Sticky

Even voorstellen


Reputatie 3
Ik ben Marco en ik werk nu ongeveer zeveneneenhalf jaar bij T-Mobile Klantenservice. Ja, ik ben bij de oude Ben 🙂 begonnen, aan de telefoon welteverstaan. Tegenwoordig versterk ik het e-mailteam van T-Mobile.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig aan het gamen; met name games in het MMORPG-genre. Zo heb ik de laatste paar jaar tijd gestoken in Guild Wars, World of Warcraft, Rappelz (ja ja, free-to-play en best de moeite waard), Dungeon Runners (idem), maar ook, Counter Strike: Source, Call of Duty: World at War en Portal. Daarnaast knoei (sleutelwoord is hier echt 'knoei') ik zo nu en dan eens met PHP en C#.

En, wie ben jij? 🙂

984 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Van harte welkom op onze T-Mobile Community! Leuk dat je je hebt aangemeld en ik hoop dat we je regelmatig langs zullen zien komen! 😃

Als je vragen hebt, dan kun je die natuurlijk ook altijd hier op de Community stellen en dan helpen we je daar verder bij. Tot snel!
Hoi

Ben Martin en zit al jaren bij T-Mobile met de mobiel en sinds een maand alles in 1 van T-Mobile. Tot nu toe zijn we zeer tevreden. Ben werkzaam in de horeca en als hobby doe ik computers bouwen, netwerk problemen oplossen enz. heb daar in de tijd in verdiept maar niet voor geleerd
Reputatie 6
Badge +18
Hoi Wendy aka TanteTruus77,

Welkom op de Community! Superleuk dat je hier je vraag komt stellen en je eerst even voorstelt.
Volgens mij heb je inmiddels ook al aardig wat reacties op jouw topic gekregen. 😃
Hopelijk zien we je hier vaker!
Hoi,

Ik ben Wendy, woonachtig in de provincie Zeeland,en ik heb al jaren T-Mobile PrePaid.
Ik doe administratief & balie werk op een groot internationaal bedrijf.
Omdat ik een vraag heb (en ik hoop dat iemand mij het antwoord kan geven) heb ik eindelijk een profiel hier aangemaakt.

Gr. Wendy alias TanteTruus77
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vic,

Dan is een kanaal zoals onze Community ideaal! Kost je helemaal niets! ;)

Jij ook een fijne zondag en alvast mooie feestdagen toegewenst!
Hi ik ben Vic,

Ik had me net aangemeld om contact te krijgen voor mijn abonement te wijzigen. Via Bellen duurt langer dan 5 min.! Ik bespaar liever kosten.
Ik ben 2 jaar trouwe klant bij T-Mobile, voorheen was het Vodafone...

Fijne dag. ☺️
Reputatie 6
Badge +6
Ha Marcel, van harte welkom op de Community! Goed om te horen dat T-Mobile bevalt. We hebben zeker een levendige community, met jouw achtergrond vind je de uitgebreidere netwerk topcis zoals deze misschien wel interessant 🙂 Als je zelf tips en trucs hebt deel ze dan gerust en ook voor je eigen vragen kan je hier uiteraard terecht!
Hoi,
Ik ben Marcel, 54 jaar, programmeur sinds 1991.
Per 1 december t-Mobile abonnee geworden omdat analoog eruit ging bij Telfort en T-Mobile Brava in het basispakket heeft en natuurlijk weergaloos snel internet.
We hebben er een opnamebox bij en die bevalt steeds beter naarmate je meer truukjes leert kennen, zoals bijvoorbeeld live terugspoelen, als je een grapje mist of iets dergelijks.
Je kan tijdens een uitzending gewoon een stukje terug gaan om het nogmaals te kijken en dan ook weer vooruit totdat je weer gelijk loopt met live.
Verbazingwekkend !
Dit lijkt me wel een goed forum want er zit behoorlijk wat leven in en er worden veel wetenswaardigheden gedeeld.
Dat zie je wel eens anders.
Reputatie 6
Badge +18
Hoi @Aelonius ofwel Michael,

Welkom! Superleuk dat je buiten je werk ook nog een kijkje neemt op de Community. Kennis van zaken heb je dus wel. 😃
Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Ik ben Michael, een van de nieuwere medewerkers binnen de T-Mobile familie!
Het kan heel goed zijn dat een aantal van jullie mij al eens aan de telefoon hebben gesproken. Ik werk nu een paar maanden bij T-Mobile en ik doe dit met veel plezier!

