De T-Mobile Experts stellen zich voor

  • 30 september 2013
  • 17 reacties
  • 7995 Bekeken

Reputatie 5
Dit is het topic waar de T-Mobile Experts zich voorstellen.
T-Mobile Experts zijn mijn collega's, die werkzaam zijn bij andere afdelingen, zoals marketing, sales, leveringen, development, incasso en ga zo maar door. Sommige Expert beantwoorden direct jouw vraag, andere geven uitleg, lezen mee en delen kennis op het forum.

Je kunt ze herkennen aan de T-Mobile T in de profielfoto en Iedere expert geeft in zijn gebruikerstitel aan waar hij/zij expertise over heeft. Denk hierbij aan factuuruitleg, software, toestellen, apps, nieuwe producten/diensten en levertijdeninformatie. Ze zijn altijd zeer behulpzaam en je kan ze vaak in speciale forums vinden.

Win-win toch??? Zo praat jij met diegene die erover gaat en/of alles van weet. Wij vinden het belangrijk dat iedere T-Mobile medewerker weet waar jij als klant tegenaan loopt, zodat wij continue kunnen blijven verbeteren!

17 reacties

Hi Guys !

Ik ben Mick, en ben sinds vorige jaar werkzaam bij T-Mobile.

Ik ben eigenlijk engels dus dat verklaart mijn gebrekkige nederlands...

Bij T-Mobile ben ik Senior Product manager, verantwoordelijk voor Mobile Internet en enkele netwerk zaken (zoals 4G); ik werk al sinds 1982 in de telecoms branche met ervaring op verschillende vlakken zoals network operations, consultancy, en communications software ontwikkeling.
Mijn missie is om samen met mijn collegas onze klanten een van de beste mobile internet ervaringen ter wereld bieden; en met het nieuwe netwerk en de introductie van 4G hebben wij daar al een start van gemaakt.

Ik ben getrouwd, woon dicht bij de Hollandse Kust, en hou van voetbal; engels natuurlijk!

Cheers,
Mick
Hallo,

Ik ben Gerard en werk sinds 2001 bij T-Mobile. Samen met Patrick zorg ik ervoor dat de maandelijkse facturen correct en begrijpelijk zijn, en op tijd worden verzonden. Wij volgen het forum om ideeën op te doen hoe de factuur nog beter gemaakt kan worden.

Heb jij suggesties wat beter of duidelijker kan? Laat het me weten.

Gerard
Hoi!

Ik ben Kenny en ik werk sinds dit jaar bij T-Mobile. Ik hou mij met name bezig met de ontwikkeling van de My T-Mobie app. Vragen/ideeen/suggesties? let me know.

gr,

Kenny
Hallo allemaal,

Ik ben Sanne en ben sinds het najaar aan het werk bij T-Mobile. Ik heb een hele diverse achtergrond, van grafisch ontwerper tot arbeidsbemiddelaar, van verpakkingsontwerper tot content manager. Dit laatste ben ik nu bij T-Mobile, content manager. Dit betekent dat ik mij bezig houd met wat er op de website komt te staan. Mijn aandeel is met name de stijl van de website, en de consistentie van het geheel. Oftewel, hoe zorg je ervoor dat de klant door de hele site hetzelfde gevoel blijft houden. De afgelopen periode ben ik intensief betrokken geweest met opnieuw plaatsen van alle informatie op de nieuwe website.

Omdat onze nieuwe site net online is gegaan, hoor ik graag jullie feedback. Ik ben altijd benieuwd hoe de site ervaren wordt door de echte gebruikers, jullie. Dus heb je opmerkingen, dan hoor ik ze graag en zal ik ze zo snel mogelijk beantwoorden.

Groeten!
Sanne
Hallo iedereen,

Ik ben Leslie, Accountmanager bij T-Mobile Zakelijk. Zelf ben ik verantwoordelijk voor nieuwe zakelijk klanten.Voor informatie over zakelijke producten en diensten kun je dus bij mij terecht.

Ben je al klant en wil je informatie over een verlenging of extra aansluiting dan zorg ik dat een collega van mij contact met je opneemt.

Natuurlijk ben ik ook heel erg benieuwd naar jullie ideeën over hoe wij zakelijke klanten beter van dienst kunnen zijn. Heb je tips dan hoor ik het graag.

Naast werk haal ik het meeste plezier uit lekker uiteten gaan, weekendjes weg en genieten met familie. Wie niet eigenlijk

Wil je gelijk terug gebeld worden, vul dan het bel-mij-terug-formulier in op onderstaande link.

https://www.t-mobile.nl/zakelijke/bel-mij-terug
Hallo allemaal,

Ik ben Pauline. Ik werk als online marketeer op de afdeling eCommerce. Ik ben binnen deze afdeling verantwoordelijk voor hetgeen wij als T-Mobile doen binnen Google. Dit betekent dat ik zorg dat T-Mobile goed gevonden wordt in Google. Of je nu op zoek bent naar een van onze winkels, onze online winkel of service vragen, ik hoop dat je altijd snel vind wat je zoekt. Ik hoor het natuurlijk graag als dit niet zo is, zodat we het zoekresultaat dat jij krijgt zo relevant mogelijk kunnen maken.

Ik ben vooral actief op het forum als het gaat om nieuwe toestellen. Ik maak zo nu en dan een topic aan om te vragen wat jullie van een nieuw toestel vinden.

Cheers,
Pauline
Hi All!

