Beantwoord

Afmelden forum-notificaties

• 27 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 371 Bekeken

Goedemorgen, gister heb ik een reactie achtergelaten op het forum topic voor wat betreft de netwerkstoring die er gaande was/is. Ik krijg nu echter tientallen email-notificaties van alle mensen die ook na mij hebben gereageerd. Het probleem is bij mij inmiddels al opgelost, dus ik zou mij graag willen afmelden voor dit topic, want de vele meldingen/notificaties vind ik vervelend worden.
Hoor graag en bij voorbaat dank voor de reactie(s)!
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 27 augustus 2016, 15:34

Per topic waar je op reageert kan je ook 'favoriet' instellen. Dit is een knop die bovenaan het topic staat en zowel als je daar op klikt als dat je rechts bovenin via je eigen 'Mijn Favorieten' kan je zien welke topics je in de gaten houdt.

Ook via Mijn Favorieten kan je de thread verwijderen, maar je kan ook simpelweg de notificaties uitzetten... Dat staat onder instellingen (notificaties van favorieten). Zo kan je nog wel af en toe kijken of er nog iets nuttigs in bepaalde threads is bijgekomen, maar krijg je geen volle mailbox met notificaties.
Bekijk origineel

2 reacties

Per topic waar je op reageert kan je ook 'favoriet' instellen. Dit is een knop die bovenaan het topic staat en zowel als je daar op klikt als dat je rechts bovenin via je eigen 'Mijn Favorieten' kan je zien welke topics je in de gaten houdt.

Ook via Mijn Favorieten kan je de thread verwijderen, maar je kan ook simpelweg de notificaties uitzetten... Dat staat onder instellingen (notificaties van favorieten). Zo kan je nog wel af en toe kijken of er nog iets nuttigs in bepaalde threads is bijgekomen, maar krijg je geen volle mailbox met notificaties.
Dank voor je duidelijke antwoord Poco-Loco!

Reageer