Vraag

Dit is oplichterij * Waarom neemt een abonnementswisseling *Dit is een frauduleuze diefstal


Dit is oplichterij * Waarom neemt een abonnementswisseling *Dit is een frauduleuze diefstal
This topic has been closed for comments

11 reacties

M.Ali
Ik veranderde het abonnement op de beller altijd waarom al deze rekeningen
Reputatie 6
Badge +13
Beste William Het klinkt vervelend al is je vraag een beetje onduidelijk wat er precies aan de hand is?
Is je abonnement gewijzigd naar een andere vorm?

Of had je misschien een ouder prijs plan en ben je omgezet?
Hier lees je daar ook wat meer info over als je dat soms bedoelt.
Hallo mevrouw

alsjeblieft

Ik heb het abonnement gewijzigd : Gratis internet sociaal "" Maar veel rekeningen "Verzoek om wijzigingsrekening voor abonnement te betalen>>2 Ik vraag alleen om een ​​pakket wanneer de 5G eindigt "" Mijn socialist verdiende 1G wanneer het 5G vervalt "" Helaas twee keer gevraagd om geld te betalen om het abonnement te wijzigen """ 100€ +7.50+ 7'50

Met vriendelijke groet, William
Reputatie 5
Badge +15
Hoi William,

Welkom op het forum! Ik ben er nog niet helemaal achter wat je vraag exact is, maar natuurlijk ga ik proberen jou te helpen! Daar zijn we voor. 😃 Mocht je het handiger vinden om in het Engels te praten, dan kan dat natuurlijk ook! Laat dat dan gerust even weten.

Jouw laatste factuur is hoger uitgevallen doordat je tijdens de vorige factuurmaand jouw abonnement hebt gewijzigd. Omdat de factuur altijd vooruit wordt berekend, waren de kosten vanaf het moment dat je jouw abonnement wijzigde naar Unlimited nog niet in rekening gebracht en dat is dus verrekend in de laatste factuur. Om deze reden is de laatste factuur hoger dan normaal, de kosten gelden namelijk voor 27-3-2018 t/m 10-4-2018 én 11-4-2018 t/m 10-5-2018.

Ik zie wel dat er kosten zijn gemaakt voor Mobiele Betalingen (FTMSC), namelijk 15 euro. Mocht dit niet de bedoeling zijn geweest, dan kun je Mobiele Betalingen blokkeren via My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades > Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) > Blokkeren.

Hopelijk heb ik zo wat antwoorden gegeven op jouw vragen. Mocht ik toch verkeerd hebben begrepen wat je bedoelt, dan hoor ik het graag van je!
Ik ben pas 1jr klant bij tmobile, ik ben meerdere keren opgelicht ik moet eerlijk zeggen ben erg ontevreden ik wacht ongeduldig tot mijn abonnement verlopen is daarna ga ik wil nooit meer klant worden van tmobile!!!
Reputatie 6
Badge +7
Layla,
Je weet wat het woordje oplichting is?
Oplichting is best wel zware beschuldiging!
Kan je vertellen waar T-Mobile jou OPGELICHT heeft?
Is jou al meerder keren overkomen dus ben benieuwd.
Hoor graag van je , vooral over die oplichting. Hoor daar nooit van. 4 miljoen klanten en nu is er 1 die het over oplichting heeft.
Ik weet heel goed wat oplichting is en dat is zeker tmobile!TROUWENS MIJN NAAM IS GEEN LAYLA maar Leyla goed lezen!
In februari wou ik mijn abonnement wijzigen maar kort daarna wou ik het ongedaan laten maken die gene van de klantenservice zei dat alles netjes zou opgelost worden zonder problemen omdat ik op tijd had laten weten na 1 maand word mijn abonnement gewijzigd naar prepaid ik bel weer om te laten herstellen die gene zei verder niets over extra betalen enz en daarna krijg ik langzaam hoge kosten facturen van allerij leugens en smoesjes dat ik de vergoeding van abonnement moest betalen en dat ik aandere facturen laat heb betaald weet je jullie kunnen goed liegen eerste jaar ging goed was er niets aan de hand daarna komen jullie met leugens dat door diet bla bla moet betalen ik heb na februari vanaf meer dan 100euro extra aan jullie moeten betalen en vind het nog steeds raar dit ik ben bezig rechtzaak te openen want tmobile zegt steeds andere verhaal en sturen steeds verschillende facturen! Ik wil dat iedereen weet met wie ze te maken hebben!
IK WIL JULLIE NIET ZWART MAKEN OFZO EERSTE JAAR GING GOED MAAR WAT DAARNA PRECIES IS GEBEURD SNAP IK NOG STEEDS NIET HET IS GEWOON TRIETS EN ONTERECHT DAT IK STEEDS HOGE KOSTEN MOET BETALEN IK HAD EXPRESS DURE ABONNEMENT GENOMEN OMDAT IK ALLES ONBEPERKT WILDE VERBRUIKEN ZONDER HOGE KOSTEN TE MOETEN BETALEN, IK BEN GEWOON HEEL BOOS EN TELEURGESTELD HET IS EERSTE EN LAATSTE KEER DAT IK BIJ TMOBILE KLANT BEN! IK WAS 5JAAR LANG BIJ VODAFONE KLANT HEB NOOIT ZOIETS MEEGEMAAKT IK GA ALLES DOEN OM MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN
Reputatie 4
Badge
Je Capslock staat nog aan en je hebt toch al een eigen topic om in te klagen. Je hebt volgens tmobile gewoon je rekening niet netjes betaald en daarom heb je extra kosten. Dat is bij vodafone en kpn niet anders.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Leyla aangezien je ook een eigen topic heb doe ik deze op slot.
Hier vind je je eigen topic.

Ook word capslock gezoen als schreeuwen en is dat regen de huis Huisregels wil je daar in het vervolg rekening mee houden?