Sticky

Even voorstellen


Toon eerste reactie

964 reacties

Marco schreef:

Ik ben Marco en ik werk nu ongeveer zeveneneenhalf jaar bij T-Mobile Klantenservice. Ja, ik ben bij de oude Ben 🙂 begonnen, aan de telefoon welteverstaan. Tegenwoordig versterk ik het e-mailteam van T-Mobile.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal. Daarnaast knoei (sleutelwoord is hier echt 'knoei') ik zo nu en dan eens met PHP en C#.

En, wie ben jij? :)


hallo ik ben Eline ik woon in Middenbeemster mijn hobbys zijn naar new age muziek luisteren en tekenen en schilderen computeren
Reputatie 5
Badge +15
Welkom Eline, leuk dat je je even voorstelt! 😃

Hopelijk zien we je nog vaak hier op de Community!
Hallo!

Ik ben Sascha, 46 jaar, woon in Rotterdam (zat dus bij Ziggo) en ben sinds 6 dagen een t-mobile klant. Eén van de Guidion gozers heeft mijn telefoonaansluiting 'voorbereid' waarna een KPN knul die aansluiting heeft 'gereanimeerd'. De televisie (met ontbrekende ondertiteling op de BBCs :@) heb ik vervolgens zelf aan de gang gekregen en een vriend heeft 't karwei verder vandaag afgemaakt (alle draden keurig weggewerkt, 't ziet er nou weer gelikt uit zonder rondhangende HDMI kabels overal).

Wat ik -tot nu toe- fijner vind van t-mobile is dat alles zo duidelijk wordt uitgelegd (dat je films huurt en betaalt met je pincode, bijv.) en dat de verschillende monteurs *gratis* langskwamen en niet zouden weggaan voordat alles zou werken.

Ja, ik zie me hier nog wel even blijven!
Reputatie 4
Badge +2
Hi Sascha!

Een heel warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat leuk dat je onze tevreden, kersverse klant bent en dat je komt rondkijken op onze Community. Hier vind je onder andere uitleg en updates over de BBC-ondertiteling. Ik zie jou ook graag blijven, dus mocht je vragen hebben, of je wilt gewoon iets bij ons kwijt: de Community staat voor je klaar 😃.
Hai Sterre,

Bedankt, bedankt... gelijk een probleem: https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/hele-erge-moeite-om-ingelogd-te-blijven-in-het-forum-298813

:?

Sascha
Reputatie 4
Badge +2
SaschaNvdK schreef:

Hai Sterre,

Bedankt, bedankt... gelijk een probleem: https://forum.t-mobile.nl/stel-je-vraag-419/hele-erge-moeite-om-ingelogd-te-blijven-in-het-forum-298813

:?

Sascha



Daar gaan we werk van maken en het oplossen! We spreken je verder over je probleem in jouw topic!
Ik ben Hans, Ik woon in Zwitserland maar ben vorige week tegen een "MiFi" aanbieding van Sunrise aangelopen, op zoek naar eenvoudig Internet voor Syrische mensen die in een oud huis wonen en toch willen internetten. De Huawei 4G Router B529 met Sunrise SIM abonnement geeft hun een sterk internet signaal voor TV kijken, Youtube en WiFi met hun telefoons.
De 250 Mbps download is veel sneller dan gebruikelijk 10 en 25 Mbps via kabel providers voor zelfde maandbedrag. Nu zelf ook geinteresseerd geraakt in deze nieuwe optie maar moet meer weten voordat ik mijn ADSL verlaat en een 4G Modem in huis haal. Mij PC gebruik is van andere order dan wat zij ermee doen.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Hans,

Van harte welkom! Helemaal vanuit Zwitserland: tof om te lezen!

Hier op de Community zijn genoeg users actief met superveel technische kennis, dus hopelijk kom je hier wat stappen verder! Ik zie dat je in jouw topic al in gesprek bent met Tmoesel, top!
Mijn naam is Erwin werk bij een papierfabriek bij ons in de buurt sinds vandaag heb ik een abonnement bij T-mobile .en ik weet niet hoe alles werkt.maar dat komt wel goed
Reputatie 2
Badge +11
Hey Erwin,

Van harte welkom op onze Community. Superleuk om te lezen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt en dat je jezelf even voorstelt! Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. We helpen je uiteraard graag! 😃
Beste ( T-Mobile Community Team ), mijn naam is Timothy en ik ben werkzaam als savesdesk medewerker voor de T-Mobile Thuis diensten. Graag wil ik aan de moderators vragen contact met mij op te nemen, ik zou graag willen bespreken of het mogelijk is om een steentje bij te dragen.

Alvast bedankt 🙂.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi T.J.92,

Tof bericht! Ik heb je meteen een PB gestuurd. Leuk!
Hoi iedereen,

Mijn naam is Jamie, ben een klant bij T-mobile Thuis. Ik doe momenteel Netwerkbeheer als opleiding en ben heel enthousiast om mijn kennis uit te breiden en een steentje bij te dragen waar het kan!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Cyberpunk,

Wees welkom! Netwerkbeheer, te gek. Daar komen zeker wat vragen over. Mensen die een batterij aan apparatuur op een modem aansluiten en dit vanuit het buitenland willen aansturen. Superleuke puzzels dus! Mocht ik zoiets tegenkomen, laat ik het je weten!

We hebben sinds een kort bij het Menu linksboven "onbeantwoorde vragen' staan. Hier staan altijd vragen van klanten over mobiel, maar ook Thuis. Laat het mij ook weten als je meer informatie nodig hebt over ons modem of hardware. 😄

Reageer