[Afgelopen] 'Valentine & Dine' Doe mee en win een dinerbon t.w.v. €100!

• 14 februari 2018
  • 18 reacties
  • 2035 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Vandaag is het Valentijnsdag! De dag van de liefde, deze dag kunnen wij op onze Community natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan!

Wie wil jij vandaag in het zonnetje zetten? Bijvoorbeeld je moeder die heel belangrijk voor je is, je beste vriend die je altijd aan het lachen maakt of misschien wel een ander Communitylid waarvan jij vindt dat hij/zij het heel goed doet.

Vertel ons wie en waarom jij hem/haar in het zonnetje wilt zetten, degene met het leukste, origineelste of ontroerendste verhaal wint een dinerbon (t.w.v. €100) voor 2 personen!

Niet getreurd, voor de overige reacties (die niet het diner voor 2 winnen) hebben we natuurlijk een ander prijsje. Gewoon omdat we vandaag extra lief voor jullie zijn!

Wie ga jij in het zonnetje zetten?

Deze actie loopt tot maandag 19 februari 2018 12:00

18 reacties

Reputatie 2
Mijn partner, met wie ik vandaag 12,5 jaar samen ben.

Vanavond gaan we lekker bij de italiaan eten, met schoonouders zwager en schoonzus en hun 3 meisjes.

Fijne valentijn allemaal!
Reputatie 4
Badge +3
Hi allemaal!

Wat een leuke reacties allemaal! Dankjewel voor het delen! Maar er kan er natuurlijk 1 de winnaar(es) zijn!

En de winnaar is.. *Trommel geroffel*

Mirremeid

Jij ontvangt een dinerbon t.w.v €100,-! Ik hoop dat jij en je superman genieten van een heerlijk etentje! Stuur je ons een foto op? :8

En voor de andere leuke kandidaten, wees niet getreurd! Er komt snel iets leuks jullie kant op! :D
Reputatie 3
Niet mijn valentijn maar wel mijn beste vriendin.
Ik ken haar nu dik 10 jaar, we hebben super leuke dingen samen meegemaakt, maar ze is er ook voor me geweest op momenten dat het even wat minder met me ging.
Dit vind ik minimaal wel een bedankje waard en ik zou haar graag trakteren op een etentje 🙂
Reputatie 2
Mijn broer is pas vader geworden. Hij heeft jarenlang in de horeca gewerkt en daardoor nooit tijd gehad om uit eten te gaan. Werkte altijd op tijden waarop andere mensen normaal gesproken uitgaan. Vandaar dat ik het leuk zou vinden als hij en zijn vriendin deze prijs zouden winnen.
Wat een geweldig leuke actie! Ik zet graag mijn lieve man Jan Faber in het zonnetje. Omdat hij een goede vader is voor mijn drie kinderen Bo, Sterre en Nikki en een superman voor mij. Ik dacht dat hij niet aan Valentijnsdag zou denken en daarom had ik zelf niet echt iets gedaan. Dat was dus een grote misvatting van mij. Hij kwam met drie mooie cadeau's een hele grote kaart. Vervolgens heeft ook nog eens geregeld dat onze T-Mobile abonnementen zijn omgezet naar Unlimited Voordeel, zodat ik nu onbeperkt met hem kan bellen! Tja, daar blijf ik dus flink bij achter met alleen een paar hartjesspekjes. Hopelijk kan ik dit met een beetje hulp van T-Mobile goed maken.
Wat een superleuk bericht! Dat zal mijn man ook heel erg leuk vinden. Wij zullen zeker een foto sturen ons etentje. Alvast hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +20
Gefeliciteerd Mirremeid! Ik wens jullie heel veel plezier op jullie etentje! 😃
Reputatie 2
Oh hahaha
Ja daar wacht ik ook met smart op .;)
Reputatie 1
Wat ik allemaal heb meegemaakt blijft privé en ga ik niet op een forum zetten, feit is dat ik de liefde van mijn leve gevonden heb die tevens de meest fantastische vrouw en persoon is voor mijn twee meiden. Een etentje voor twee zet ik liever om in 4, omdat we een gezin zijn en de liefde met elkaar horen te vieren. Daar moet niemand buitengesloten worden.
Reputatie 2
Wens jullie ook een leuke avond Mirremeid :)
En Johrick alvast bedankt voor het aardigheidje 😃
Reputatie 2
Er is iets onderweg, kreeg ik door in de app van postnl.
Spannend..

@mirremeid ik hoop dat je een lekker etentje hebt gehad ondertussen?
Reputatie 2
Deze verassing heb ik ook gehad.
Dankje wel @Johnrick
Reputatie 4
Badge +3
Hi Xsjlo,

Hahah nee hoor!

180punten? zei:
Wacht nu op je nieuwe video :D

Vandaar dat ik zei dat hij nog even geduld moet hebben en het er aankomt! 😉
Reputatie 2
Hoi Johrick,

Je zal het wel druk hebben, maar is er al iets onderweg? Of is het kwijtgeraakt bij de post?
Reputatie 4
Badge +3
Hey 180Punten?,

Bedankt voor je oplettendheid! Ik heb het zojuist voor je nagekeken en er was iets fout gegaan met de verzending!

Ik heb het opgelost en het komt zo snel mogelijk je kant op! Nogmaals bedankt voor het meedoen. Stuur je ons een foto op als je het binnen hebt? 😉

Fijne dag nog!
Reputatie 2
Hoi Johrick!

Heb het inmiddels ontvangen. Hierbij een fotootje.
Alvast een prettig weekend gewenst :)
Wacht nu op je nieuwe video 😃
Reputatie 4
Badge +3
Hi 180punten & Xsjlo,

Super leuk om te horen dat jullie het hebben ontvangen! (Sorry voor de vertraging nogmaals 😛 )

@180punten, nog even geduld! Het komt er aan, geloof me 😉

Jullie alvast een fijn weekend! Geniet ervan 🆒
Reputatie 2
Krijgt 180 punten nog meer dan???
lol

Reageer