Beantwoord

Bericht op verzoek klant verwijderen

• 7 maart 2019
  • 10 reacties
  • 2283 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag om een bericht te verwijderen en krijg als antwoord
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2019, 09:25

Net als het vorige topic gaat ook dit topic op slot. De klant is ondertussen van de Community verwijderd.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Andere klant vraagt het en kijk hier het antwoord

Vreemde gang van zaken .......
Reputatie 3
Lees je andere topic: dit topic zal morgen gesloten worden vanwege dubbele posting! Niet doen ...
is onderste steen een medewerker van t mobile ?
Waar slaat “Niet doen ... “ op?

komt een beetje over als een waarschuwing van “onderste steen”

wie is hij ? ...
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Aharmelink,

@OndersteSteen is net als mijzelf een gewone klant van T-Mobile welke mee probeert te denken met vragen van klanten. Hij heeft daarbij gelijk dat een dubbele post door de moderators zal worden gesloten, omdat het voldoende is om met een enkel bericht en een gezonde dosis geduld je opmerking kenbaar te maken.

Om jouw vraag even te beantwoorden:

Het staat de moderators van T-Mobile vrij om bepaalde topics te verwijderen als hiervoor redenen zijn als privacy. Jouw voorbeeld geeft aan dat de persoon aangeeft dat zijn activiteit direct herleidbaar is naar hem als individueel persoon, en dat is op grond van de privacy een reden voor verwijdering van een topic. Als jouw topic niet aan een dergelijke criteria voldoet dan zal T-Mobile over het algemeen geen reacties of topics verwijderen. Een belangrijke filosofie van dit forum is dat klanten elkaar helpen, en jouw bijdrage of opmerking draagt daar bij. Het verwijderen van berichten, ook berichten welke kritiek hebben op T-Mobile, draagt niet bij aan de integriteit van dit forum. Kritiek is altijd welkom mits dat op een civiele manier natuurlijk kan worden besproken. Daarmee kan T-Mobile dan namelijk de service verbeteren en jou beter helpen met je vragen.

Gelieve om jouw vraag binnen het originele topic te houden. Dit maakt het reageren makkelijker en overzichtelijker voor jou, medeklanten en T-Mobile.
Wat een gelul in de ruimte ......

nu zal ik even heel open en transparant worden !

volgens mij hebben sommige mensen geen leven want als je zulke lul verhalen schrijft .....

ik ga geen enkele vraag meer beantwoorden !

niet van t mobile medewerkers hier en niet van andere klanten c.q. wijsneuzen !

en als dit geen gepaste taal voor deze community is lijkt me een goede reden om alles te verwijderen !!

Wat een vreselijke bedoeling is dit !
Wat een gelul in de ruimte ......

nu zal ik even heel open en transparant worden !

volgens mij hebben sommige mensen geen leven want als je zulke lul erhalen schrijft .....

ik ga geen enkele vraag meer beantwoorden !

niet van t mobile medewerkers hier en niet van andere klanten c.q. wijsneuzen !

en als dit geen gepaste taal voor deze community is lijkt me een goede reden om alles te verwijderen !!

Wat een vreselijke bedoeling is dit
Reputatie 7
Badge +20
Net als het vorige topic gaat ook dit topic op slot. De klant is ondertussen van de Community verwijderd.