Sticky

Even voorstellen

Reputatie 3
Ik ben Marco en ik werk nu ongeveer zeveneneenhalf jaar bij T-Mobile Klantenservice. Ja, ik ben bij de oude Ben 🙂 begonnen, aan de telefoon welteverstaan. Tegenwoordig versterk ik het e-mailteam van T-Mobile.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal. Daarnaast knoei (sleutelwoord is hier echt 'knoei') ik zo nu en dan eens met PHP en C#.

En, wie ben jij? 🙂

969 reacties

Reputatie 2
Ok
Reputatie 3
Ik ben Christa. Ik ben sinds oktober 2005 werkzaam bij T-Mobile als Product manager. Op dit moment zit ik in het E-Business team, waar we ons bezig houden alles rond online.

Het afgelopen half jaar ben ik erg druk geweest met het neerzetten van het Forum. Op dit moment lees ik dan ook veel mee met alles wat er gebeurt in het Forum. Een erg verslavende hobby 🙂. En zijn we natuurlijk bezig met de input die we verkrijgen via het Forum.

Mijn leven bestaat natuurlijk niet alleen uit T-Mobile. Hier een paar termen die bij mij horen: Volleybal, koken, Kawasaki Ninja, duiken en reizen!
Reputatie 2
Mijn naam is Ilona en ik ben 28 jaar. Sinds september 2002 werk ik bij Ben/T-Mobile. Dat was in de tijd dat je alleen kon bellen en sms'en met je mobiele telefoon. (Vroeger was dat echt zo!)

Inmiddels is er gelukkig meer mogelijk en dat maakt de mobieletelecommunicatie-markt erg leerzaam en dynamisch. Persoonlijk spreken deze snelle veranderingen mij enorm aan. Ik houd niet van stilstaan en ik voel me nooit te oud om te leren.

Buiten mijn werk, besteed ik mijn tijd aan juist erg nutteloze zaken als sudoku's en andere logische puzzels. Wat past er verder nog bij mij: ski
Reputatie 2
Ik ben Bram, ik ben net klaar met studeren; ik werk momenteel in een welbekende magenta shop.

Naast werken, fotografeer ik, ontwerp ik digitaal en heb een druk sociaal leven.
Reputatie 2
Walther

Heb 2 jaar geleden pas mijn BEN sim omgeruild voor een T-Mobile sim omdat de N95 niet thuis gaf. 😞 Maar ben dik tevreden met T-Mobile. Heb onlangs acties van de concurent afgeslagen. Verder zijn fietsen, gamen (COD, Delta Force, Poker) vissen en fotografie erg leuk omte doen. Ben pas 43 wil nog veel meer tijd aan mijn hobby's besteden. Heb een verzoek ingediend bij de baas voor een 32 urige werkweek. Eerst genieten daarna zien we wel. 🙂 🙂
Reputatie 2
Mijn naam is Conny en ik werk inmiddels zeveneneenhalf jaar bij Ben/T-Mobile Klantenservice. Eerst aan de lijn en tegenwoordig in het e-mailteam.

Mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk aan mijn gezin. Verder ga ik graag met mijn gezin op vakantie zowel in de sneeuw als in de zon. Mijn motto is eigenlijk: Als het maar lekker genieten is met een heerlijk hapje/drankje op een terras.