In mijn leven buiten T-Mobile hou ik mij bezig met o.a. fotografie en ben ik een fervente gamer. Ook heb ik twee keer in het buitenland (China & Taiwan) stage gelopen. Nee, mijn Chinees is nog niet vloeiend maar we komen er wel! Verder kan je mij wakker maken voor goede muziek, met name groepen als Aerosmith en ACDC, maar ook nieuwer materiaal in vrijwel alle genres. Dus mocht je een leuke suggestie hebben, let me know!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Raice

Welkom op onze Community! Aan echte techneuten hebben we nooit genoeg. Ik zie dat je meteen al in het diepe bent gesprongen met jouw topic! Ik en de Community kijken meteen met je mee. Een leuke technische puzzel is altijd mooi meegenomen.

Leuk dat je aangeeft om zelf mee te helpen met vragen van anderen. We hebben hier een groot aantal (zeer) actieve leden, dus super als je mee wilt denken en schrijven. Meer dan welkom! 😎
Reputatie 1
Ik ben Jelte,
15 jaar fulltime programmeur en netwerk beheerder. Al lange tijd t-mobile thuis klant.
Nu zelf een probleem met de router, maar help ook graag anderen een handje op gebied van internet.
Dank je wel Folkert.... 👍
Reputatie 7
Badge +18
Welkom Jos op de community!

Over TV Anywhere op de pc zie topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-276674/index4.html#post1467559. Binnenkort verwacht, blijf dat topic volgen voor updates.

Groet, Folkert
Hallo, ik heet Jos..
Ooit een haai gevangen op de hengel en kreeg toen de bijnaam JosJaws....
Ben vandaag overgestapt van ziggo naar T/mobile..
Had teveel signaalstoring bij ziggo en was niet op te lossen..

Ben getrouwd, 3 kids en 7 kleinkinderen..!!
Hobby´s zijn biljarten, internet, film en muziek..

Hoop bij T-mobile zonder stress te kunnen tv kijken en internetten..
De 2 mobieltjes alhier doen het prima..

Weet iemand hoe ik op de pc tv kan kijken bij T/mobile..??
Als dit niet kan is er nl ook geen tv anywhere, Toch...???

Groet, Jos..
Dank je wel Brian. Inmiddels T-Mobile thuis aangevraagd.
Reputatie 6
Badge +6
Hey Ron, dat klinkt goed! Met een goed aangelegd netwerk thuis haal je het meeste uit je snelheid! Ik ben de laatste tijd zelf met een 'mesh' oplossing in de weer geweest, leuk om te doen :)
Wat je vragen betreft:

Als je meer dan twee TV's afneemt dan ontvang je inderdaad een switch van ons zodat je alle TV's aan kan sluiten! De beeldkwaliteit blijft goed omdat wij de TV streams "scheiden" van je internetverkeer via Vlan's (vandaar dat poort drie en vier gereserveerd zijn voor TV). Er is dus altijd bandbreedte beschikbaar voor je TV stream!

Er vinden zeker doorontwikkelingen plaats op de hardware en er zit nog veel moois aan te komen! Hopelijk een aantal zaken dit jaar nog en ook voor volgend jaar staan er mooie dingen op de planning 🙂 Over bridge mode heb ik niet specifiek iets gehoord dus óf en wanneer dit ondersteund gaat worden durf ik niet te zeggen.

De snelheid die je nu afneemt is op dit moment de hoogste snelheid die we aan kunnen bieden op DSL maar we kijken altijd naar mogelijkheden om ons aanbod te verbeteren en uit te breiden! Ik verwacht alleen niet dat we op korte termijn een hogere snelheid via DSL aan kunnen bieden dus je kan voorlopig uitgaan van de 100 Mbps die nu beschikbaar is.

Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust, we beantwoorden ze graag!
Hallo Sterre, bedankt voor je reactie.
Ik heb wel een aantal vragen die ik niet kan terugvinden op het forum.
Omdat er geen glasvezel voor de deur ligt, gaat het internet via een DSL modem. Om in iedere ruimte goede verbindingen te maken ga ik mijn infrastructuur aanpassen om zowel bedraad alsmede draadloos verbinding te kunnen maken. (Bedraad gaat via een patchpaneel, stugge utp kabels en wandcontactdozen). Dit alles omdat de binneninstantie ook bijdraagt aan de kwaliteit en storingen kan beperken.

Voor de t.v. begrijp ik dat alle boxen bedraad aangesloten worden op poort 3 en 4 van de geleverde modem. Aangezien er 4 t.v. in gebruik zijn, zal m.i. voor de genoemde poorten een switch moeten komen. Leveren jullie deze? En blijft het beeldkwaliteit goed als alle 4 de t.v. in gebruik zijn en er bijvoorbeeld op een computer internet of een game wordt gespeeld?
Uit eigen ervaring met KPN weet ik dat dit een probleem was, let wel dit was in het beginperiode van interactieve tv bij KPN waardoor ik destijds naar Ziggo ben gegaan.

Als laatste vragen.
Vinden er doorontwikkelingen plaats op de geleverde randapparatuur (modem), buiten software updates zoals de mogelijkheid van een bridgemodus?
Er zijn providers die over het " netwerk" van KPN in de straat hogere snelheden leveren en garanderen. gaan jullie dit ook aanbieden?

met vriendelijke groet.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Ron, welkom op onze Community! Hopelijk mag ik je binnenkort ook een warm welkom heten bij T-Mobile Thuis. Ik beantwoord jouw vragen hierover in ieder geval graag!

We hebben een speciaal topic waarin onze klanten hun ervaringen over hun Thuis-pakket delen, klik op deze link. Hier kun je eens rustig in kijken. Mocht je graag verduidelijking horen over een bepaald onderwerp, kun je mij dat laten weten of je plaatst een berichtje in dat topic.

Wat top trouwens dat je al T-Mobile Mobiel hebt! Dan kun je namelijk in aanmerking komen voor extra veel voordeel als je dit met jouw T-Mobile Thuis abonnement combineert. Meer informatie over deze voordelen lees je in ons Klantvoordeeltopic.
Goedendag.

Mijn naam is Ron. Tot tevredenheid hebben wij allemaal een T-Mobile abonnement voor een smartphone. Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren voor T-Mobile thuis pakket. (Momenteel zit ik bij Ziggo).

Graag lees ik de positieve en negatieve ervaringen van mede forumgebruikers over het overstappen en de kwaliteit van het ' Thuis' pakket in combinatie met DSL modem.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Cyberpunk,

Wees welkom! Netwerkbeheer, te gek. Daar komen zeker wat vragen over. Mensen die een batterij aan apparatuur op een modem aansluiten en dit vanuit het buitenland willen aansturen. Superleuke puzzels dus! Mocht ik zoiets tegenkomen, laat ik het je weten!

We hebben sinds een kort bij het Menu linksboven "onbeantwoorde vragen' staan. Hier staan altijd vragen van klanten over mobiel, maar ook Thuis. Laat het mij ook weten als je meer informatie nodig hebt over ons modem of hardware. 😄
Hoi iedereen,

Mijn naam is Jamie, ben een klant bij T-mobile Thuis. Ik doe momenteel Netwerkbeheer als opleiding en ben heel enthousiast om mijn kennis uit te breiden en een steentje bij te dragen waar het kan!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi T.J.92,

Tof bericht! Ik heb je meteen een PB gestuurd. Leuk!
Beste ( T-Mobile Community Team ), mijn naam is Timothy en ik ben werkzaam als savesdesk medewerker voor de T-Mobile Thuis diensten. Graag wil ik aan de moderators vragen contact met mij op te nemen, ik zou graag willen bespreken of het mogelijk is om een steentje bij te dragen.

Alvast bedankt 🙂.
Reputatie 3
Badge +11
Hey Erwin,

Van harte welkom op onze Community. Superleuk om te lezen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt en dat je jezelf even voorstelt! Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. We helpen je uiteraard graag! 😃

Reageer