Beantwoord

e-mail adres wijzigen

• 13 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 3223 Bekeken

Hoe kan mijn e-mail adres van de community aanpassen?
Op mijn T-Mobile staat hij wel goed.
Mails van de community komen op mijn oude adres binnen.
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2018, 10:32

Hi J.vantoren,

Het e-mailadres is niet zelf te wijzigen, maar ik kan dat natuurlijk wel voor je doen. Zou je mij via een privébericht het correcte e-mailadres kunnen sturen? Ik zorg dan dat het zo spoedig mogelijk wordt aangepast.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi J.vantoren,

Het e-mailadres is niet zelf te wijzigen, maar ik kan dat natuurlijk wel voor je doen. Zou je mij via een privébericht het correcte e-mailadres kunnen sturen? Ik zorg dan dat het zo spoedig mogelijk wordt aangepast.
Reputatie 1
hier hetzelfde probleem....
email in myT-Mobile al lang geleden aangepast, maar community blijft het oude (niet meer bestaande) adres gebruiken en is in community ook niet aan te passen !
Reputatie 7
Badge +20
Hi pgoderie.

Ik wil je daar graag bij helpen! Kun je mij in een privébericht het juiste e-mailadres sturen? Dan pas ik het voor je aan!
Ik heb dit probleem ook. Ik heb @David een poos geleden al een pb gestuurd, zonder reactie.

Wie kan mij helpen? En waarom kunnen we dit niet zelf aanpassen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @RW_Cat,

Dat kan ik ook zelf verklaren.. 😉 We reageren niet op privéberichten waar niet om gevraagd wordt, omdat we anders de Community beter op kunnen doeken. Dit is ook opgenomen in de huisregels waar in het welkomstbericht aan wordt gerefereerd.

Hoe dan ook, ik heb jouw e-mailadres gewijzigd naar het e-mailadres wat je eerder hebt verzonden, dus dat is nu aangepast!
@David duidelijk. Nu kreeg ik de “je bent genoemd”-mail van jouw reactie net nog wel op mijn oude mailadres (ziggo), dus ik ben benieuwd of het aanpassen dan wel goed is gegaan?

Hier ook, ik ben van Ziggo naar T-Mobile overgestapt en heb van veel organisaties al mailadres veranderd maar van de community gaat het niet zelf. Dus kunnen jullie dat voor me doen ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vlaamsegaai 

Welkom bij de T-Mobile Familie! Ook leuk dat je direct onze Community bezoekt. Ik wil je graag helpen om je e-mailadres op de Community te wijzigen. Kun je mij een privébericht sturen met je huidige e-mailadres en het e-mailadres dat je graag wilt gebruiken? Dan maak ik het in orde!

Reageer