoeken/raden!
Hey Dave, 

Kan je dat niet alleen inzien als je vriendjes met haar bent???
Ik kan het namelijk echt niet inzien!! 
Reputatie 5
@Truckertje, de info bij het tabje 'Over' is inderdaad alleen zichtbaar voor vrienden zoals Tribaltim al vermoedde...oeps... Als je mijn vriendschapsverzoek accepteert ben je ietsiepietsie wijzer.

Minty komt uit Uithuizermeeden
Inderdaad erg noordelijk. Is 53 en nu net voor de 3e keer getrouwd.

(ik ben ff een weekje offline denk ik 😃 )

En bedankt Schatzielein.... Nu weet ik weer waarom we twee keer zijn gescheiden. 🆒

@Davy, "D. R.i.e"? Ik nie snap... 😕

Reageer