Zou mijn huissleutels en autopapieren vergeten maar ga zonder mobiele telefoon dus echt niet de deur uit.
Reputatie 2
Ik ben Mario en woon in de buurt van Rotterdam.
Mijn telefoon is meer een portable PC, want bellen doe ik niet zo veel.
Ik gebruik momenteel de N95 toch vooral voor tracking en tracing. Je kunt dus vrij eenvoudig zien waar ik ben. In de zomermaanden ga ik weer volop skaten met vrienden en familie. Op woensdag natuurlijk in Rotterdam, maar op vrijdag in Barendrecht. Kom er gezellig bij...
Ik werk in de ICT-branche. Het grootste deel van mijn werktijd ben ik aan het praten met anderen. Gelukkig heb ik thuis een PC om leuke dingen te doen.
Reputatie 2
Hallo,ik ben dus Adrie kom uit het zuiden van het land uit Oosterhout dus.We zijn met z'n vijven hier 3 kinderen van 1 tot 6 jaar.En dat zijn mijn grootste bezigheden ook.Of je moet van de E.h.bo houden hulpverlenning dan wel.Ben vanaf het Ben tijd perk al bij Ben T-mobile.en dat bevalt me goed ,zijn wel eens wat dingen maar,wordt meestal goed opgelost.Maar ik weet uit ervaring dat andere providers nog wat kunnen leren!
Heb nu de NOkia n73 en binnen kort ????? weet ik nog niet,nog aan het vogelen,wie heeft een leuke tip.
Groeten.
Reputatie 2
heyyyy halloooooooo allemaaal
*zwaai* *handje geef*
Ikke is richard, werk ook bij t-mobi..pas sinds 2006
Zit gewoon op de klantenservice in Breda
En ja, call center agent zijn is zeker gewaardeerd werk en het word ook leuk gemaakt door leuke collega's en leuke klanten (niet alles is gezeik)

Probeer iedereen naar uiterste tevredenheid te helpen..soms lukt het niet..maar doen ons best..

Vind het forum super!, lees de reacties graag.. lekker open en eerlijk
ikzelf heb verder niets met de forum te maken hoor...
dus mijn reacties zijn gewoon reacties vanaf klantperspectief (heb ook 2 abb's lopen) maar ook wel beetje vanaf t-mobi

En nee,reacties komen vanaf als ik vrij ben
Kan er niet op als ik aan het werk ben *grrr* geef me is toegang t-mobi hihi

Grjtes
R.i.e.s
Reputatie 2
oke nou dan zal ik me ook even voorstellen ik ben dus nance en ben woonachtig in het midden van het land! ik zit sinds 2004 echt bij t-mobile en daar voor ook vanaf 2001 bij ben dus eigenlijk het zelfde:)

ik werk partime in de detailhandel en verder besteed ik mijn tijd aan mijn zoon van bijna 5 (nog 2 dagen) en hubbie.
verder rijden wij motor en houden wij van vakantie vieren lekker met de caravan kamperen in eigenland maar ook in de zomer fijn naar het buitenland.

mijn interesses liggen erg bij de mobieltjes heb het liefst om de 2 maanden een nieuwe maarja dat word een dure hobby dus doe er maar wat langer mee!

dit forum is top ga zo door t-mobile:):):)
Reputatie 2
hallo ik ben muci en ben nu 4 jaar klat van t -mobile
Reputatie 5
Ik ben Iwan en ik werk als Systeembeheerder bij een installatietechniek bedrijf.
Sinds 2001 ben ik al 'lid' van T-Mobile (destijds Ben) en sindsdien ben ik me ook enorm gaan intresseren in alles wat met mobiele communicatie te maken heeft.
Heb ook 2 abonnementjes lopen bij T-Mobile (gek op telefoons eh?) met een Vario IV en een Nokia N95,
Verder ben ik al als een van de eersten gebruik gaan maken van Web 'n Walk, en dat bevalt me nog steeds prima.
Verder hoop ik hier met mijn kennis van mobiele communicatie anderen te kunnen helpen.
Reputatie 2
hoi,

Ik ben jannie,kom van ben via orange sinds kort dus t-mobile,eerlijk gezegd is de overgang niet vlekkeloos verlopen en heb nu al spijt van dat ik orange moest verlaten.
Hopelijk kan ik over een tijdje net zo enthousiast over t-mobile zijn als jullie

fijn carnavalsweekend
Reputatie 2
Hoi,Ik ben Mitchell en ik ben 7 jaar(dus ik ben wel een verwend nest)En ik heb de samsung J700

Doei
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Ik ben Karin en heb sinds vorig jaar T-mobile.
Ik ben super te vrede over het ontvangst. Ik heb in het buitenland ook super ontvangst.
Ik zou niet gauw meer overstappen naar een andere provider.

