Beantwoord

Deezer bij verlenging


Bij mijn nieuwe abonnement zit Deezer inbegrepen. Ik was daar al lid en jullie zouden dit opzeggen en mijn account via Tmobile doorgeven. Dat is echter niet gebeurd. Ik betaal dus nu dubbel: via jullie en rechtstreeks naar deezer. Willen jullie ervoor zorgen dat het alsnog in orde komt?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2018, 11:50

Hoi Truusnougoed,

Tof dat je hebt verlengd en Deezer erbij is natuurlijk altijd goed! 🙂

Heb je jouw eigen account wel opnieuw geregistreerd toen je Deezer via ons kreeg? Je verliest dan geen gegevens, maar moet wel opnieuw aangemeld worden, zodat de juiste bundel aan jouw aansluiting wordt gekoppeld. Je kunt via deze speciale T-Mobile pagina bij Deezer registreren en vanaf daar wijst het zich vanzelf!

Laat je weten of het is gelukt? Anders helpen we je natuurlijk graag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Truusnougoed,

Tof dat je hebt verlengd en Deezer erbij is natuurlijk altijd goed! 🙂

Heb je jouw eigen account wel opnieuw geregistreerd toen je Deezer via ons kreeg? Je verliest dan geen gegevens, maar moet wel opnieuw aangemeld worden, zodat de juiste bundel aan jouw aansluiting wordt gekoppeld. Je kunt via deze speciale T-Mobile pagina bij Deezer registreren en vanaf daar wijst het zich vanzelf!

Laat je weten of het is gelukt? Anders helpen we je natuurlijk graag verder!

Reageer