Afscheid met een bedankje en een pluim

• 19 maart 2018
  • 1 reactie
  • 1300 Bekeken

Dag allen, ik ben Huub en ik heb 2½ jaar geleden een contract afgesloten voor mobiel bellen, internetten en sms diensten voor nog geen €20 per maand.

Het wordt helaas toch tijd om op het voorstel van mijn tv en internetprovider in te gaan en een abonnement te nemen zónder internet, met 400 belminuten per maand en onbeperkt sms diensten, met €5 korting. De opzegtermijn is al ingegaan.

Met mijn oude maar goeie telefoon doe ik alleen aan bellen en sms'en. Internetten doe ik thuis achter de pc. Van de oude stempel zeg maar.

Zodat ik voor euro drie per maand bel en sms. Daar kan toch niemand tegenop. Vandaar mijn keuze voor de andere provider.

Wel wil ik T-Mobile bedanken voor alles en zeggen wellicht tot ziens. Nooit problemen of storing gehad, de rekening klopten wel, de prijs was niet te hoog, gewoon helemaal prima.

Wel wat spaarpunten en gratis sms'jes gratis gekregen maar daar had ik liever nog een paar centjes korting voor gehad (ik belde te weinig om veel punten te sparen en sms'en is tóch al gratis). :D

Groetjes, Huub

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Huub,

Wat jammer dat nou juist jij ons gaat verlaten! Zulke lieve berichtjes willen we natuurlijk wel vaker zien.

Ik kan het helemaal begrijpen hoor, zeker als je aan bellen en sms'en genoeg hebt. Je gaat dan natuurlijk voor een abonnement dat voor jou het meest voordelig uitvalt. In elk geval vind ik het super om te lezen dat je ons niet om een andere reden verlaat en je altijd tevreden met ons bent geweest. Daar doen we het natuurlijk allemaal voor!

Bedankt voor jouw positieve bericht en hopelijk tot ziens bij T-Mobile, onze deur staat altijd voor je open. 😃

Reageer