Beantwoord

Beste antwoord zelf kiezen

Hoi, ik zat een oud topic van mij te kijken over internetsnelheid, zie attachment
daar staat een “ beste antwoord” in, wat ik met alle respect niet het beste antwoord vond.
het suggereert namelijk dat mijn probleem was op te lossen, wat was echter niet zo.
ik neem aan dat ik zelf kan instellen wat het beste antwoord is, aangezien ik als beste weet welk antwoord mijn vraag het best heeft geholpen
hoe kan ik dat doen?

icon

Beste antwoord door Piotr 8 januari 2019, 11:12

Hey @GGoeij,

Ik ben het voor je gaan uitzoeken. Zowel moderators als posters van een topic kunnen "het beste antwoord" markeren. Maar zodra een moderator een antwoord heeft gemarkeerd, kun je dit als poster niet meer zelf doen.

Aangezien je je niet kan vinden in het "beste antwoord" van Brian, heb ik deze niet meer als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt nu zelf een antwoord kiezen.🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hey @GGoeij,

Ik ben het voor je gaan uitzoeken. Zowel moderators als posters van een topic kunnen "het beste antwoord" markeren. Maar zodra een moderator een antwoord heeft gemarkeerd, kun je dit als poster niet meer zelf doen.

Aangezien je je niet kan vinden in het "beste antwoord" van Brian, heb ik deze niet meer als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt nu zelf een antwoord kiezen.🙂
Piotr, dank voor het “beste antwoord” . Dus het beste kan ik zelf een beste antwoord selecteren, dan kan ik het altijd nog wijzigen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @GGoeij,

Wanneer je een 'Beste antwoord' hebt geselecteerd, is het niet mogelijk om deze later zelf nogmaals ergens anders in het topic te plaatsen. Je kunt dus één keer het beste antwoord markeren, omdat er maar één antwoord het beste is! 😉
Hoe dan voorkomen dat tmobile zelf een antwoord kiezen dat niet mijn beste antwoord is?
of kan anders heel duidelijk worden aangegeven in dit forum of jullie dit zelf als beste antwoord vinden, of de klant die de vraag gesteld heeft dit vindt?
Reputatie 6
Badge +16
Wij kiezen vaak al een beste antwoord als we vermoeden of zien dat dat de juiste is, omdat anders een heleboel topics open blijven staan. Uiteraard kun je altijd even aangeven als je het er niet mee eens bent en dan zorgen wij ervoor dat het weggehaald wordt of dat je zelf een beste antwoord kunt kiezen!

Reageer