Vraag

Blokkade

Hoihoi, ik was afgelopen maand te laat met betalen van mijn abbonement waardoor hij nu geblokkeert is. Ik wil bellen naar 1200 want dat is gratis en geef ik machtiging af zodat het betaald kan worden.. Maar ik kan geen uitgaande gesprekken meer voeren??! Dit was toch gratis?? Ik vraag dit omdat ik niet op mijn internetbankieren kan.. Hoe kan ik nu het beste mijn blokkade opheffen? Ik heb het erg druk en kan niet snel naar de winkel.. Alvast bedankt !

3 reacties

Reputatie 6
@Nunca

De kosten voor het bellen met de klantenservice zijn het standaardtarief voor jouw tariefplan. Het snelste kun je de blokkade op laten heffen door een betaling in een T-Shop bij jou in de buurt.
Hello there,

I renewed my contract in Nov. after two years. And I told the T-Mobile that I need limited Internet with limited talking time on my renewed subscription which will cost me 17 euros and see what I get at the end of the month... a bill of almost 200 euros and following month euro 51.

Luckily I came across my deductions in my Banking account and when asked they told me that you used TOO MUCH INTERNET!!!

I even asked them to charge me 5 euro extra /month for unlimited internet but they stick to charge me atleast 129 euros... so I asked my bank to retrieve the money from them. Afterwards I spoke to them 10 times and send atleast two emails to resolve the issue but none replied so far.

Now they blocked my outgoing and harrassing me for no mistake of mine!

Anybody there to give atleast CUSTOMER SERVICE!

S Singh
Reputatie 6
@Sud

After the contact you had with our customer service, there has been a coulance for the cost of internetusage. Also the unlimited internetbundle had been activated for you. When i look at your bills, there was a charge for the usage of paid service numbers. These charges explain the higher bill than expected. You can look at your bills and specifications at your My T-Mobile account.

Reageer