Vraag

Afmelden forum e-mail notificaties

Ik kan nergens de optie vinden om mij af te melden voor email notificaties van dit forum. Waar zit dat?

26 reacties

Dit zijn de eigenschappen zoal ik die zie.

Reputatie 7
Badge +17
Hi OhmeCore,

Dankjewel voor het delen van de afbeelding. Ik zie dat je op dit moment alles hebt ingesteld op NEE en hierdoor zou je geen notificaties moeten ontvangen. Krijg je na deze instelling nog steeds e-mail notificaties? Zo ja, dan ga ik dit direct door te zetten om het op te lossen voor je!

Ik hoor graag van je!
Dank je wel voor je reactie Hajar,
Mijn inbox loopt nog steeds vol met notificaties, graag uit zetten asjeblieft en waarom werkt de optie 'uitzetten' niet op de site. Misschien een aandachtspuntje voor jullie. Vr.gr. OhmeCore
Reputatie 6
Badge +13
Ik krijg ze nu ook terwijl ook bij mij die optie uit staat.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi OhMECORe en CrisTien,

We waren er van overtuigd dat dit opgelost was, voor alle leden, maar schijnbaar gaat het niet goed. We hebben dit nogmaals doorgezet en rekenen op een snelle oplossing!

Voor andere lezers: Controleer even jouw instellingen om te kijken of je wel daadwerkelijk de meldingen uit hebt geschakeld.

Als we een update hebben, dan horen jullie het!
Nog even ter aansporing, het wordt echt vervelend !

Hoi Cristien en OhMECORe.

Zouden jullie nog even naar het volgende willen kijken?

Als voorbeeld even de subcategorie 'Alles over de community':

Onder de grote banner staat een knop 'Aanmelden', staat daar toevallig 'Afmelden' bij jullie? (Check de subcats even waar je e-mails van krijgt.)

Als ik daar op Aanmelden druk, krijg ik de volgende melding: "Wanneer je je inschrijft, zullen we je een e-mail sturen wanneer er een nieuw onderwerp in deze categorie is".

@T-Mobile
Misschien is het een idee om daar een andere naam aan te geven? Deze is best verwarrend eigenlijk. Inschrijven, zoals de tekst zelf zegt (waar nog even een punt achter hoort natuurlijk), is een betere benaming.
Reputatie 6
Badge +13
Ik mag een boon zijn als ik dat zie staan ☺️ Dit is wat ik zie, ook als ik niet ben ingelogt?

Dat klopt, dat is de 'homepage' van het forum, daar staat inderdaad geen knop bij.

Als je e-mails krijgt uit bijvoorbeeld 'Stel je vraag', moet je daar even kijken of er 'Afmelden' staat ipv 'Aanmelden'. In geval van meerdere subcategorieën zul je ze allemaal even langs moeten.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb hem door👍🏻 Zie nu de knop aanmelden/ afmelden staan.
dat is geregeld.
helaas krijg ik nog wel mails als iemand mijn naam noemt maar daar kan ik wel mee leven.
@Kaassausje ik denk dat jij nu ook een mail krijgt toch?
Verder bedankt 👏🏻
Het forumleven is simpel als je het maar even snapt 🤣
Nee, ik krijg geen e-mails.

Ik zie dat mijn naam geen link krijgt, ik ben stuk. Lekker laten zo. 😃 (Viel me ook al op dat namen ook niet automatisch de user-tag krijgen als ik een @'naam' post.)

Ik kan ook geen optie vinden om de @-mentions uit te zetten. Kan die optie er wel komen T-Mobile?
`'t HOUDT VERDOMME MAAR NIET OP, INBOX LOOPT NOG STEEDS VOL MET FORUM NOTIFICATIES.
En waarom staat er altijd "inloggen" als ik al ingelogd ben.

Reputatie 6
Badge +16
Hoi OhMECORe,

Ik wil je verzoeken je woordkeuze aan te passen en niet te schreeuwen. Wij zijn hier om iedereen te helpen, dus het is niet nodig om te schelden.

Wat betreft de notificaties: daar zijn wij achteraan aan het gaan en wij hopen op een snelle oplossing vanuit het platform. Wat betreft "inloggen": dit is de inlogknop die losstaat van de Community en doorverwijst naar My T-Mobile. Je bent dus wel ingelogd op de Community!
Als ik een krachtterm gebruik om mijn frustratie te uiten is dat geen schelden hoor.
Heb je al naar mijn suggestie gekeken OhMECORe?
De knop heeft een andere naam gekregen en heet nu 'Inschrijven' of 'Uitschrijven', afhankelijk van of de optie aan/uit staat.

Je vindt 'm nog steeds onder de banner van elk subforum, vlak boven de topics:

Kaassausje bedankt voor je suggestie, kudo's voor jou! 😎
Graag gedaan.
`'t HOUDT VERDOMME nog steeds MAAR NIET OP, INBOX LOOPT NOG STEEDS VOL MET FORUM
NOTIFICATIES. 😠

Reputatie 6
Badge +13
Mmmm en moet je daarom vloeken? Hou het even netjes wij meelezers kunnen er ook niets aan doen.
bij mij is het gestopt nadat ik de tip van @Kaassausje heb toegepast.
Je kan ze ook in je spambox binnen laten komen dan heb je er weinig last van.
`'t HOUDT nog steeds MAAR NIET OP, INBOX LOOPT NOG STEEDS VOL MET FORUM
NOTIFICATIES. 😠

JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR, WE ZIJN NIET DOOF! Houd je gewoon aan de huisregels van het forum.

Nogmaals: schrijf je uit in alle subcategorieën, verwijder je favorieten.
2 maanden geleden werd me beloofd dat ik geen email notificaties meer zou krijgen. Nog steeds loopt mijn inbox vol met die notificaties. Zie onderstaande tekst.

Reputatie 5
Badge +7
Filter-and-delete is de snelste oplossing. Met die 'Een nieuw topic is aangemaakt ...' emails is inderdaad nog steeds iets mee mis.
Of je hele forum account (laten) verwijderen. Of zo hard schreeuwen dat je sowieso verwijderd wordt.
Als ik met hard schreeuwen verwijderd wordt krijg ik dan ook geen email notificaties meer? Als dat de oplossing is voor mijn probleem ga ik dat zeker doen. Het forum management is werkelijk waardeloos gebleken tot nu toe. Wat is trouwens filter-and-delete tmoesel?

Reageer