Beantwoord

afmelden

• 9 december 2018
  • 9 reacties
  • 1353 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil mij per direct afmelden voor de t-mobile community,daar ik daar geen gebruik van wil maken.
maar krijg dit niet voor elkaar .
graag reactie
m.vr.gr.

Gerard
icon

Beste antwoord door Seccie 9 december 2018, 16:46

Beste,

Probeer eens: op je avatar te klikken. Vervolgens instellingen en vervolgens nogmaals instellen. Zet ontvang status updates uit op nee.

Als het goed is ontvang je nu geen updates meer.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen,

T-Mobile moderators kunnen accounts verwijderen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je ons wil verlaten? Ik verwacht dat een van de T-mobile moderators spoedig je verzoek in behandeling zal nemen.
Ik krijg ineens tientallen mails over nieuwe topics in deze community. Hoe meld ik mij hiervoor af? Ik heb me nooit aangemeld.
Sinds gister krijg ik diverse mails zonder dat ik mij hiervoor heb aangemeld ????
heb hier dus ook geen belang bij.
Reputatie 4
Badge +1
Volgens mij kun je de meldingen uitschakelen als je bij de eerste post even het vinkje "favoriet" uitschakelt.
Dat werkt niet. Heb ik gedaan, mijn “favorieten” ook verwijderd, maar mails blijven binnenstromen.
Hier net zo, kan geen vinkje vinden.
Reputatie 6
Badge +8
Beste,

Probeer eens: op je avatar te klikken. Vervolgens instellingen en vervolgens nogmaals instellen. Zet ontvang status updates uit op nee.

Als het goed is ontvang je nu geen updates meer.
Ik word er ook gestoord van. Ik heb me niet aangemeld, onder instellingen staan alle vinkjes op NEE, vanmiddag heeft T-mobile klantenservice na enig aandringen mij geprobeerd af te melden, ik kreeg daar zelfs een bericht over van de Community, maar ik krijg toch nog emails. Wij hebben 2 nummers van T-mobile, het bovenstaande geldt voor beide nummers. Dit irriteert mij dusdanig dat ik overweeg T-mobile op te zeggen (2 mobiele nummers en T-mobile thuis).

Het is mij inmiddels duidelijk dat dit forum wel degelijk onder T-mobile zelf hangt. De klantenservice kon immers mijn instellingen wijzigen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ton,

Dat is zeker niet de bedoeling en ik heb je dan ook verwijderd van de Community. Ik weet niet precies wat er bij de klantenservice aan je beloofd is, want zij kunnen niets aanpassen aan jouw account op de Community. Dat kunnen alleen de Moderators op deze Community. Het is echter zeker een onderdeel van T-Mobile.

Jammer dat jouw ervaring met de Community negatief is, wie weet verandert dit nog eens in de toekomst!

Reageer