Beantwoord

Diefstal in T-Shop

  • 8 juni 2018
  • 4 reacties
  • 2875 Bekeken

T mobile winkel Amersfoort neemt klanten niet serieus !
Gedrag code ,hebben ze niet !ze handelen behoorlijk ordineer
ik heb ongevraagd abonnement en ongevraagd verzekering gekregen !
Bijzonder vervelend 😡
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 juni 2018, 13:01

Hoi Sevak.

Je hebt al een topic aangemaakt over je probleem, zou je gewoon in dat topic willen blijven? Het is tegen de huisregels om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Sevak, “Ongevraagd” en heb je dan nergens voor getekend?
Het lijkt mij toch sterk dat je zomaar aan een abonnement vast zit.
leg eens beter uit hoe dit dan gegaan is!
Hoi Sevak.

Je hebt al een topic aangemaakt over je probleem, zou je gewoon in dat topic willen blijven? Het is tegen de huisregels om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem.

Dit topic gaat op slot.
Ik heb nergens voor getekent !
Ik heb die faktuur nog
En ook expliciet doorgegeven dat ik thuis zal gebruiken met WiFi .

En toch abonnement ?????

daarna 2 x bij winkel geweest en hij heeft tmobile gegevens helemaal verwijdert

en toch was niet volledig omdat ze niet expert zijn,
ze kunnen niks, allen willen verkopen
nachtmerrie 🙃
Reputatie 6
Badge +11
Ongevraagd kan betekenen: Aangeboden. Uiteindelijk heeft iemand een handtekening gezet onder hetgeen is aangeboden neem ik aan.
Kopen in een winkel of aan de deur heeft zo zijn risico's. Vaak wordt alleen op het ter plekke vertelde afgegaan en en dat kan je weer anders begrijpen dan dat je iets thuis eerst iets rustig alleen van papier leest, wat eenduidig voor iedereen hetzelfde is. En je het de wet kopen op afstand voordelen.