Beantwoord

Contract

• 9 maart 2019
  • 4 reacties
  • 2368 Bekeken

Hi, I wanted to change my contract to 1 year. Is that possible? How much does it cost to change? Thanks
icon

Beste antwoord door Hajar 10 maart 2019, 12:36

Hi,

I see my colleague already answered your question. But in this case it's not possible to change your contract to 12 months, because your contract already started in june 2018, which means your time for consideration already expired. I hope I have provided you with sufficient information. If you have any other questions, please let me know!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi, never use a phone number as name on a public forum.
the moderators will change your name as soon as possible.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

I see my colleague already answered your question. But in this case it's not possible to change your contract to 12 months, because your contract already started in june 2018, which means your time for consideration already expired. I hope I have provided you with sufficient information. If you have any other questions, please let me know!
Kan een niet-contractant een telefoonabonnement van iemand anders overnemen zonder toestemming oid....
Reputatie 2
Goedemorgen Jaco,

Goed dat je het navraagt! Om gelijk met de deur in huis te vallen en je mogelijke zorgen weg te nemen: Nee, je kunt niet zomaar zonder toestemming en bewijs een contract overnemen.

Ik wil je graag zo goed mogelijk begrijpen. Kun je mij precies vertellen wat je bedoelt met overnemen zonder toestemming? Je kunt heel gemakkelijk een contractovername aanvragen via onze website.

Neem eens een kijkje en mocht je er hier niet uitkomen help ik je graag verder! 😄

Reageer