Ik ben Roy en ik ben werkzaam als netwerkspecialist binnen T-Mobile. Voor al jullie netwerkgerelateerde vragen kunnen jullie bij mij terecht! Ik ben eind 2011 begonnen op de klantenservice van T-Mobile en al vrij snel opgenomen in het specialisten team waar ik het nog steeds naar mijn zin heb! Ik ben sinds kort ook actief op T-Mobile Webcare om alle vragen en klachten omtrent het T-Mobile netwerk te beantwoorden en op te lossen 🙂 Mochten jullie verder vragen hebben laat het me gerust weten 😃

Greets Roy
Hi allemaal,

ik zag dat ik me nog niet eens had voorgesteld hier, dat is ook onbeleefd. Ik ben dus Bart, en ik werk nu een kleine anderhalf jaar voor T-Mobile.

Mijn doel binnen T-Mobile is om zoveel mogelijk klanten 24/7 te helpen via My T-Mobile, zowel op de website als in de app. Of het nu gaat om het inzien van je verbruik, het wijzigen van je abonnement of het blokkeren van je simkaart, het is mijn baan om dit voor jullie zo makkelijk mogelijk te maken, waar en wanneer je maar wilt.

Mocht je dus ideeen, vragen, of opmerkingen hebben, stuur me gerust een berichtje!
Hi all,

Ik ben Ivonne. Ik werk sinds 2012 op de marketing afdeling van T-Mobile waar ik mij vooral bezig houd met de ontwikkeling en introductie van nieuwe producten en diensten. Omdat we als T-Mobile niet de illusie hebben alles zelf te kunnen bedenken werken we veel samen met start-ups en andere derde partijen. En horen we graag van jullie hoe je over de ideeen denkt. Zodat we samen de beste en meest relevante diensten voor onze klanten kunnen ontwikkelen.

Hopelijk tot binnenkort!

Ivonne
Badge
Hi!

Ik ben Ruud en ben alweer een paar jaar Knowledge Manager.
Dat betekent vooral informatie begrijpbaar uitleggen. Dat doe ik eigenlijk overal; voor jullie op de website en in de bevestigingsbrieven/e-mails/smsjes die jullie krijgen; maar ook in onze interne kennisbank en in de Toestelhulp.

Als je ergens informatie van T-Mobile leest wat best duidelijker kan, let me know!

Gr,
Ruud
Hi all,

Ik ben Jimmy en ben werkzaam bij T-Mobile sinds 2008. Ik werk nu inmiddels 5 jaar op de afdeling Technical Support.
Mijn werkzaamheden zijn escalaties van Netwerk, Handset en instellingsproblemen die niet door de klantenservice opgelost kan worden.

Mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie mij atlijd ff mailen ;)

groetjes,

Jimmy
Reputatie 6
A whole new wave of new forumusers :)

Welkom allen!
Hoi iedereen!

Ik ben Jeffrey, ik ben sinds 2001 in dienst bij achtereenvolgens Dutchtone, Orange en nu T-Mobile. Vanaf vandaag ga ook ik helpen op webcare! Ik ben werkzaam bij de afdeling Technical waar ik help met onder andere netwerkvragen en vragen over toestelinstellingen en defecten.
Ik heb er erg veel zin in! Mochten jullie meer willen weten let me know!

Groetjes Jeff
Hi, ik ben Richard.
Ik ben sinds 4 jaar werkzaam bij T-Mobile, maar als sinds het millennium binnen Telecom.

Bij T-Mobile ben ik Account Manager IDS Consumer, waarbij IDS staat voor indirecte verkoop. Hierbij ben ik verantwoordelijk voor de samenwerking met enkele van onze Sales Partners.

Samen met mijn directe collega’s stimuleren we de verkoop van T-Mobile producten en diensten bij o.a. The Phone House, Belsimpel.nl, Telecombinatie, Mobiel.nl en dergelijke.

Ik ken onze producten en diensten dan ook goed, maar weet ook wat onze concullega’s doen. Dus als je wat wilt waarom het aanbod van T-Mobile beter is dan dat van een ander, let me know!
Hi!

Ik ben Louis en werk als Sr. eDevelopment Manager bij T-Mobile. Dat betekent dat ik functionaliteit bedenk voor website, webshop en/of app om het leven van onze klanten aangenamer te maken. Ik geloof er namelijk in dat wanneer je dingen makkelijker maakt, klanten blijer worden en je producten ook meer gaan gebruiken.

In de meeste gevallen zijn ideeën waar ik aan werk gebaseerd op klantfeedback. Pijn waar jij dus misschien dagelijks mee te maken hebt. Ik zorg dat het idee gestalte krijgt, getoetst wordt met klanten en afgestemd wordt met collega's waar het idee relevant voor is. Een verbetering voor de klant kan namelijk betekenen dat wij als bedrijf onze manier van werken aanpassen.

Zo probeer ik de digitale wereld van T-Mobile voor jou samen met een bak gave collega's beter te maken.
Hoi allemaal, ik ben Peter en werk als communitymanager bij Brand Management. Ik ben extern en heb naast T-Mobile nog andere opdrachtgevers. Ik ben een communitymanager in hart en nieren en vol alles wat hier geberut dus ook met extra interesse. Ik woon in Utrecht samen met mijn vrouw en twee kinderen. Hoop hier veel leuke nieuwe en nuttige contacten op te doen. Tot sprekens
Hey all! Op dit toffe forum wat ik al een tijdje volg ben ik nog wel behoorlijk nieuw. Ik werk sinds Juni 2016 bij T-Mobile en ik mag me hier als marketingmanager inzetten voor PrePaid (en ik stalk graag de helden van webcare, dat ook).
Ik heb veel topics gelezen en met een aantal van jullie tips zijn we al hard aan de slag. Dankzij jullie kunnen we PrePaid nóg beter maken, dus als er suggesties zijn dan hoor ik ze graag!

Reageer