Sticky

Even voorstellen

Toon eerste reactie

978 reacties

Marco schreef:

Ik ben Marco en ik werk nu ongeveer zeveneneenhalf jaar bij T-Mobile Klantenservice. Ja, ik ben bij de oude Ben 🙂 begonnen, aan de telefoon welteverstaan. Tegenwoordig versterk ik het e-mailteam van T-Mobile.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal. Daarnaast knoei (sleutelwoord is hier echt 'knoei') ik zo nu en dan eens met PHP en C#.

En, wie ben jij? :)

hallo ik ben Eline ik woon in Middenbeemster mijn hobbys zijn naar new age muziek luisteren en tekenen en schilderen computeren
Reputatie 6
Badge +16
Welkom Eline, leuk dat je je even voorstelt! 😃

Hopelijk zien we je nog vaak hier op de Community!
Hallo!

Ik ben Sascha, 46 jaar, woon in Rotterdam (zat dus bij Ziggo) en ben sinds 6 dagen een t-mobile klant. Eén van de Guidion gozers heeft mijn telefoonaansluiting 'voorbereid' waarna een KPN knul die aansluiting heeft 'gereanimeerd'. De televisie (met ontbrekende ondertiteling op de BBCs :@) heb ik vervolgens zelf aan de gang gekregen en een vriend heeft 't karwei verder vandaag afgemaakt (alle draden keurig weggewerkt, 't ziet er nou weer gelikt uit zonder rondhangende HDMI kabels overal).

Wat ik -tot nu toe- fijner vind van t-mobile is dat alles zo duidelijk wordt uitgelegd (dat je films huurt en betaalt met je pincode, bijv.) en dat de verschillende monteurs *gratis* langskwamen en niet zouden weggaan voordat alles zou werken.

Ja, ik zie me hier nog wel even blijven!
Reputatie 5
Badge +3
Hi Sascha!

Een heel warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat leuk dat je onze tevreden, kersverse klant bent en dat je komt rondkijken op onze Community. Hier vind je onder andere uitleg en updates over de BBC-ondertiteling. Ik zie jou ook graag blijven, dus mocht je vragen hebben, of je wilt gewoon iets bij ons kwijt: de Community staat voor je klaar 😃.
Hai Sterre,

Bedankt, bedankt... gelijk een probleem: https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/hele-erge-moeite-om-ingelogd-te-blijven-in-het-forum-298813

:?

Sascha
Reputatie 5
Badge +3
SaschaNvdK schreef:

Hai Sterre,

Bedankt, bedankt... gelijk een probleem: https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/hele-erge-moeite-om-ingelogd-te-blijven-in-het-forum-298813

:?

Sascha

Daar gaan we werk van maken en het oplossen! We spreken je verder over je probleem in jouw topic!
Ik ben Hans, Ik woon in Zwitserland maar ben vorige week tegen een "MiFi" aanbieding van Sunrise aangelopen, op zoek naar eenvoudig Internet voor Syrische mensen die in een oud huis wonen en toch willen internetten. De Huawei 4G Router B529 met Sunrise SIM abonnement geeft hun een sterk internet signaal voor TV kijken, Youtube en WiFi met hun telefoons.
De 250 Mbps download is veel sneller dan gebruikelijk 10 en 25 Mbps via kabel providers voor zelfde maandbedrag. Nu zelf ook geinteresseerd geraakt in deze nieuwe optie maar moet meer weten voordat ik mijn ADSL verlaat en een 4G Modem in huis haal. Mij PC gebruik is van andere order dan wat zij ermee doen.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Hans,

Van harte welkom! Helemaal vanuit Zwitserland: tof om te lezen!

Hier op de Community zijn genoeg users actief met superveel technische kennis, dus hopelijk kom je hier wat stappen verder! Ik zie dat je in jouw topic al in gesprek bent met Tmoesel, top!
Mijn naam is Erwin werk bij een papierfabriek bij ons in de buurt sinds vandaag heb ik een abonnement bij T-mobile .en ik weet niet hoe alles werkt.maar dat komt wel goed
Reputatie 3
Badge +11
Hey Erwin,

Van harte welkom op onze Community. Superleuk om te lezen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt en dat je jezelf even voorstelt! Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. We helpen je uiteraard graag! 😃
Beste ( T-Mobile Community Team ), mijn naam is Timothy en ik ben werkzaam als savesdesk medewerker voor de T-Mobile Thuis diensten. Graag wil ik aan de moderators vragen contact met mij op te nemen, ik zou graag willen bespreken of het mogelijk is om een steentje bij te dragen.

