Beantwoord

30gb internetbundel winactie

• 22 december 2016
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken

Ik had donderdag (22dec) 30gb aan internet data gewonnen voor een weekend. Maar ik weet niet precies hoe ik die moet activeren. In de sms staat dat ik de code naar 2244 moet sturen met daarin de code en het weekend waarin ik de internet data eil gebruiken. Maar als ik dat doe dan krijg ik een sms binnen dat het niet goed is gegaan. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dan een goede sms moet sturen?
icon

Beste antwoord door Amy 23 december 2016, 08:52

Hi Montell99,

Leuk dat je hier gebruik van wilt maken en fijn om te zien dat Jan je al meer informatie heeft gegeven! 🙂

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. In het lopende topic kun je precies zien hoe dit werkt.

Veel plezier met de bundel tijdens de feestdagen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je moet alleen de code invullen, als je het dit weekend wil gebruiken dan moet je het voor 18.00 uur het sms met de code versturen
Reputatie 7
Badge +15
Hi Montell99,

Leuk dat je hier gebruik van wilt maken en fijn om te zien dat Jan je al meer informatie heeft gegeven! 🙂

Omdat er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. In het lopende topic kun je precies zien hoe dit werkt.

Veel plezier met de bundel tijdens de feestdagen!