Sticky

Community handleiding


Reputatie 6
Badge +17
  • Oud T-Mobile Moderator
  • 1769 reacties
Leuk dat je langskomt op de T-Mobile Community, welkom!

Misschien heb je al even rondgekeken op de Community en een aantal topics geopend en gelezen. Op de T-Mobile Community kun je makkelijk en snel het antwoord vinden op jouw vraag door ervaringen van andere T-Mobile klanten, zelf vragen te stellen aan én te discussiëren met andere gebruikers, T-Mobile Moderators, Superusers en T-Mobile Experts. T-Mobile Moderators streven er naar om binnen 24-48 uur alle openstaande vragen beantwoord te hebben. Hieronder vind je allerlei handleidingen om makkelijk je weg te vinden binnen de Community.

Wellicht heb je al 'forumervaring' en ben je helemaal thuis in de wereld van online communities óf misschien ben je nog helemaal niet bekend met een forum. In dit topic vind je een handleiding om makkelijk je weg te vinden binnen deze Community.

Oh, nog één ding: heb je vragen over de werking van de Community? Stel ze dan gerust in 'Over de T-Mobile Community'.

Tot snel in de topics! 🙂

28 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Doornekamp33,

Ietwat late reactie, maar ook op onze Community is het op 8 maart opgelost, dus je kunt weer volop scrollen en klikken! :smile: Dank voor het onder de aandacht brengen!

Bij KPN is het al opgelost, nu jullie en Simyo nog.:hugging:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Doornekamp33,

Ik had het inderdaad ook gecheckt bij meerdere communities en daar was hetzelfde verhaal aan de gang. Na navraag bij InSided blijkt het om een algeheel issue te gaan bij alle platforms waar InSided de aanbieder op is. Ze werken er nu aan om dit zo spoedig mogelijk weer recht te zetten, dus hopelijk krijgen we de optie snel weer terug!

@David Het is niet alleen hier laan de hand, bij KPN en Simyo speelt hetzelfde, denk dat het bij insided zelf zit.

Reputatie 7
Badge +20

Hey @Doornekamp33,

Top dat het eerste probleem in ieder geval opgelost is! 

Het tweede probleem ga ik even voor je navragen. Zelf maak ik hier namelijk geen gebruik van, voor de recente topics pak ik namelijk de button op de homepage, in plaats van die uit de dropdown.

Zoals jij het aangeeft lijkt het me echter dat daar inderdaad of iets veranderd is of iets fout gaat, dus dat ga ik even voor je uitpluizen en daar kom ik bij je op terug!

Is er wat verander bij de forums Powered by Insided, eerst kon ik niet via de mobiel er op, netje hersteld zij het dat een paar weken heeft geduurt bij T-Mobile,

Nu is de knop "recent actieve topics” onder het dropdown menu drastisch kort van stof geworden, voorheen kon je nog een aantal extra pagina’s door, nu blijft het stokken bij de laatste 25 actieve berichten, als je dan een drukke dag hebt mis je er een aantal en om nu een half forum per draadje door te spitten op iets is mij een beetje te bewerkelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Molb12345,

Zoals je ziet heb ik zojuist jouw naam gelijk aangepast! Hopelijk is deze zo naar wens, anders hoor ik het graag. Je kunt de username niet zelf aanpassen, dat kunnen alleen Moderators.

Ik heb per ongeluk mijn volledige naam en geboortedatum als profielnaam gebruikt, niet stilgestaan bij het feit dat dit zal worden opgenomen in de Google searchengine, nu wil ik voorkomen dat mijn zakelijke relaties die mij zoeken via Google op dit forum terecht komen en mijn profielnaam graag wijzigen, is dit mogelijk en zo ja hoe?

Antwoord markeren

Op het forum kan degene die het topic heeft gestart een reactie van iemand anders markeren als hét juiste antwoord. Zo kunnen andere lezers in één oogopslag zien dat het topic is beantwoord.


Dat klopt niet (meer).

De eerste reactie, die ik op mijn vraag  kreeg, werd automatisch gemarkeerd als beste antwoord, zonder dat ik dat zelf heb aangevinkt.

Wel een slimme manier om er voor te zorgen dat er geen T-mobile medewerker meer naar hoeft te kijken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rui-Jorge 

Ik heb het gecontroleerd en jouw tegoeddatum is de 8ste dus jij kan een incassodatum kiezen tussen de 18e en 7e van de nieuwe maand. Ik hoor graag voor welke datum jij wilt gaan!

Maak gebruik van mobiele abonnement.

Dus, ik kan allen kiezen tussen 5 -23 van de maand, kan niet op  26e , 27e 28e ?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi@Rui-Jorge 

Maak je gebruik van een mobiel of Thuis abonnement? Als je een mobiel abonnement dan hoor ik graag naar welke datum je het wilt wijzigen.De nieuwe incassodatum moet 10 dagen of meer vérder liggen dan je tegoeddatum Bijvoorbeeld: als je tegoeddatum  op de 24ste valt je wilt dat wij de 28e incasseren, dan kan dit niet. Je kan dan alleen kiezen voor voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.

