Sticky

Even voorstellen

Toon eerste reactie

984 reacties

Reputatie 2
Hallo dag ik ben Thymos,
Ik heb een paar dagen geleden een data only abo afgesloten bij T-mobile voor m,n mini laptop,daarop heb ik geen windows maar Linux en wel Ubuntu remix,bevalt goed alleen werd de t-mobile stick niet herkend.
Eerst naar de winkel geweest die controleerden de stick en de simkaart(heel rustig terwijl de winkel vol stond)beiden waren goed ,toen telefonisch werd na een paar dagen al teruggebeld door de technische dienst,de man die belde wist een collega die veel van Linux weet ,meteen een belafspraak gemaakt.
Voelt goed allemaal tot nu toe de service van T-mobile.
Naast dat werken op/met de pc m,n hobby begint te worden hou ik veel van bewegen,ik doe daar 30 uur per week aan en wel, ligfietsen,zwemmen tafeltennis nordic walking en tai -chi,verder ben ik nog al gek op kamperen met tent.
Nou dit was wat ik kwijt wilde,reacties zijn welkom.
Reputatie 2
Hallo ik ben Nokiaje ik had graag anders geheten maar die naam was al bezet.
Ik heb nu nog een Nokia N73 maar als de bestelling wordt geleverd heb ik binnenkort de Nokia 5800 XpressMusic Navigatie editie.
Daar wil ik mee Navigeren dus ik hoop dat het wil lukken om er Tom Tom op te zetten
Groetjes,
Nokiaje
Reputatie 2
Hoi, ik ben Rick, uit Het Zeeuwse Goes. Ben ondertussen ongeveer 6 jaar klant van T-mobile en ik denk dat dat nog wel even zo blijft 🙂 Net weer contract vernmieuwd incl. nieuwe HTC HD2, dus ik blijf nog even.
Verdere bijzonderheden: muziekfreak, piano/synths, 3 bands, sporten, volleybal, zeilen etc.. eeh.. 23 jaar 🙂 Als je meer wilt weten moet je maar een gil geevn 😉 LOL
Reputatie 2

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal.

Haha counter-strike 😉 Leuk!

---

Ik ben Jasmijn, 17 jaar en sinds vorig jaar zit ik bij T-mobile als provider. Hiervoor bij Vodafone maar aangezien ik daar helemaal gek van werd zit ik nu (nog tevreden) Bij T-mobile. Ook ik ben een gamer: Counter-strike 1.6 & Source, Day of defeat, En zo nu en dan sims 3. Verder fotograferen, zingen en etcetcetc.
Reputatie 2
Hoi ik kom voor het eerst hier weet nog niet hoe alles werkt als ik aan de moderater bericht wil versturen of een vraag heb hoe doe ik dat precies
Reputatie 6
Badge +8
Hoi ik kom voor het eerst hier weet nog niet hoe alles werkt als ik aan de moderater bericht wil versturen of een vraag heb hoe doe ik dat precies

Dat is nog eens ff voorstelllen, nou welkom hoor
Reputatie 2
Nou , ik ook maar dan...

Ik ben Jeroen, bijna 40 🙂 , woon nu in de buurt van de Efteling, kom oorspronkelijk uit Eindhoven, en TM klant sinds april 2009. ( iPhone 3G ) Veel problemen in het begin gehad met visual voicemail, maar alles opgelost. ( behalve een niet bestaande 3G verbinding in mijn dorp ). iPhone heb ik afgelopen zaterdag helaas voor reparatie op moeten sturen. Mis 'em nu al.
Werk al 10 jaar als sales in de ICT. Nog een forum moderator nodig? 🙂
Reputatie 2
Hoi,

Ik zal me zelf ook voorstellen, ben halverwege de 20 en heb zelf een N95 en een iPhone.
Ik gebruik een duo simkaart. Lees veel op andere fora's maar actief meedoen niet echt.
Dit forum is naar mijn mening erg vrouwvriendelijk, en ik wil even melden dat ik dol ben op de kleur Magenta! ( PINK )
Ik geloof dat ik sinds 2004 trouwe klant ben van T-Mobile en hoop nog wat jaartjes mee te gaan.

Groeten.