Alvast bedankt 🙂.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi T.J.92,

Tof bericht! Ik heb je meteen een PB gestuurd. Leuk!
Hoi iedereen,

Mijn naam is Jamie, ben een klant bij T-mobile Thuis. Ik doe momenteel Netwerkbeheer als opleiding en ben heel enthousiast om mijn kennis uit te breiden en een steentje bij te dragen waar het kan!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Cyberpunk,

Wees welkom! Netwerkbeheer, te gek. Daar komen zeker wat vragen over. Mensen die een batterij aan apparatuur op een modem aansluiten en dit vanuit het buitenland willen aansturen. Superleuke puzzels dus! Mocht ik zoiets tegenkomen, laat ik het je weten!

We hebben sinds een kort bij het Menu linksboven "onbeantwoorde vragen' staan. Hier staan altijd vragen van klanten over mobiel, maar ook Thuis. Laat het mij ook weten als je meer informatie nodig hebt over ons modem of hardware. 😄
Goedendag.

Mijn naam is Ron. Tot tevredenheid hebben wij allemaal een T-Mobile abonnement voor een smartphone. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren voor T-Mobile thuis pakket. (Momenteel zit ik bij Ziggo).

Graag lees ik de positieve en negatieve ervaringen van mede forumgebruikers over het overstappen en de kwaliteit van het ' Thuis' pakket in combinatie met DSL modem.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Ron, welkom op onze Community! Hopelijk mag ik je binnenkort ook een warm welkom heten bij T-Mobile Thuis. Ik beantwoord jouw vragen hierover in ieder geval graag!

We hebben een speciaal topic waarin onze klanten hun ervaringen over hun Thuis-pakket delen, klik op deze link. Hier kun je eens rustig in kijken. Mocht je graag verduidelijking horen over een bepaald onderwerp, kun je mij dat laten weten of je plaatst een berichtje in dat topic.

Wat top trouwens dat je al T-Mobile Mobiel hebt! Dan kun je namelijk in aanmerking komen voor extra veel voordeel als je dit met jouw T-Mobile Thuis abonnement combineert. Meer informatie over deze voordelen lees je in ons Klantvoordeeltopic.
Hallo Sterre, bedankt voor je reactie.
Ik heb wel een aantal vragen die ik niet kan terugvinden op het forum.
Omdat er geen glasvezel voor de deur ligt, gaat het internet via een DSL modem. Om in iedere ruimte goede verbindingen te maken ga ik mijn infrastructuur aanpassen om zowel bedraad alsmede draadloos verbinding te kunnen maken. (Bedraad gaat via een patchpaneel, stugge utp kabels en wandcontactdozen). Dit alles omdat de binneninstantie ook bijdraagt aan de kwaliteit en storingen kan beperken.

Voor de t.v. begrijp ik dat alle boxen bedraad aangesloten worden op poort 3 en 4 van de geleverde modem. Aangezien er 4 t.v. in gebruik zijn, zal m.i. voor de genoemde poorten een switch moeten komen. Leveren jullie deze? En blijft het beeldkwaliteit goed als alle 4 de t.v. in gebruik zijn en er bijvoorbeeld op een computer internet of een game wordt gespeeld?
Uit eigen ervaring met KPN weet ik dat dit een probleem was, let wel dit was in het beginperiode van interactieve tv bij KPN waardoor ik destijds naar Ziggo ben gegaan.

