Bundel wijzigen

Geachte T-mobile,

Momenteel heb ik een Smartsim-only 440 abonnement (met korting) bij jullie, maar ik wil mijn abonnement uitbreiden. Ik heb gebeld met jullie klantenservice, maar dit blijkt niet mogelijk te zijn zonder dat de korting vervalt. Ik wil er een internet-bundel bij hebben, maar dan krijg ik slechts 200mb voor 10 euro...... Ik kan ook niet een grotere bundel nemen (bijv. smartsim 550) zonder dat de korting komt te vervallen. Ik wil bij deze hierover een klacht bij T-Mobile neerleggen omdat ik dit niet acceptabel vind, en hoop dat er alsnog een passende oplossing voor dit probleem gevonden wordt door jullie.
Vriendelijke groet,
Bart Termeer

11 reacties

Reputatie 4
Hoi Bartman1,

allereerst welkom op het forum!!! 

Met betrekking tot je vraag, danwel klacht, zal hier een vermoedelijk een Tmobile medewerker op reageren. 
Ik weet op dit moment eerlijk gezegd ook niet wat de mogelijkheden zijn bij u, dus daar kan ik u helaas niet mee helpen op dit moment. Mogelijk dat een andere moderator dit wel weet. Het kan echter wel enkele dagen duren voordat u een antwoord ontvangt. 

Ik wil u er echter nog wel op wijzen dat u beter geen persoonsgegeevens zoals mobiele nummers op het forum zet, aangezien dit voor een ieder toegankelijk is en ook gelezen kan worden. De Tmobile medewerkers kunnen informatie, welke zij nodig hebben allemaal terug vinden. 

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Hallo bartman1,

ik heb gezien dat je vandaag wederom een topic heb geopend met dezelfde vraag als hier staat omschrijven.
Aangezien dit tegen de regels is heb ik verzocht dit topic te laten sluiten en de andere iopen te laten staan. 

Zie het andere forum:

https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/abonnement-uitbreiden-190696/

Groet Tribaltim
Ik heb op mijn prepaid een combi L Bundel aangevraagd. Die is geldig t/m 26 januari, maar hoe activeer ik hem. Het werkt nog steeds niet. Moet ik hem activeren ofzo. En hoe gaat het met het betalen ervan 
Hoi Tribaltim,

Ja, sorry voor het dubbel plaatsen..... Ik dacht dat het de eerste keer mis was gegaan. Ben (zoals je al wist) nieuw met dit forum......

Gr,
Bartman1
Reputatie 4
Hoi Bartman1, 

Voor de rest geen probleem. Ik neem je ook niks kwalijk, echter wordt er een van de twee topics gesloten. 
Dit wordt gedaan om het overzicht te behouden en je van de goede informatie te voorzien. Ik kondig het naar je aan, zodat je niet verbaast of teleurgesteld bent als straks daadwerkelijk 1 vd 2 topics gesloten is. 
Met betrekking tot een antwoord op je topic zal er daadwerkelijk gereageerd moeten worden door een Tmobilemedewerker, zoals omschreven staat in uw andere topic. 

Succes en groetjes Tribaltim
Reputatie 4

Ik heb op mijn prepaid een combi L Bundel aangevraagd. Die is geldig t/m 26 januari, maar hoe activeer ik hem. Het werkt nog steeds niet. Moet ik hem activeren ofzo. En hoe gaat het met het betalen ervan 

Hallo Pat2606,

Allereerst van harte welkom op dit forum. 
Ik wil u adviseren om een topic te openen onder het kopje prepaid, zodat er gereageerd kan worden op uw vraag, aangezien dit topic waarschijnlijk gesloten gaat worden en uw vraag dan niet beantwoord zal worden. 
Ik kan u helaas geen antwoord geven op uw vraag, vanwege het feit dat ik niet genoeg af weet van prepaid. 
Ik hoop uw vraag tegemoet te zien onder het kopje Prepaid
Succes en groetjes Tribaltim
Hoi Tribaltim,

Ik heb zelf contact gezocht met T-Mobile via de telefoon en zelfs in een T-M Shop. Ze kunnen me in ieder geval geen bevredigend antwoord geven......
Dus heb ik maar besloten om mijn bestaande abonnement naar een ISmart 150 sim only abonnement over te zetten (a 30 euro p.m.).
Wel even een vraagje; het is me niet helemaal duidelijk of hier onbeperkt internet gratis bij zit, d.w.z. als de (snelle)1000mb. op is dat ie overgaat op de tragere versie zonder dat er extra kosten in rekening worden gebracht......

Mvg,
Bartman1
Ps. zou je mijn topic met mijn mobiele nr. aub van het forum kunnen verwijderen? Of kan ik dit zelf doen?

Bvd,
B
Reputatie 4
Hoi Bartman1,

Ik heb ook even gezocht op de site van Tmobile. Ik heb het volgende voor je gevonden:

http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/onbeperkt-internet

Hierin staat alles beschreven voor jou abonnement en wat de voorwaarden zijn van het internetten. 
Zoals ik het lees op de site, is dat ie snel internet heeft tot 1250Mb en daarna langzamer internet en dat dit geen extra kosten heeft.
Ik hoop dat je vragen hiermee beantwoord zijn. 

Groetjes Tribaltim
Ok, ik ga het even checken, thnx!
Tribaltim,
Ik heb het even ge-checked..... De onbeperkt internet bundels zijn alleen voor Smartsim-plus en ISmart abonnementen, en dus niet voor gewone Smartsim abonnementen. Toch bedankt.

Reageer