Beantwoord

Afmelden voor community

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil me afmelden voor dit forum/community. Ik heb het niet meer nodig. Bedankt
icon

Beste antwoord door Seccie 9 december 2018, 16:49

Goedemiddag,

T-Mobile moderators kunnen accounts verwijderen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je ons wil verlaten? Ik verwacht dat een van de T-mobile moderators spoedig je verzoek in behandeling zal nemen.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag,

T-Mobile moderators kunnen accounts verwijderen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je ons wil verlaten? Ik verwacht dat een van de T-mobile moderators spoedig je verzoek in behandeling zal nemen.
Mijn vraag is beantwoord. Ik heb de community niet meer nodig dus graag afmelden
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Je forum account is bij deze verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Ik heb me 'per ongeluk' ingeschreven. Ik kan nergens vinden hoe ik me uit kan schrijven. Dus wil iemand mijn account verwijderen...
En ook graag dit bericht verwijderen, zodat mijn naam ook niet meer zichtbaar is.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi,

Ik heb zojuist jouw account voor je verwijderd. Deze is dus niet meer toegankelijk!

Fijne feestdagen toegewenst!
Ik wil mezelf ook graag afmelden, ik heb het niet meer nodig.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi,

Dat is prima, ik heb het voor je geregeld! 🙂
Hallo,

ik word helemaal vol gespammt met mailtjes van tmobile community. Ik hem me nooit aangemeld voor mailtjes. Ik wil me dus afmelden.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +14
Sharella01 schreef:

Hallo,

ik word helemaal vol gespammt met mailtjes van tmobile community. Ik hem me nooit aangemeld voor mailtjes. Ik wil me dus afmelden.

Alvast bedankt!

Beste Sharella,

Klik rechtsboven op jouw foto/avatar, kies instellingen en vervolgens nog een keer instellingen (links). Daar kun je mail notificaties uitzetten.
Ook ik heb me per ongeluk aangemeld. Kan iemand mijn account voor verwijderen?
Dank!
Reputatie 6
Badge +16
Natuurlijk! Is geregeld. 🙂

Reageer