Als laatste vragen.
Vinden er doorontwikkelingen plaats op de geleverde randapparatuur (modem), buiten software updates zoals de mogelijkheid van een bridgemodus?
Er zijn providers die over het " netwerk" van KPN in de straat hogere snelheden leveren en garanderen. gaan jullie dit ook aanbieden?

met vriendelijke groet.
Reputatie 5
Badge +4
Hey Ron, dat klinkt goed! Met een goed aangelegd netwerk thuis haal je het meeste uit je snelheid! Ik ben de laatste tijd zelf met een 'mesh' oplossing in de weer geweest, leuk om te doen 🙂
Wat je vragen betreft:

Als je meer dan twee TV's afneemt dan ontvang je inderdaad een switch van ons zodat je alle TV's aan kan sluiten! De beeldkwaliteit blijft goed omdat wij de TV streams "scheiden" van je internetverkeer via Vlan's (vandaar dat poort drie en vier gereserveerd zijn voor TV). Er is dus altijd bandbreedte beschikbaar voor je TV stream!

Er vinden zeker doorontwikkelingen plaats op de hardware en er zit nog veel moois aan te komen! Hopelijk een aantal zaken dit jaar nog en ook voor volgend jaar staan er mooie dingen op de planning 🙂 Over bridge mode heb ik niet specifiek iets gehoord dus óf en wanneer dit ondersteund gaat worden durf ik niet te zeggen.

De snelheid die je nu afneemt is op dit moment de hoogste snelheid die we aan kunnen bieden op DSL maar we kijken altijd naar mogelijkheden om ons aanbod te verbeteren en uit te breiden! Ik verwacht alleen niet dat we op korte termijn een hogere snelheid via DSL aan kunnen bieden dus je kan voorlopig uitgaan van de 100 Mbps die nu beschikbaar is.

Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, we beantwoorden ze graag!
Dank je wel Brian. Inmiddels T-Mobile thuis aangevraagd.
Hallo, ik heet Jos..
Ooit een haai gevangen op de hengel en kreeg toen de bijnaam JosJaws....
Ben vandaag overgestapt van ziggo naar T/mobile..
Had teveel signaalstoring bij ziggo en was niet op te lossen..

Ben getrouwd, 3 kids en 7 kleinkinderen..!!
Hobby´s zijn biljarten, internet, film en muziek..

Hoop bij T-mobile zonder stress te kunnen tv kijken en internetten..
De 2 mobieltjes alhier doen het prima..

Weet iemand hoe ik op de pc tv kan kijken bij T/mobile..??
Als dit niet kan is er nl ook geen tv anywhere, Toch...???

Groet, Jos..
Reputatie 6
Badge +13
Welkom Jos op de community!

Over TV Anywhere op de pc zie topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-276674/index4.html#post1467559. Binnenkort verwacht, blijf dat topic volgen voor updates.

Groet, Folkert
Dank je wel Folkert.... 👍
Reputatie 1
Ik ben Jelte,
15 jaar fulltime programmeur en netwerk beheerder. Al lange tijd t-mobile thuis klant.
Nu zelf een probleem met de router, maar help ook graag anderen een handje op gebied van internet.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Raice

Welkom op onze Community! Aan echte techneuten hebben we nooit genoeg. Ik zie dat je meteen al in het diepe bent gesprongen met jouw topic! Ik en de Community kijken meteen met je mee. Een leuke technische puzzel is altijd mooi meegenomen.

Leuk dat je aangeeft om zelf mee te helpen met vragen van anderen. We hebben hier een groot aantal (zeer) actieve leden, dus super als je mee wilt denken en schrijven. Meer dan welkom! 😎
Reputatie 3
Hoi!

Ik ben Michael, een van de nieuwere medewerkers binnen de T-Mobile familie!
Het kan heel goed zijn dat een aantal van jullie mij al eens aan de telefoon hebben gesproken. Ik werk nu een paar maanden bij T-Mobile en ik doe dit met veel plezier!

In mijn leven buiten T-Mobile hou ik mij bezig met o.a. fotografie en ben ik een fervente gamer. Ook heb ik twee keer in het buitenland (China & Taiwan) stage gelopen. Nee, mijn Chinees is nog niet vloeiend maar we komen er wel! Verder kan je mij wakker maken voor goede muziek, met name groepen als Aerosmith en ACDC, maar ook nieuwer materiaal in vrijwel alle genres. Dus mocht je een leuke suggestie hebben, let me know!

Reageer