Groeten..
Reputatie 2
Hoi,

Ik ben Kim.
Ben sinds maart dit jaar een zeer tevreden klant bij t-mobile.
Heb hiervoor bij ben, vodafone en hi gezeten.
Sinds ik bij t-mobile zit, heb ik niks te klagen. Goede service van de klantenservice, overal bereik zelfs in een garage en in een supermarkt en smsjes die ik op tijd binnen krijg en niet 3 uur laten.
Ik heb zeker spijt dat ik niet eerder bij ben/t-mobile ben gekomen/gebleven.

Verder hou ik van lezen, fotografie, leuke dingen doen met vriendinnen en schilderen.

xxx.
Reputatie 2
hoi ik ben kevin ik ben 13 en heb sinds 2 jaar of meer een t prepaid mijn toestel is de tmobile vairy text en ik vind het een fjine mobiel ik heb wel een baantje maarja das niet zo intresant want het is een weekend baantje
Reputatie 2
Hoi, ik ben sjaak, 51 jaar, getrouwd, 2 dochters, 5 katten, 1 hond en 4 vissen.
Mijn jongste dochter woont samen in Wales en heeft mijn eerste kleinkind gekregen, mijn kleindochter.

Ik fiets veel door de Betuwe en tuinier graag. Ik ben begonnen bij Dutchtone, daarna in 2003 bij Orange nu sinds 2009 bij T-Mobile. Ik ga jullie voortaan met raad en daad bij staan. Kan niet ken ik niet en ken ik niet kan niet.
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik ben Rabia lakhdar. Ik ben getrouwd met Raymond en ben moeder van Imani.
Vandaag is mijn eerste kennismaking met het forum. Ik ben in Arnhem werkzaam op de afdeling PrePaid. Sinds vandaag mag ik mij joinen bij het Webcare team. Jippie!!!!! Ik vind het super spannend en ik bruis van de energie om weer een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik heb er ontzettend veel zin!!

Groetjes rabia
Reputatie 6
Ik ben Raymond (27 jaar) en werk nu bijna 6 jaar voor T-Mobile. Ben in 2005 begonnen bij Orange aan de telefoon en ben gezellig meegegaan naar T-Mobile. Nu is het tijd voor een hele nieuwe uitdaging. Vanaf vandaag zal ik, samen met mijn andere 5 nieuwe collega's, ook jullie vragen gaan beantwoorden op het T-Mobile Forum. Anne-Marie, Harvey, Eline, Joey, Ries en Cindy hebben iets moois opgebouwd hier op het forum en het is natuurlijk belangrijk om dit zo te houden!

En als je voor mij tips hebt, (in de breedste zin van het woord) dan zullen die met open armen worden ontvangen.

We gaan het keileuk hebben op dit forum! :applaus:
Reputatie 6
Badge +8
Welkom nieuwe moderators.

Veel succes en laat je niet gek maken!

Gr,
CENTAUR
Reputatie 2
Hey Raymond en andere nieuwe moderators,

Heel veel succes bij het forum, en Raymond, we missen je al op de vloer.....
Reputatie 7
Ik ben nu ongeveer twee maanden actief op dit forum, samen met Ries. Ik heb het hier enorm naar mijn zin! Onze nieuwe aanwinsten zijn zo goed geweest om zich direct voor te stellen in dit topic. Ik kan natuurlijk niet achterblijven en wil ook graag mijn goede manieren laten zien. ;)

Mijn naam is Cindy en ik werk al weer bijna 5 jaar bij T-Mobile Klantenservice in Breda. Sinds afgelopen zomer ben ik getrouwd met Michiel en we hebben twee monsters van cavia's. 😃 In mijn vrije tijd lees ik graag en luister ook graag naar muziek. Radio Veronica heb ik bijna altijd aanstaan thuis. Ik game ook graag als ik er de tijd voor heb. Op dit moment speel ik Civilization 5 en huizen bouwen in Sims 3 blijft leuk!
Reputatie 5
Hoi Hoi,
Ik ben net zoals CindyS ongeveer twee maanden actief op het forum. Ook ik heb het hier enorm naar mijn zin! Met voorstellen kan ik niet achterblijven op de rest :D

Mijn naam is Richard en werk nu 4 jaar bij T-Mobile Klantenservice in Breda.
Mijn werkzaamheden bij T-Mobile zijn zeer gevari
Reputatie 2
Leuk dat er zo'n T-Mobile community is hier!

