Vraag

Community wachtwoord fout

  • 14 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 812 Bekeken

Iedere keer dat ik in wil loggen op de community, werkt het wachtwoord niet en moet ik op wachtwoord reset drukken. Als ik dat doe kan ik er dus mee inloggen, maar de keer erna niet meer. Ik heb een password-manager en heb 600 accounts met wachtwoorden, dus ik weet echt wel of ik een wachtwoord moet onthouden.

En nu met die storingen moet ik vaak inloggen, dus dit is irritant. Kan iemand mij helpen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @sannepit 

Zo, dat zijn veel accounts 😅

Wil je eens alle gegevens van de community uit je password manager verwijderen en probeer het dan eens via een een laptop ofzo.

Mocht dat goed gaan doen het dan weer eens via mobiel, wellicht raakt de password manager wat in de war met de vele wachtwoorden die je aanmaakt.

Dat heb ik natuurlijk allemaal al geprobeerd. Ook via andere devices en ook na wissen cache etc.

En dus ook zonder password manager. Het is ontstaan toen enkele weken geleden er iets samengevoegd is in de database bij T-mobile? 

Reputatie 7
Badge +18

@sannepit 

En als je een nieuwe community account aanmaakt?

Dat heb ik nu gedaan… Ik dacht dat het gekoppeld was aan t-mobile thuis, maar dat is dus niet zo.

 

Reageer