Even voorstellen

• 3 april 2019
  • 4 reacties
  • 1557 Bekeken

Reputatie 1
Hoi ik ben Ravien, 22 jaar en al zo een 10 jaar klant bij T-Mobile. Ik ben daarnaast ook wel een beetje Huawei fan en sloot mij daarom aan bij het forum.

Ik hoopte dat ik door het forum een aantal vragen kan stellen over mijn Huawei toestel en mijn kennis over Huawei kan delen.

Joeh!!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Van harte welkom op de community Ravien!

Stel gerust al je vragen. Het is een klant help klant community maar de T-Mobile moderators doen ook actief mee. En deel vooral je (Huawei) kennis, altijd handig voor andere klanten.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Welkom Ravien! Leuk dat je je kennis met ons wilt delen. Schroom niet om vragen te stellen en te reageren op vragen waar jij het antwoord op weet. Alle kennis is welkom! We hopen je vaak op onze Community te zien! 😍
Reputatie 1
Van harte welkom op de community Ravien!

Stel gerust al je vragen. Het is een klant help klant community maar de T-Mobile moderators doen ook actief mee. En deel vooral je (Huawei) kennis, altijd handig voor andere klanten.

Groet, Folkert

Dank je wel! Ik zal mijn best doen!
Reputatie 1
Welkom Ravien! Leuk dat je je kennis met ons wilt delen. Schroom niet om vragen te stellen en te reageren op vragen waar jij het antwoord op weet. Alle kennis is welkom! We hopen je vaak op onze Community te zien! 😍

Dank je wel! Ik zal zo veel mogelijk op de community actief te zijn!

Reageer