Heb sinds de 9e van deze maand een actief T-Mobile abbo met een schattige iPhone 4 na ongeveer 10 jaar klant te zijn bij Vodafone. Ben normaal gesproken zeer merk/provider trouw, maar Vodafone heeft nogal wat steekjes laten vallen de laatste 2 jaar. Dus, d8 tijd om een andere provider een nieuwe kans te geven.

Tot dusver bevalt het prima. Perfecte service in de overgang tussen providers met nummerbehoud, goed advies in de echte winkel, heb beter bereik in mijn woonplaats (en zeker thuis) dan bij Vodafone, en echte mensen achter de (on-line) helpdesk.
T-Mobile site ziet er ook makkelijker en beter uit dan vorige providers, plus een mooi geintergreed forum. En, (!), menselijker/persoonlijker :-)

Aan alle nieuwe mods: Keep us happy, en succes met jullie leuke baan :-)

Oh, Ries... als je Star Trek fan bent, net zoals ik ben, dan is de game Star Trek Online ook echt iets voor jou. Ge-wel-dig spel! Mooie Intrepid schepen ook 😛 en volledig functioneel :-D

Interesse of meer info nodig? http://www.startrekonline.com, check YouTube voor info filmpjes, of bel me ff, je hebt m'n nummer 😛
Reputatie 5
Misschien wordt het tijd dat ik mezelf ook maar eens even voorstel.

Mijn naam is Roan, 21 jaar en ik werk nu ruim 2
Reputatie 5
@RobinPhoenix
Welkom bij T-Mobile en op het T-Mobile forum.
Leuk om te lezen dat het allemaal goed bevalt en namens T-Mobile Klantenservice, Moderators en T-Shop Hoogeveen hartelijk dank voor het compliment. :)

Ik heb alvast via mijn iPhone 4 gekeken naar de website, ziet er wel gelikt uit 😛 Ga er vanavond of morgen eens op me gemak naar kijken.
Hmmm... You Tube filmpjes... O.. dan zal het niet zo makkelijk spel zijn zeker. :D
(Als ik Xbox spellen speel en ik kom er niet aan uit dan kijk ik ook altijd op youtube 🤣 )

Je nummer is inderdaad bekend ;)

Grtjes
Ries
Reputatie 2
Hi Everybody!

Ik, Tanya, 31 jaar, moeder van 1 en woonachtig in Arnhem, hoor al bijna bij het interieur van T-Mobile! Ik ben 11 jaar geleden bij 'Teleadvies centrum Dutchtone' begonnen als klantenservice medewerker. Nu elf jaar later, is Dutchtone en zelfs Orange pass
Reputatie 2
Ik ben Jona, werk niet bij het T-Mobile team maar heb al wel een paar medewerkers gestalkt met allerlei vragen ;)

Ik doe Bouwkunde en vindt het erg leuk om ook te gamen (vooral Halo ntsc, al is dat een tijdje terug). Verder ga ik binnenkort weer beginnen met fietsen op de weg enn natuurlijk speel ik af en toe een potje poker. 😃
Reputatie 6
ik ben arie 61 jaar heb 44 jaar in een boekbindery gewerkt ben getrouwd twee kinderen een kleinkind ik heb al abbo,s sins BEN er was ik wil graag helpen om het beter te krijgen via het forum en hoop dat de moderators het waarderen ook als ze kritiek krijgen
Reputatie 5
Welkom CreAtive!

@arie61
Welkom op ons forum!
Gezien het aantal berichten die je plaatst heb je het wel naar je zin hier. Top! 🙂
Reputatie 2
Hola,

Ik ben Desiree, 21 jaar en ik woon half in 's-Heerenberg en half in Utrecht. *jaja, erg knap heh* Mijn hobbies zijn gitaar spelen, gamen *ja ook al :D* en tekenen. Ik ben sinds kort lid van T-Mobile.. Hiervoor zat ik 5 jaar lang bij Vodafone, en ik moet/wil zeggen.. ben blij dat ik de overstap heb gemaakt! ^^ *ik vind dit forum hier ook erg leuk voor zover ik het al heb bekeken :P*
Ik heb een heel leuke schattige Blackberry curve 8520 zodat ik nu alles wat ik maar wil doen ook overal kan doen!

Peace out

Reageer