Grtz
Reputatie 2
OKE ikke ook maar dan.

Ben sinds half jaartje T-mobileklant...en t bevalt me tot nu toe prima.

Groetjes uit t lente-achtige Eindhoven
oja ik heb een samsungJ700

Groetjes babs x
Reputatie 2
HOI, ik verkoop en service T-Mobile.
twee jaar terug ben ik na een aantal jaren op de klantservice gaan werken in de t-mobile shop en er is in die periode veel gebeurd op het gebied van telecom. Gelukkig is het altijd interessant, spannend en gezellig geweest. Ik zal een positieve bijdrage leveren aan het super initiatief van dit forum hoewel ik mijn weg nog moet vinden 😛
Reputatie 2
ik ben ik 🙂
voor mijn 10e verjaardag een vodafone telefoon (echt nog zo'n koelkast) van m'n ouders gekregen. mijn moeder wou later die van mij hebben en kreeg ik die van m'n vader met dutchtone (later orange) nummer en simkaart, later nog weer even vodafone gehad, en sinds 2 maand nou een t mobile abbo. echt de uitvinding van de eeuw, smsen via de tmobile site 😃 met een normaal toetsenbord toch smsjes kunnen versturen, heerlijk 🙂

ik speel graag ogame en ikariam, en rl vind ik het leuk om te zwemmen, fietsen en skeleren.
Reputatie 2
Hoi Ik ben Veertje.
Heb volgens mij per 98/ 99 mijn eerste abbo bij Ben afgesloten.
Ben erg tevreden over de provider.
Bij vragen of klachten, wordt er snel gehandeld en vriendelijk te woord gestaan. ( kan ik niet zeggen van een hele grote concurrent!) Ik heb zoveel telefoontjes gehad, dat ik niet eens meer weet met welk toestel ik bij Ben begonnen ben.
Ik denk een samsung.
Ik heb nu een Iphone 3G 8GB, en daar heb ik nog mijn oude Ben SIM in zitten.

groetjes
Reputatie 2
Hallo allemaal, ik ben Rinke-Jan.
Niet werkzaam in de telecom branche..wel bij een pensioenbeheerder.
In mijn vrije tijd veel bezig met games/muziek. qua games veel online fps game, muziek in de alternatieve hoek 🙂

Verder net gaan samenwonen met mijn vriendin, onlangs mn rijbewijs gehaald ook!
Reputatie 2
Hallo

Ik ben Lhassan
Reputatie 2
Hallo, ik ben hans en werkzaam in de luchtvaart.
Zit al sinds een aantal jaren bij T-Mobile.Toestellen welke ik gebruikt heb zijn oa, Mda Vario, Nokia N95 en mijn huidige Nokia E71.
Reputatie 2
Ik ben Monique, volgens mij al een jaar of 7 (net na ben) klant van t-mobile, heel veel toestellen gehad, maar ik ben nu in het bezit van een witte 3g iphone 16gb. Ik moet zeggen, die mij prima bevalt!
ik ben heel benieuwd naar dit forum.
Reputatie 2
hooi 😃

ik ben rosanne, ik hep net een nieuw mobiel, bij T-mobile, de samsung J700.
eerst had ik een samsung M300 (volgens mij) van vodafone maar die is gestolen tijdens een training 😞 ik vind het forum heel handig omdat je elkaar kunt helpen met problemen en dat is natuurlijk altijd fijn :D:D:D nou dat was het wel ongeveer, want ik ga niet teveel info op internet zetten.......

x roos
Reputatie 2
Hallo
Mijn naam is Marijke, ik kom uit N.Brabant en woon in Berghem, ik heb altijd een kpn abo. gehad en ben sinds dit jaar op aanraden eens overgestapt op T-Mobile, mijn hobby

Reageer