Als je een Thuis abonnement hebt dan kan je kiezen tussen het eerste incassomoment  rond de 20ste, het tweede moment rond de 25ste en het laatste moment rond de 30ste.

Ik hoor graag van je wat je voorkeur is. 

Hoe kan ik mijn automatische incasso datum wijzigen?

 

 

Reputatie 7
Badge +19
Hoi laur1,

Oeff, dat is niet leuk! De username is aangepast! Hopelijk gebeurt het niet meer, maar mocht het echt nodig zijn, dan kun je inderdaad een nieuw nummer aanvragen.
Ik heb perongeluk bij mijn gebruikersnaam mijn 06 nummer ingevoerd nu wordt ik lastig gevallen! Kan dit zo snel mogelijk topic zo snel mogelijk verwijderd worden en als het door gaat is het dan mogelijk om een nieuw nummer aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +19
Hi iBirdy,

Je kunt je reactie niet zelf verwijderen, maar als het écht nodig is kunnen wij dat wel voor je doen. Ik zie echter dat je het zelf al handig hebt opgelost door het plaatsen van een update in je reactie. 😃
Goedemorgen, is het mogelijk om je eigen reactie te verwijderen bij een topic? Zo ja, hoe moet dat dan?
Reputatie 6
Badge +17
Profielfoto

We zouden het leuk vinden als je je eigen profielfoto of avatar gebruikt. Vergeet niet dat jouw profielfoto wel moet voldoen aan de huisregels.

Upload je profielfoto via Instellingen, bij mijn profiel.
Reputatie 6
Badge +17
Trefwoorden

Als je een topic gaat starten kan je ook trefwoorden toevoegen. Op deze manier help je mee om het forum overzichtelijk te maken, zodat andere bezoekers makkelijk de verschillende onderwerpen op het forum kunnen vinden.
Reputatie 6
Badge +17
Persoonlijke informatie

Regelmatig zien we op het forum in reacties dat er persoonlijke gegevens worden geplaatst, zoals 06-nummers, adresgegevens, etc. Doe dit vooral niet! Het T-Mobile Forum is een openbare community die voor iedereen zichtbaar is.

Doordat je Forum-account is gekoppeld aan je My T-Mobile account, kunnen de T-Mobile Moderators jouw gegevens inzien. Als we aanvullende informatie nodig hebben, dan zal er altijd in het topic worden gevraagd om de gevraagde informatie via een privébericht naar een T-Mobile Moderator te sturen.

Een overzicht van alle T-Mobile Moderators vind je in het onderste deel van de Community Beheerders-pagina. Alléén T-Mobile Moderators hebben inzage in jouw gegevens.
Reputatie 6
Badge +17
Privéberichten

Je kunt op het forum privéberichten sturen naar elkaar. Deze kan je sturen naar andere communityleden of naar T-Mobile Moderators. In dit topic vind je een uitleg over hoe je privéberichten stuurt.

Stuur alleen privéberichten naar T-Mobile Experts of T-Mobile Moderators als daar om gevraagd wordt. Stuur dus niet onnodig een privébericht.

Ook is het niet toegestaan om andere communityleden te spammen met privéberichten. Als je geen privéberichten wilt ontvangen, dan kan je deze uitzetten bij je Instellingen.
Reputatie 6
Badge +17
Hartje vullen

Op het forum kun je reacties en posts van andere forum-leden liken. Je kunt dit doen door onder een reactie op het hartje te klikken. Je kunt hiermee bijvoorbeeld aangeven dat je het eens bent met een reactie van een ander communitylid of je kunt het hartje gebruiken als je vindt dat hij/zij vaak goede antwoorden geeft. Het hartje staat rechts naast jouw profielfoto.

Hoe meer likes je krijgt, hoe sneller jouw hartje gevuld is!
Reputatie 6
Badge +17
Antwoord markeren

Op het forum kan degene die het topic heeft gestart een reactie van iemand anders markeren als hét juiste antwoord. Zo kunnen andere lezers in één oogopslag zien dat het topic is beantwoord.
Reputatie 6
Badge +17
Abonneren op topics

Heb je een topic gevonden dat je graag wilt blijven volgen? Dan kun je je op dit topic abonneren. Je ontvangt dan een notificatie per e-mail. Er zijn 3 soorten notificaties:
  • een update bij elke nieuwe reactie;
  • een dagelijkse update;
  • een wekelijkse update.

Je kunt je alleen abonneren op topics als je bent ingelogd op het forum. Wil je geen notificaties meer ontvangen, dan vind je onderaan de e-mail die je ontvangt een link waar je dit uit kunt zetten.

Je kunt deze ook altijd uitzetten via je Favorieten.
Reputatie 6
Badge +17
Zoeken op het forum

De zoekfunctie op het forum vind je links bovenaan. Probeer te zoeken op een eenvoudig trefwoord en niet met hele zinnen. Op deze manier vind je de meest relevante topics die gaan over het trefwoord.

Vind je niet het antwoord op je vraag? Stel je vraag dan in één van de subforums onder de verschillende categorieën.

Reageer